- Strona główna
- Postępowanie ID 694330
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
CO/DA.261.011.2022 CO/DA.261.011.2022 przygotowanie i dostarczenie przez Dostawcę jednodaniowych posiłków dla Pacjentów Centrum Odwykowego SP ZOZ leczących się w Dziennych Oddziałach przy ul. Zgierskiej 18a i Władysława Łokietka 11.
Wystawiający
-
UżytkownikDanuta Leśniewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-11-23 10:49:00
-
Składania2022-12-05 11:00:00
-
Otwarcie ofert2022-12-05 11:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Warszawa, dn. 21 listopada 2022 r.
ZNAK SPRAWY: CO/DA.261.011.2022
OGŁOSZENIE O KONKURSIE I SPECYFIKACJA KONKURSU OFERT
na:
przygotowanie i dostarczenie przez Dostawcę jednodaniowych posiłków dla Pacjentów Centrum Odwykowego SP ZOZ leczących się w Dziennych Oddziałach przy ul. Zgierskiej 18a oraz Władysława Łokietka 11. 1. Dostawa posiłków do lokalizacji, odbywa się na koszt i ryzyko Dostawcy. 2. Każdy dostarczany posiłek powinien składać się z zupy i bułki lub innego posiłku jednodaniowego, musi być wyporcjowany i zapakowany w jednorazowe naczynie oraz zaopatrzony w jednorazowe sztućce. 3. Dostawa posiłków będzie odbywała się w dni robocze – od poniedziałku do piątku w przybliżonych godzinach 12 00 – 14 00 . Godziny dostarczania posiłków będą szczegółowo ustalane przez Kierowników Oddziałów Dziennych. 4. Wstępnie szacowana dzienna liczba posiłków wynosi około 50, z tym, że każdego dnia do godziny 9 00 Kierownicy Dziennych Oddziałów mają obowiązek zgłosić Dostawcy rzeczywistą liczbę zamawianych i dostarczanych posiłków do konkretnej lokalizacji. 5. Dostarczany posiłek powinien spełniać parametry kaloryczności tj. 150 - 300 kcal. 6. Posiłki powinny być przygotowywane /produkowane/ przez osoby posiadające badania dla celów sanitarno- epidemiologicznych, w warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa. 7. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami zdrowego żywienia i zawierać właściwą dla charakteru żywienia ilość warzyw i/lub owoców , posiadać odpowiednią jakość organoleptyczną i spełniać wymagania dotyczące terminów ważności produktów gotowych. 8. Posiłki powinny być urozmaicone i nie powinny się powtarzać w ciągu 7 dni. 9. Dostawca zobowiązany jest do pobierania i zabezpieczania próbek żywnościowych potraw zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego. II. Termin i warunki realizacji zamówienia Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy, począwszy od dnia 1 stycznia 2022 r. Warunki i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. III. Warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Wykonawca posiada zasoby kadrowe oraz lokalowe, spełniające wymogi sanitarne zgodne z odpowiednimi przepisami prawa, 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie zezwolenia Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie usługi cateringowej, 3. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przez Państwową Inspekcję Sanitarną środka transportu, wykorzystywanego do przewozu posiłków. 4. Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności Za spełnianie warunków, o których mowa wyżej Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. IV. Sposób przygotowania oferty. 1.Ofertę należy składać pocztą elektroniczną na adres platforma zakupowa.pl 2.Oferty składane na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę. 3.Adres platformy: https:/platformazakupowa.pl/pn/centrumodwykowe w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania. 4.Zamawiający zleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą” , uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. 5.Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę – jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone. 6.W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty – wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona. V. Informacje dotyczące składania ofert 1.Oferty należy składać w terminie do dnia 5 grudnia 2022 r., do godz. 11:00. 2.Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. VI. Kryteria oceny ofert Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie poniższych kryteriów: 1. kryterium CENA – waga 100%, maksymalna liczba punktów 100. Oferta proponująca cenę najniższą, otrzyma w kryterium CENA maksymalną liczbę punktów. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów. Kryterium CENA będzie obliczane według następującego wzoru: (cena najniższa x waga kryterium) / cena badana = uzyskana liczba punktów VII. Wybór oferty 1.Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w dniu 5 grudnia 2022 r. o godzinie 14 00 . 2.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę tj. ofertę, której na podstawie kryteriów oceny ofert przyjętych w ogłoszeniu przyznano najwyższą sumę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. VIII. załączniki 1.projekt umowy 2.formulaż oferty 3.oświadczenie
IX. KONTAKT W przypadku pytań : 1.Merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość” lub pod nr tel. 22 870 03 77 od poniedziałku do piątku w godzinach: 8,00 – 15,00 2.Związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7,00 – 17,00. X. Informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Ogłoszenia bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Danuta Leśniewska
Dyrektor
Centrum Odwykowego
Samodzielnego Publicznego Zakładu
Opieki Zdrowotnej
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?