- Strona główna
- Postępowanie ID 700010
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SPZ.271.19.2022 Zakup paliw: PB95 (E5) i ON (B7) w systemie bezgotówkowym w 2023 roku.
Wystawiający
-
UżytkownikIreneusz Węs
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-12-05 09:59:00
-
Składania2022-12-16 09:00:00
-
Otwarcie ofert2022-12-16 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu zaprasza Państwa do złożenia oferty na zakup paliw: PB95 (E5) i ON (B7) w systemie bezgotówkowym, według potrzeb Zamawiającego do samochodów służbowych, maszyn i sprzętu, na podstawie bezpłatnie wydanych kart /żetonów paliwowych przypisanych do samochodów, maszyn i sprzętu.
W formularzu należy podać cenę obowiązującą w dniu składania oferty na proponowanej stacji paliw po udzielonym rabacie oraz proponowaną wielkość rabatu w procentach.
Podczas obowiązywania umowy, koszt paliwa będzie obliczany wg wzoru: aktualna cena paliwa na stacji podczas tankowania minus udzielony rabat. Na fakturze VAT powinna być uwzględniona cena po udzielonym rabacie.
Wymagania:
1) Zakup paliw płynnych dokonywany będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej za pomocą kart paliwowych lub żetonów (wydanych nieodpłatnie – w ilości 7 szt.) w stacji (-ach) paliw płynnych Sprzedającego na terenie miasta Zamość.
2) Sprzedający wyda karty paliwowe lub żetony zamienne w miejsca kart paliwowych lub żetonów utraconych lub zniszczonych.
3) Sprzedający zapewni natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty.
4) Wszystkie transakcje dotycząca przedmiotu zamówienia powinny być każdorazowo potwierdzone dokumentem typu RW – rozchód wewnętrzny lub równoważnym.
5) Strony ustanawiają 2 tygodniowe okresy rozliczeniowe:
a) od 1 – go do 15 – go dnia danego miesiąca;
b) od 16 – go do ostatniego dnia danego miesiąca.
6) Po upływie każdego okresu rozliczeniowego Sprzedający przekaże Zamawiającemu fakturę VAT.
7) Wskazana stacja paliw musi funkcjonować od poniedziałku do piątku minimum w godzinach od 06:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach minimum od 06:00 do 14:00.
8) Sprzedający powinien posiadać lub dysponować, co najmniej jedną stacją paliw na terenie miasta Zamość.
9) Wykonawca rozlicza transakcje z Zamawiającym w PLN.
Zakup paliw płynnych w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023 r. w formie doraźnych tankowań pojazdów służbowych, maszyn i sprzętu ZDG na stacjach paliw wybranego Sprzedawcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 513-513-715.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-12-19
13:01:32
|
Ireneusz Węs |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
2022-12-16
11:32:09
|
Ireneusz Węs |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2022-12-09
08:37:05
|
Ireneusz Węs |
Wyjaśnienia
treści
zapytania
ofertowego
oraz
zmiana
warunków
udziału
w
postępowaniu.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?