Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZP.271.73.2022.KZP Budowa ulicy Jedlinowej w Łochowie

Monika Dominikowska
Gmina Białe Błota
Termin:
Zamieszczenia : 04-11-2022 11:45:00
Składania : 25-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 25-11-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym



 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TOM I.zip zip 127.15 2022-11-04 11:45:00 Postępowanie
TOM II.zip zip 62.87 2022-11-04 11:45:00 Postępowanie
tom III.zip zip 64444.62 2022-11-04 11:45:00 Postępowanie
08dabe4a-670f-b2e1-2ee3-48000f0a1195-1.pdf pdf 98.81 2022-11-04 11:45:00 Postępowanie
OPZ ul. Jedlinowa w Łochowie.doc doc 36 2022-11-04 13:13:47 Postępowanie
zmiana terminu skladania ofert.pdf pdf 340.03 2022-11-18 10:00:23 Publiczna wiadomość
zmiana terminu skladania ofert.docx docx 25.65 2022-11-18 10:00:23 Publiczna wiadomość
08dac940-e7a9-037e-0908-d80012706fea.pdf pdf 35.58 2022-11-18 10:00:23 Publiczna wiadomość
UWAGA!!! ZMIANA KO - 22.11 wyjaśnienia treści SWZ.zip zip 1340.9 2022-11-22 14:54:29 Publiczna wiadomość
informacja z otarcia ofert.pdf pdf 328.15 2022-11-25 12:23:59 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.docx docx 23.5 2022-11-25 12:23:59 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.docx docx 23.31 2022-12-01 15:07:27 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 524.54 2022-12-01 15:07:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-01 15:07 Monika Dominikowska ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.) dalej zwaną ustawą Pzp, zamawiający Gmina Białe Błota, zawiadamia o:

I. Wyborze najkorzystniejszej oferty:
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, o którym mowa w ust. 275 pkt 1 ustawy Pzp, jako ofertę najkorzystniejszą wybrano:

Ofertę nr 3 złożoną przez
Projbud Drogownictwo Sp. z o.o., ul. Nizinna 1, 86-005 Białe Błota

z ceną brutto 2 408 461,74 zł
(słownie złotych: dwa miliony czterysta osiem tysięcy czterysta sześćdziesiąt jeden 74/100)

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Faktyczne:
Niepodlegająca odrzuceniu oferta odpowiada wszystkim wymaganiom ustawy Pzp oraz SWZ, została oceniona jako najkorzystniejsze uzyskując najwyższą liczbę punktów obliczoną zgodnie
z zastosowanymi kryteriami oceny ofert.

Prawne:
Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty wraz z punktacją przyznaną w ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktacją:

Nr oferty Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty po poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych (brutto) pkt. w kryterium cena Okres udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane pkt. w kryterium gwarancja łączna liczba punktów
1 Konsorcjum: Dromaks Sp. z o.o., ul. Wyczynowa 4, 86-065 Lisi Ogon; Dromaks Piotr Myszkier ul. Żytnia 25, 85-356 Bydgoszcz 2 755 991,13 52,43 5 lat 40,00 92,43
2 Usługi Sprzętowo Transportowe REMIKOP Paweł Zieliński, ul. Bolesława Chrobrego 135/137 87-100 Toruń 3 274 273,30 44,13 5 lat 40,00 84,13
3 Projbud Drogownictwo Sp. z o.o., ul. Nizinna 1 86-005 Białe Błota 2 408 461,74 60,00 5 lat 40,00 100,00
4 Brukop Anna Andrysiak, ul. Pienińska 13, 85-792 Bydgoszcz 2 884 845,58 50,09 5 lat 40,00 90,09
5 Prodib Sp. z o.o., ul. Łabiszyńska 6, 86-061 Olimpin 2 978 587,42 48,52 5 lat 40,00 88,52
6 Betpol S.A. ul. Inwalidów 49, 85-749 Bydgoszcz 3 152 729,54 45,84 5 lat 40,00 85,84
7 Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Affabre Sp. z o.o. ul. Inwalidów 1 85-727 Bydgoszcz 3 443 601,68 41,96 5 lat 40,00 81,96

Zawiadomienie o wybo [...].docx

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-11-25 12:23 Monika Dominikowska Nr sprawy: RZP.271.73.2022.KZP
Białe Błota, dnia 25.11.2022 r.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT,
o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy PZP,
zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego

