Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie i dostawę nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych

Marcin Machowski
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Komunikacji i Transportu
Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2022 08:22:00
Składania : 24-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 24-11-2022 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

KT.5410.3.345.2022.H                                                                     Krosno, dnia 10 listopada 2022 r.

 

OGŁOSZENIE

dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO

GMINA  MIASTO KROSNO, 38 - 400  Krosno  ul. Lwowska  28a  tel. 13 4743714 fax.
13 4743714 ; NIP  684 - 00 - 13 - 798 ;  REGON  370440809

 

OGŁASZA, że zamierza udzielić zamówienia na:

Wykonanie i dostawę nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór
i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych”

1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

30195000-2 Tablice

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych zgodnych z wymogami i wzorami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547) wraz z ramkami do tablic rejestracyjnych. Przedmiot zamówienia (tablice rejestracyjne) winien posiadać certyfikat ITS.

Zamawiający informuje, że przewidywana ilość tablic rejestracyjnych oraz ramek do tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy wyniesie około:

1.      tablice samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 2500 kompletów;

2.      tablice motorowerowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 200 sztuk;

3.      tablice na przyczepy zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 150 sztuk;

4.      tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 230 sztuk;

5.      tablice indywidualne zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 10 kompletów;

6.      tablice zabytkowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 10 kompletów;

7.      tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone zabytkowe, w tym wtórniki - 10 kompletów;

8.      tablice rejestracyjne motorowerowe zabytkowe, w tym wtórniki - 10 szt. (zamówienia tablic od dnia 1 maja 2023 r.);

9.      tablice zabytkowe motocyklowe - 10 szt.

10.  tymczasowe tablice rejestracyjne - 10 kompletów;

11.  tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 50 kompletów;

12.  tablice tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem - 5 kompletów;

13.  profesjonalne tablice samochodowe - 5 kompletów.;

14.  profesjonalne tablice motocyklowe - 5 szt.;

15.  profesjonalne tablicy motorowerowe - 5szt.;

16.  ramki tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych jedno rzędowych - 4000 sztuk

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych wymienionych w §1 ust.1 pkt od 1 do 16 w przypadku braku zapotrzebowania. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć liczbę zamawianych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych w zależności od występującego zapotrzebowania.

Tablice lub materiały służące do ich produkcji muszą posiadać certyfikat na zgodność z warunkami technicznymi wydanymi przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. Każda zmiana wymogów i wzorów określonych w przepisach dotyczących tablic rejestracyjnych musi być uwzględniona przez wykonawcę i tablice dostarczane po dniu wejścia w życie przepisów określających nowe wymogi i wzory muszą im odpowiadać.

3. Termin wykonania zamówienia:

Rozpoczęcie – 01.01.2023 r.

Zakończenie – 31.12.2023 r.

Terminy i ilość dostaw częściowych: pierwsza dostawa będzie realizowana w miesiącu styczniu 2023 roku, po podpisaniu umowy. Kolejna dostawa będzie realizowana w następnych miesiącach
w terminie 3 dni od daty otrzymania przez wykonawcę informacji od Zamawiającego o aktualnym zapotrzebowaniu na przedmiot dostawy.

Sporadyczne zapotrzebowania na wtórniki tablic realizowane będą w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania przez wykonawcę informacji od Zamawiającego o aktualnym zapotrzebowaniu na przedmiot dostawy (przesłanego faksem lub drogą elektroniczną).

4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

5. Kryterium oceny ofert: cena - 100%.

·      Tablice samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 60,25 %

·      Tablice motorowerowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 3 %

·      Tablice na przyczepy zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 2 %

·      Tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic -3 %;

·      Tablice indywidualne zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 1 %;

·      Tablice zabytkowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 1 %;

·      Tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone zabytkowe - 0,25 %;

·      Tablice rejestracyjne motorowerowe zabytkowe - 0,25 % (zamówienia tablic od dnia 1 maja 2023 r.);

·      Tablice zabytkowe motocyklowe - 1%

·      Tymczasowe tablice rejestracyjne - 1 %;

·      Tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 1 %

·      Tablice tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem - 1 %

·      Profesjonalne tablice samochodowe - 0,25 %

·      Profesjonalne tablice motocyklowe - 0,25 %

·      Profesjonalne tablicy motorowerowe - 0,25 %

·      Ramki tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych jedno rzędowych - 24,50 %.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

7. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert.

Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:

Urząd Miasta Krosna Wydział Komunikacji i Transportu ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno

Oferta na przetarg pn.: „Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych”.

Nie otwierać przed 24 listopada 2022 r. przed godziną 11.00.

Termin składania ofert upływa w dniu 24 listopada 2022 r. do godz. 10.00 .
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2,  pokój nr  10 , w dniu 24 listopada 2022 r.
o godz. 11.00.

8. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Grzegorz Kubit - w poniedziałek - 7.30 – 16.30, wtorek - czwartek - 7.30 – 15.30, piątek - 7.30 - 14.30  tel. 13 47 43 711 - Wydział Komunikacji i Transportu Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Staszica 2 – pokój 10.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3 - wzór umowy.doc doc 78.5 2022-11-10 08:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wzór ramki do tablic rejestracyjnych - 2023.doc doc 117.5 2022-11-10 08:22:00 Postępowanie
SIWZ wraz z zał. 1 i 2 v.2022.doc doc 146 2022-11-14 11:16:36 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 666