Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CO/DA.261.010.2022 Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz płac dla Zakładu.

Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2022 10:51:00
Składania : 30-11-2022 14:00:00
Otwarcia : 30-11-2022 14:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Warszawa, dn. 17 listopada 2022 r.


ZNAK SPRAWY: CO/DA.261.010.2022

OGŁOSZENIE O KONKURSIE I SPECYFIKACJA KONKURSU OFERT


Centrum Odwykowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej zaprasza do składania pisemnych ofert w postępowaniu w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2019r. poz. 2019 z późn. zmianami) na mocy art. 2, ust.1, pkt 1 tejże ustawy.

na:

usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz płac dla Zakładu.

Poniżej przedstawiamy charakterystykę naszego Zakładu i działalności:


1. samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej rejestr KRS stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, publicznych zakładów opieki zdrowotnej nr KRS 0000113684, zakład jest samorządową osobą prawną, 2. działalność zakładu tj. udzielanie świadczeń zdrowotnych jest zwolniona z podatku VAT, zakład podmiotowo zwolniony jest z podatku dochodowego 3. zatrudnienie – 77 osób zatrudnionych w formie umowy o pracę oraz średnio rocznie 20 osób zatrudnionych w formie umów zleceń, 4. miesięcznie ok. 16 dokumentów sprzedaży dla Narodowego Funduszu Zdrowia 5. miesięcznie ok. 50 faktur kosztowych, 6. zakres standardowej sprawozdawczości : Urząd m. st. Warszawy : kwartalne Rb-N, Rb-Z, miesięczne sprawozdanie z działalności (wzór w załączeniu), do Urzędu Wojewody kwartalne sprawozdanie – struktura zobowiązań na koniec kwartału, struktura należności na koniec kwartału, do GUS Z-03 kwartalne sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach, Z-05- kwartalne sprawozdanie badanie popytu na pracę, Z-06 – roczne sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach, czasie pracy, sprawozdanie finansowe roczne i półroczne. 7. do zakresu realizowanej umowy należy: - prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji płacowej przy pomocy komputera, z wykorzystaniem programu księgowego, - prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o zakładowy plan kont opracowany przez zamawiającego zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przemisami Ministra Zdrowia, - sporządzanie wszystkich niezbędnych sprawozdań i deklaracji do Urzędu Skarbowego, ZUS, GUS, organu założycielskiego itp. Wymaganych przepisami prawa w obowiązujących terminach, - do 15 marca następnego roku sporządzenie bilansu wraz z niezbędnym kompletem dokumentów, - sporządzanie uzgodnionych miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz finansowych, - nadzór nad rozliczeniami zamawiającego, - prowadzenie analizy ośrodków kosztów określonych przez zamawiającego, - sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń i rozliczeń rocznych dla pracowników (PIT 11, PIT40), przygotowanie dokumentacji zasiłkowej – karty zasiłkowe itp., - w miarę potrzeb sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla pracowników. II. Termin i warunki realizacji zamówienia Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy, począwszy od dnia 1 stycznia 2022 r. Warunki i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. III. Warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Wykonawca posiada zasoby kadrowe oraz system informatyczny, zawierający wykaz programów, procedur lub funkcji, w zależności od struktury oprogramowania, wraz z opisem algorytmów i parametrów oraz programowych zasad ochrony danych, w tym w szczególności metod zabezpieczenia dostępu do danych i systemu ich przetwarzania, a ponadto określenie wersji oprogramowania i daty rozpoczęcia jego eksploatacji. 2. Wykonawca posiada system służący ochronie danych i ich zbiorów, w tym dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych i innych dokumentów stanowiących podstawę dokonanych w nich zapisów, oraz wszelkie niezbędne zgody, licencje, itp. do wykorzystania ww. 3. Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności Za spełnianie warunków, o których mowa wyżej Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. IV. Sposób przygotowania oferty. 1.Ofertę należy składać pocztą elektroniczną na adres platforma zakupowa.pl 2.Oferty składane na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę. 3.Adres platformy: https:/platformazakupowa.pl/pn/centrumodwykowe w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania. 4.Zamawiający zleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą” , uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. 5.Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę – jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone. 6.W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty – wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona. V. Informacje dotyczące składania ofert 1.Oferty należy składać w terminie do dnia 30 listopada 2022 r., do godz. 11:00. 2.Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. VI. Kryteria oceny ofert Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie poniższych kryteriów: 1. kryterium CENA – waga 100%, maksymalna liczba punktów 100. Oferta proponująca cenę najniższą, otrzyma w kryterium CENA maksymalną liczbę punktów. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów. Kryterium CENA będzie obliczane według następującego wzoru: (cena najniższa x waga kryterium) / cena badana = uzyskana liczba punktów VII. Wybór oferty 1.Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w dniu 30 listopada 2022 r. o godzinie 14 00 . 2.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę tj. ofertę, której na podstawie kryteriów oceny ofert przyjętych w ogłoszeniu przyznano najwyższą sumę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. VIII. załączniki 1.projekt umowy 2.formularz oferty 3.oświadczenie

IX. KONTAKT W przypadku pytań : 1.Merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość” lub pod nr tel. 22 870 03 77 od poniedziałku do piątku w godzinach: 8,00 – 15,00 2.Związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7,00 – 17,00. X. Informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Ogłoszenia bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

Danuta Leśniewska

Dyrektor

Centrum Odwykowego

Samodzielnego Publicznego Zakładu

Opieki Zdrowotnej

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2022 zał. 1 projekt umowy.010.doc doc 76 2022-11-23 10:51:00 Postępowanie
2022 zal_3_oswiadczenie.010.doc doc 33.5 2022-11-23 10:51:00 Postępowanie
2022 zal_2_oferta. nr010 doc.doc doc 36.5 2022-11-23 10:51:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 466