Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-11-2022 09:40:00 |
Składania : | 29-11-2022 14:30:00 |
Otwarcia : | 29-11-2022 14:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST AKTUALIZACJA PROGRAMU XRY COMPLETE DLA KWP W ŁODZI na okres 24 miesięcy
Numer klucza |
Termin zakończenia obecnej aktualizacji |
2-2770264 |
14.12.2022 r. |
1.Termin realizacji zamówienia – w terminie 7 dni od dnia
podpisania umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Termin płatności 30 dni od dnia
dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
Forma płatności przelew. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego.
4.Wszelkie koszty związane z
realizacją zamówienia w tym koszt transportu/przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
5. Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z w/w postanowieniami, Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia
i projektem umowy i ich akceptacja. Użytkownik wyraża zgodę na wszystkie zawarte
postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku braku zgody
na powyższe warunki – prosimy nie składać ofert.
6. Cena oferty obejmuje wszelkie koszty związane z
realizacją przedmiotu zamówienia - w tym koszty transportu, przesyłki.
7.Termin związania ofertą – 10 dni.
8.Jeżeli w prowadzonym postępowaniu, w którym jedynym kryterium jest cena, nie będzie można dokonać wyboru oferty, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
9. Wraz z ofertą należy złożyć podpisane oświadczenia (załącznik nr 1 i 2)
Szanowni Państwo,informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47 841 11 18
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty