Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-12-2022 14:18:00 |
Składania : | 19-12-2022 11:55:00 |
Otwarcia : | 19-12-2022 12:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-12-21 14:26 | Anna Domnik |
Na
podstawie
art.
255
pkt.
3
ustawy
z
dnia
11
września
2019r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2022r.,
poz.
1710
ze
zm.)
prowadzący
postępowanie
zawiadamia,
że
unieważnia
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
pn.:
„Sukcesywne
dostawy
wraz
z
transportem
artykułów
żywnościowych
dla
trzech
placówek
opiekuńczo
-wychowawczych
-
Ognisk
Wychowawczych
im.
K.
Lisieckiego
„Dziadka”
Nr
1
,
2,
3
w
Rumi,
z
siedzibą
w
Rumi,
ul.
Ślusarska
4,
4A
i
4B”. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: – art. 255 pkt. 3 UZP Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – w przedmiotowym postępowaniu złożone oferty przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych dla trzech placówek opiekuńczo -wychowawczych - Ognisk Wychowawczych im. K. Lisieckiego „Dziadka” Nr 1 , 2, 3 w Rumi, z siedzibą w Rumi, ul. Ślusarska 4, 4A i 4B. |
2022-12-19 15:09 | Anna Domnik | Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie informuje, że do dnia 19.12.2022 roku do godziny 11:55 wpłynęło 5 ofert. Szczegółowe informacje znajdują się w poniższym załączniku do komunikatu |
2022-12-19 12:44 | Anna Domnik |
W
niniejszym
postępowaniu
przed
otwarciem
ofert
podano
kwotę,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
na
całość,
w
wysokości:
217
466,96
zł
netto/
219
472,82
zł
brutto. w tym: na realizację Zadania I – 39 049,86 zł brutto na realizację Zadania II – 4300,07 zł brutto na realizację Zadania III – 9 103,10 zł brutto na realizację Zadania IV – 52 288,49 zł brutto na realizację Zadania V – 59 449,59 zł brutto na realizację Zadania VI – 19 368,73 zł brutto na realizację Zadania VII – 35 912,98 zł brutto |
2022-12-19 11:55 | Komunikat Zamawiającego | 217466,96 |
Komunikaty