Dotyczy postępowania pn.:
Budowa ulicy Jedlinowej w Łochowie.
Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.; zwaną dalej ustawą PZP), Zamawiający Gmina Białe Błota niezwłocznie po otwarciu ofert, które odbyło się 25.11.2022 r. po godz. 10:15, zamieszcza informacje dotyczące zestawienia ofert:

Nr oferty Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty (brutto) Okres udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane
1 Konsorcjum:
Dromaks Sp. z o.o., ul. Wyczynowa 4, 86-065 Lisi Ogon; NIP 554 29 88 476
Dromaks Piotr Myszkier ul. Żytnia 25, 85-356 Bydgoszcz NIP 953 178 56 94 2 755 981,00 5 lat
2 Usługi Sprzętowo Transportowe REMIKOP Paweł Zieliński, ul. Bolesława Chrobrego 135/137 87-100 Toruń NIP 879 209 18 43 3 274 267,95 5 lat
3 Projbud Drogownictwo Sp. z o.o., ul. Nizinna 1 86-005 Białe Błota NIP 967 14 30 117 2 408 461,74 5 lat
4 Brukop Anna Andrysiak, ul. Pienińska 13, 85-792 Bydgoszcz NIP 554 14 85 980 2 884 845,58 5 lat
5 Prodib Sp. z o.o., ul. Łabiszyńska 6, 86-061 Olimpin NIP 554 29 26 185 2 978 587,42 5 lat
6 Betpol S.A. ul. Inwalidów 49, 85-749 Bydgoszcz NIP 554 038 49 46 3 152 729,54 5 lat
7 Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Affabre Sp. z o.o. ul. Inwalidów 1 85-727 Bydgoszcz NIP 554 030 78 51 3 443 601,68 5 lat

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 200 000,00 zł brutto.


informacja z otarcia [...].pdf

informacja z otwarci [...].docx

2022-11-25 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 200 000 zł brutto
2022-11-22 14:54 Monika Dominikowska Nr sprawy: RZP.271.73.2022.KZP Białe Błota, dnia 22.11.2022 r.

Dotyczy postępowania pn.:
Budowa ulicy Jedlinowej w Łochowie.


WYJAŚNIENIE TREŚCI SWZ

I. W związku ze zwróceniem się Wykonawców do Zamawiającego o wyjaśnienie SWZ, działając w trybie art. 284 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (dalej zwana ustawą Pzp), Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:

Pytania z dnia 17.11.2022 r.
Pytanie 1.
W związku z kosztorysowym charakterem rozliczenia przedmiotowego postępowania oraz zgodnie z punktem 15.2 SWZ, tj. Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać żadnych zmian do kosztorysu ofertowego, w szczególności w zakresie opisu kolumn i wierszy, w związku
z powyższym, proszę o weryfikację poprawności poszczególnych pozycji kosztorysowych.
Z naszej wiedzy technicznej i doświadczenia wynika, że:
1. Zgodnie z przekrojem poprzecznym każda warstwa, znajdująca się poniżej warstwy ścieralnej powinna być proporcjonalnie większa od warstwy leżącej nad nią, w kosztorysie jest odwrotnie, np. KN1A – georuszt 625m2, kolejne warstwy podbudowy – 700m2 itp.;
2. W kosztorysie nie uwzględniono warstwy z geowłókniny separacyjnej typ 1 dla konstrukcji nawierzchni KN-1A;
3. Brak pozycji kosztorysowych dla dojść do furtek,
4. Zgodnie z projektem technicznym nawierzchnia zjazdów indywidualnych wykonana jest z kostki betonowej gr. 8cm koloru czerwonego – brak pozycji w kosztorysie,
5. Proszę o weryfikację poprawności ilości nawierzchni z kostki – poz. 25 i poz. 26,
6. Z naszych obliczeń wynika, że powierzchnia zieleni do wykonania jest kilkukrotnie większa niż podana w kosztorysie. Proszę o potwierdzenie, że wielkość Poz. 35 jest właściwa.
W związku z występującymi rozbieżnościami pomiędzy dokumentacją techniczną a kosztorysem ofertowym, proszę o załączenie kosztorysu zamiennego.

Odpowiedź:
Ad 1) Skorygowano ilość w pozycji nr 14 kosztorysu branży drogowej,
Ad 2) Wycena w pozycji nr 15 kosztorysu branży drogowej,
Ad 3) Wycena na podstawie pozycji nr 26 kosztorysu branży drogowej - skorygowano ilość
Ad 4) Dodano nową pozycję nr 27 do kosztorysu branży drogowej,
Ad 5) Pozycja nr 25 kosztorysu branży drogowej pozostaje bez zmian, skorygowano ilość pozycji nr 26 kosztorysu branży drogowej,
Ad 6) Skorygowano ilość - pozycja nr 36 kosztorysu branży drogowej.

