Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: postępowanie dotyczące wyprodukowania albumu CD zatytułowanego "Triangle! Utwory perkusyjne Grażyny Pstrokońskiej-Nawratil"

Termin:
Zamieszczenia : 12-12-2022 14:27:00
Składania : 16-12-2022 09:00:00
Otwarcia : 16-12-2022 09:01:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod numerem telefonu 71 310 05 18

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późń. zm., dalej: uPzp) do niniejszego postępowania nie stosuje się postanowień tej ustawy. Postępowanie w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości mniejszej niż
130 000 zł.

Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.

Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (dalej: Postępowanie) z dniem wysłania oferty na adres Zamawiającego wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1 z późn.zm.) i oświadczają, że zostali poinformowani, iż:

1)   administratorem danych osobowych zawartych w przesłanym zgłoszeniu jest Zamawiający tj. Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław,

2)      dane osobowe przetwarzane będą do celów związanych z przeprowadzeniem niniejszego Postępowania i będą udostępniane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów, w szczególności na podstawie art.2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2176),

3)      posiadają prawo dostępu do treści swoich danych, i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

4)  podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości ubiegania się o udział w Postępowaniu,

5)   podane dane będą przetwarzane m.in. na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i zgodnie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1 z późn.zm.),

6)   dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz.2019) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zaś umowy zawarte w wyniku postępowania jeżeli czas ich trwania przekracza 4 lata Zamawiający przechowuje je przez cały czas trwania umowy, lub przez okres niezbędny do realizacji czynności związanych z jego rozliczeniem i archiwizacją zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami,

7)     dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Akademii: adres - Akademia  Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu pl. Jana Pawła II nr 2  (pok. 022), 50-043 Wrocław, adres e-mail - iod@amkl.edu.pl,

8)      mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

 

 

Ponadto informujemy, iż treść złożonej oferty podlega udostępnieniu  zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2176).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
oświadczenie wykonawcy_Triangle.pdf pdf 877.07 2022-12-12 14:27:00 Postępowanie
umowa o tłoczenie_wzór.docx docx 40.08 2022-12-12 14:27:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 produkcja albumu CD Zamówienie powinno być zrealizowane według następujących parametrów technicznych: a) nakład: 500 egz. b) oprawa: twarda, szyta, grzbiet płaski, wyklejka biała, oklejka druk 4+0, wykończenie: folia matowa, c) format środka: 134 mm x 142 mm (poziomy), d) papier środka: kreda matowa 135 g e) druk środka: 1+1 (skala szarości) f) objętość środka: 100 stron g) nadruk płyty CD: 4+0 h) mocowanie płyty CD: piankowe i) konfekcjonowanie i transport. Proszę podać cenę druku brutto jednego egzemplarza płyty, obliczoną z uwzględnieniem dostarczenia nakładu do siedziby Zamawiającego. 1 usługa Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego We Wrocławiu
Pl. Jana Pawła Ii 2
50-043, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (0)
3 Uwzględnienie w cenie dostarczenia nakładu do siedziby Zamawiającego - Cena podana w ofercie ma uwzględniać dostarczenie nakładu do siedziby Zamawiającego. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (0)
4 Termin przekazania przez Zamawiającego plików do druku - Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1, drogą elektroniczną, tj. projekty opakowania i nadruku na płytę w formie plików pdf oraz nagranie w formie obrazu DDP, nie później niż 2 dni robocze od dnia zawarcia umowy. (0)
5 Zawarcie umowy - Zamawiający dostarczy umowę niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania (wzór dokumentu w załącznik do niniejszego postępowania). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić podpisaną umowę nie później niż 3 dni robocze od daty jej przekazania przez Zamawiającego. Dopuszcza się wykorzystanie podpisu kwalifikowanego lub przesłanie na adres wydawnictwa oryginału dokumentu z tradycyjnym podpisem. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (0)
6 Próbny egzemplarz - Wykonawca przed przystąpieniem do druku całego nakładu zobowiązuje się dostarczyć próbny egzemplarz publikacji (nie później niż 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy) do akceptacji Zamawiającego. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (0)
7 Termin dostarczenia gotowego nakładu do siedziby Zamawiającego - Wykonawca dostarczy wydrukowany nakład zapakowany w standardowych paczkach do siedziby Zamawiającego do 10 dni roboczych od zaakceptowania przez Zamawiającego próbnego egzemplarza. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (0)
8 Możliwość reklamacji przez Zamawiającego - Dokonanie odbioru nakładu przez Zamawiającego nie będzie wykluczać możliwości zgłoszenia reklamacji. Podstawą do reklamacji może być w szczególności: zastosowanie przez Wykonawcę materiałów niezgodnych ze specyfikacją w zamówieniu, nieodwzorowanie materiału cyfrowego nagrania i książeczki, wadliwa jakość druku, niestaranne wykonanie prac wykończeniowych książeczki i opakowania. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (0)
9 Wykluczenia wynikające z ustawy - Na podstawie art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wyklucza: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. (0)
10 Wykluczenia na podstawie nierzetelności - Zamawiający z postępowania wykluczy wykonawcę, który: a) w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał w ostatnich trzech latach zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów; b) z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady. (0)
11 Dokumentacja ws. wykluczeń - Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wraz z ofertą oświadczenia uwzględniającego przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (w załączniku). Wykonawca do oferty dołączy również wydruk z CEiDG lub KRS wygenerowany nie wcześniej niż na 30 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 275