Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4/2022 SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA TRZECH PLACÓWEK OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZYCH - OGNISK WYCHOWAWCZYCH IM. K. LISIECKIEGO „DZIADKA” Nr 1 , 2, 3 W RUMI, Z SIEDZIBĄ W RUMI UL. ŚLUSARSKA 4, 4A i 4B.

Anna Domnik
Starostwo Powiatowe w Wejherowie Oddział: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie
Termin:
Zamieszczenia : 12-12-2022 14:18:00
Składania : 19-12-2022 11:55:00
Otwarcia : 19-12-2022 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ żywność 12122022.pdf pdf 345.23 2022-12-12 14:18:00 Postępowanie
SWZ_załączniki 12122022.docx docx 97.85 2022-12-12 14:18:00 Postępowanie
SWZ_załączniki 12122022.pdf pdf 756.56 2022-12-12 14:18:00 Postępowanie
08dadc35-f24f-7cef-3b43-790010113043 (1).pdf pdf 145.29 2022-12-12 14:18:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert podano kwotę na części.pdf pdf 133.55 2022-12-19 15:09:51 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu.pdf pdf 328.82 2022-12-21 14:26:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-21 14:26 Anna Domnik Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.) prowadzący postępowanie zawiadamia, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych dla trzech placówek opiekuńczo -wychowawczych - Ognisk Wychowawczych im. K. Lisieckiego „Dziadka” Nr 1 , 2, 3 w Rumi, z siedzibą w Rumi, ul. Ślusarska 4, 4A i 4B”.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
– art. 255 pkt. 3 UZP

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania
– w przedmiotowym postępowaniu złożone oferty przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych dla trzech placówek opiekuńczo -wychowawczych - Ognisk Wychowawczych im. K. Lisieckiego „Dziadka” Nr 1 , 2, 3 w Rumi, z siedzibą w Rumi, ul. Ślusarska 4, 4A i 4B.

informacja o unieważ [...].pdf

2022-12-19 15:09 Anna Domnik Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie informuje, że do dnia 19.12.2022 roku do godziny 11:55 wpłynęło 5 ofert. Szczegółowe informacje znajdują się w poniższym załączniku do komunikatu

informacja z otwarci [...].pdf

2022-12-19 12:44 Anna Domnik W niniejszym postępowaniu przed otwarciem ofert podano kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na całość, w wysokości: 217 466,96 zł netto/ 219 472,82 zł brutto.
w tym:
na realizację Zadania I – 39 049,86 zł brutto
na realizację Zadania II – 4300,07 zł brutto
na realizację Zadania III – 9 103,10 zł brutto
na realizację Zadania IV – 52 288,49 zł brutto
na realizację Zadania V – 59 449,59 zł brutto
na realizację Zadania VI – 19 368,73 zł brutto
na realizację Zadania VII – 35 912,98 zł brutto
2022-12-19 11:55 Komunikat Zamawiającego 217466,96

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 433