W załączeniu ujednolicony wzór kosztorysu ofertowego.

Pytanie 2.
Zgodnie z kosztorysem ofertowym - koszty tymczasowej organizacji ruchu należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Proszę o dopisanie w kosztorysie pozycji – koszty ogólne budowy,
Odpowiedź:
Skorygowano treść pozycji nr 2 kosztorysu branży drogowej - ujęto tymczasową organizację ruchu.
W załączeniu ujednolicony wzór kosztorysu ofertowego.

Pytanie 3.
Proszę o załączenie tabeli robót ziemnych,
Odpowiedź:
Roboty ziemne zostały wyliczone na podstawie przyjętych konstrukcji nawierzchni.

Pytanie 4.
Dotyczy kosztorysu ofertowego, branży drogowej poz. 9 – rozbiórka ogrodzeń:
1. Proszę o wskazanie miejsca, w którym należy rozebrać ogrodzenie,
2. Proszę o podanie typu ogrodzenia do demontażu,
3. Proszę o informacje po czyjej stronie leży odbudowa ogrodzeń,
4. Proszę o wskazanie do kogo będzie należeć zabezpieczenie miejsc po demontażu ogrodzenia, a jeżeli zabezpieczenie miejsc po demontażu będzie należało do Wykonawcy, to o wskazanie typu ogrodzenia tymczasowego (wysokość, itp.) oraz okresu na jaki ma być ustawione ogrodzenie tymczasowe.
Odpowiedź:
Na rysunku PZT wskazano miejsce ogrodzenia do likwidacji. Elementy ogrodzenia: podmurówka, słupki z cegły klinkierowej, słupki stalowe, przęsła z elementów kutych i siatki stalowej. Zmieniono treść pozycji nr 9 kosztorysu branży drogowej - ujęto ustawienie tymczasowego ogrodzenia z siatki leśnej w miejscu demontowanego ogrodzenia do czasu zakończenia budowy drogi.

Pytanie 5.
Proszę o wyjaśnienie, jaki asortyment betonowy wchodzi w skład pozycji kosztorysowej nr 11 - Rozbiórka elementów betonowych z odwozem poza teren budowy.
Odpowiedź:
W skład pozycji nr 11 kosztorysu branży drogowej wchodzą stare elementy betonowe jak elementy ulic, elementy betonowe podbudowy itp.

Pytania z dnia 18.11.2022 r.
Pytanie 1.
Dotyczy robót branżowych – energetyka usunięcie kolizji poz. 78÷81- proszę o potwierdzenie, że podane w kosztorysie ilości robót są poprawne ( 125mb rur ochronnych i 567,60m3 wykopu?)

Odpowiedź:
Podane ilości w poz.78-81 pozostają bez zmian.

Pytanie 2.
Proszę o załączenie właściwych specyfikacji technicznych dotyczących budowy ulicy Jedlinowej. Załączone do projektu SST nie dotyczą budowy trwającego postępowania:
1) SST D.M.00.00.00 punkt 1.5.14 Strefa ochrony archeologicznej – 8 stanowisk?
2) SST D.M.00.00.00 punkt 1.5.15 – Niewypały, niewybuchy?
3) SST D.M.00.00.00 punkt 1.5.16 – Nadzór przyrodniczy?
4) SST D.M.00.00.00 punkt 1.5.18 – Prowadzenie robót na terenie torowiska tramwajowego?
Odpowiedź:
SSTWiORB pozostają bez zmian.


Pytanie 3.
Do dokumentacji technicznej załączono specyfikację D.07.06.01 – ogrodzenia z siatki, natomiast w kosztorysie brak pozycji budowy nowego ogrodzenia. Proszę o informację kto odpowiada za odtworzenie rozebranego ogrodzenia, a w przypadku, gdy budowa ogrodzenia będzie po stronie Wykonawcy, proszę o podanie jego parametrów ( wymiary, przekroje, rodzaj materiału itd.).
Odpowiedź:
Przedmiot inwestycji nie obejmuje budowy nowego ogrodzenia. Ujęto wykonanie ogrodzenia tymczasowego - zmieniono treść pozycji nr 9 kosztorysu branży drogowej - ustawienie tymczasowego ogrodzenia z siatki leśnej w miejscu demontowanego ogrodzenia do czasu zakończenia budowy drogi.

