- Strona główna
- Postępowanie ID 688180
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie i dostawę nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Machowski
-
Organizacja
-
OddziałWydział Komunikacji i Transportu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-11-10 08:22:00
-
Składania2022-11-24 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-11-24 11:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
KT.5410.3.345.2022.H Krosno, dnia 10 listopada 2022 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA
MIASTO KROSNO, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28a
tel. 13 4743714 fax.
13 4743714 ; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 370440809
OGŁASZA, że zamierza udzielić zamówienia na:
„Wykonanie
i dostawę nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz
odbiór
i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych”
1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30195000-2 Tablice
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych zgodnych z wymogami i wzorami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547) wraz z ramkami do tablic rejestracyjnych. Przedmiot zamówienia (tablice rejestracyjne) winien posiadać certyfikat ITS.
Zamawiający informuje, że przewidywana ilość tablic rejestracyjnych oraz ramek do tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy wyniesie około:
1. tablice samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 2500 kompletów;
2. tablice motorowerowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 200 sztuk;
3. tablice na przyczepy zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 150 sztuk;
4. tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 230 sztuk;
5. tablice indywidualne zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 10 kompletów;
6. tablice zabytkowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 10 kompletów;
7. tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone zabytkowe, w tym wtórniki - 10 kompletów;
8. tablice rejestracyjne motorowerowe zabytkowe, w tym wtórniki - 10 szt. (zamówienia tablic od dnia 1 maja 2023 r.);
9. tablice zabytkowe motocyklowe - 10 szt.
10. tymczasowe tablice rejestracyjne - 10 kompletów;
11. tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 50 kompletów;
12. tablice tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem - 5 kompletów;
13. profesjonalne tablice samochodowe - 5 kompletów.;
14. profesjonalne tablice motocyklowe - 5 szt.;
15. profesjonalne tablicy motorowerowe - 5szt.;
16. ramki tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych jedno rzędowych - 4000 sztuk
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych wymienionych w §1 ust.1 pkt od 1 do 16 w przypadku braku zapotrzebowania. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć liczbę zamawianych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych w zależności od występującego zapotrzebowania.
Tablice lub materiały służące do ich produkcji muszą posiadać certyfikat na zgodność z warunkami technicznymi wydanymi przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. Każda zmiana wymogów i wzorów określonych w przepisach dotyczących tablic rejestracyjnych musi być uwzględniona przez wykonawcę i tablice dostarczane po dniu wejścia w życie przepisów określających nowe wymogi i wzory muszą im odpowiadać.
3. Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie – 01.01.2023 r.
Zakończenie – 31.12.2023 r.
Terminy i
ilość dostaw częściowych: pierwsza dostawa będzie realizowana w miesiącu
styczniu 2023 roku, po podpisaniu umowy. Kolejna dostawa będzie realizowana w
następnych miesiącach
w terminie 3 dni od daty otrzymania przez wykonawcę informacji od Zamawiającego
o aktualnym zapotrzebowaniu na przedmiot dostawy.
Sporadyczne zapotrzebowania na wtórniki tablic realizowane będą w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania przez wykonawcę informacji od Zamawiającego o aktualnym zapotrzebowaniu na przedmiot dostawy (przesłanego faksem lub drogą elektroniczną).
4. W postępowaniu mogą wziąć udział
wykonawcy, spełniający warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Kryterium oceny ofert: cena - 100%.
· Tablice samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 60,25 %
· Tablice motorowerowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 3 %
· Tablice na przyczepy zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 2 %
· Tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic -3 %;
· Tablice indywidualne zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 1 %;
· Tablice zabytkowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 1 %;
· Tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone zabytkowe - 0,25 %;
· Tablice rejestracyjne motorowerowe zabytkowe - 0,25 % (zamówienia tablic od dnia 1 maja 2023 r.);
· Tablice zabytkowe motocyklowe - 1%
· Tymczasowe tablice rejestracyjne - 1 %;
· Tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 1 %
· Tablice tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem - 1 %
· Profesjonalne tablice samochodowe - 0,25 %
· Profesjonalne tablice motocyklowe - 0,25 %
· Profesjonalne tablicy motorowerowe - 0,25 %
· Ramki tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych jedno rzędowych - 24,50 %.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
7. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert.
Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:
Urząd Miasta Krosna Wydział Komunikacji i Transportu ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno
Oferta na przetarg pn.: „Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych”.
Nie otwierać przed 24 listopada 2022 r. przed godziną 11.00.
Termin składania ofert upływa w dniu 24 listopada 2022 r.
do godz. 10.00 .
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica
2, pokój nr 10 , w dniu 24 listopada 2022 r. o godz. 11.00.
8. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z wykonawcami jest:
Grzegorz Kubit - w poniedziałek
- 7.30 – 16.30, wtorek - czwartek - 7.30 – 15.30, piątek - 7.30 - 14.30
tel. 13 47 43 711 - Wydział Komunikacji i Transportu Urzędu Miasta w Krośnie,
ul. Staszica 2 – pokój 10.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?