Pytania z dnia 21 i 22.11.2022 r.
Pytanie 1.
Przy budowie w.w. ulicy należy wykonać odwodnienie oraz umocnienie szalunkami wykopów, co nie zostało ujęte w przedmiarze. Proszę o wyjaśnienie.
1a
W związku z trwającym postępowaniem prosimy o wyjaśnienie w jakiej pozycji dotyczącej kanalizacji deszczowej należy przyjąć odwodnienie wykopów oraz szalowanie wykopów. Nie ma w kosztorysie ofertowym pozycji na to a rozliczenie końcowe ma być według cen jednostkowych.
Ponadto prosimy o udostępnienie projektu odwodnienia wykopów oraz wskazanie miejsca gdzie będzie można odpompowywać wodę z odwodnienia oraz czy Zamawiający posiada pozwolenie wodnoprawne.
1b
Załączony przez Zamawiającego kosztorys nie zawiera odwodnienia wykopów oraz szalowania wykopów. W związku z tym, że rozliczenie będzie na podstawie cen jednostkowych oraz z zapisów SIWZ wynika, że nie będzie można nic zmienić w kosztorysie. Proszę o informację w jakiej pozycji przyjąć odwodnienie wykopów oraz szalowanie.
Odpowiedź:
Umocnienie wykopów jest ujęte w pozycji nr 2 kosztorysu kanalizacji deszczowej. W kwestii odwodnienia wykopów dodano pozycje 3 i 4 kosztorysu kanalizacji deszczowej.
Posiadana dokumentacja została udostępniona w dokumentach postępowania.
W załączeniu ujednolicony wzór kosztorysu ofertowego.

Pytanie 3.
Proszę o informacje czy Zamawiający posiada Projekt odwodnienia wykopów oraz pozwolenie wodnoprawne? Czy wodę z odwodnienia można odpompowywać do kanału, jeżeli nie proszę
o wskazanie takiego miejsca?
Odpowiedź:
Posiadana dokumentacja została udostępniona w dokumentach postępowania.

II. Jednocześnie, Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej, w miejscu zamieszczenia ww. ogłoszenia o zamówieniu, dokumenty obejmujące:
a) Ujednolicony wzór kosztorysu ofertowego,
III. Wyjaśnienia treści SWZ, stają się obowiązujące dla wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia z dniem ich zamieszczenia na dedykowanej platformie zakupowej oraz stronie internetowej Zamawiającego w miejscu udostępnienia SWZ.




ZAŁĄCZNIKI:
1. Ujednolicony wzór kosztorysu ofertowego






UWAGA!!! ZMIANA KO [...].zip

2022-11-18 10:00 Monika Dominikowska Zmiana treści SWZ

I. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.
II. W związku z czasem potrzebnym na udzielenie wyjaśnień i na wprowadzenie zmian z nimi związanych w treści SWZ, Zamawiający w oparciu o art. 286 ust. 3 ustawy Pzp, przedłuża termin składania ofert do dnia 25.11.2022 r., godz.: 10:00 i jednocześnie na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp, zmienia w tym zakresie odpowiednie zapisy SWZ zawarte w pkt.: 17.2, 17.7 i 18.1, tj.:
Zapis : 17.2. otrzymuje brzmienie:
„17.2. Termin składania ofert: do dnia 25.11.2022 r. do godziny 10:00.”;
Zapis : 17.7. otrzymuje brzmienie:
„17.7. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi poprzez automatyczne odszyfrowanie ofert za pośrednictwem platformy zakupowej w dniu 25.11.2022 roku o godzinie 10:15, w siedzibie Zamawiającego, w pomieszczeniach Referatu Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy, przy ul. Guliwera 11a, (wejście od ulicy Arlekina) przez pracownika Referatu Zamówień Publicznych będącego członkiem komisji przetargowej w niniejszym postępowaniu.”
Zapis : 18.1. otrzymuje brzmienie:
„18.1. Termin związania ofertą : do dnia 22.12.2022 r.”
III. W konsekwencji dokonanych zmian treści SWZ zmianie ulegają zapisy sekcji VIII pkt 8.1.), 8.3.) i 8.4.) ogłoszenia o zamówieniu nr 2022/BZP 00423865/01 z dnia 04.11.2022 r.
IV. Zmiana treści SWZ, staje się obowiązująca dla wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia z dniem ich zamieszczenia na dedykowanej platformie zakupowej oraz stronie internetowej Zamawiającego w miejscu udostępnienia SWZ.

zmiana terminu sklad [...].pdf

zmiana terminu sklad [...].docx

08dac940-e7a9-037e-0 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1225