Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WPR.I.271.1.24.2022 Wykonanie toreb papierowych z nadrukiem dwustronnym

Joanna Krzemińska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Referat Promocji, Współpracy z Zagranicą i Turystyki
Termin:
Zamieszczenia : 26-10-2022 11:58:00
Składania : 02-11-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze zaproszenia do złożenia oferty na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł  pn.: "Wykonanie toreb papierowych z nadrukiem dwustronnym ” 

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy.  

II. Termin realizacji zamówienia: do 12 dni roboczych od zatwierdzenie wydruków próbnych

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %  

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:  

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty. 

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego zaproszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty. 

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania. 

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Zaproszenie, a także warunki zaproszenia mogą być zmienione lub odwołane. 

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zaproszenia bez podania przyczyny, bądź zamknięcia zaproszenia bez wyboru którejkolwiek z ofert. 

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Joanna Krzemińska


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: "Wykonanie toreb papierowych z nadrukiem dwustronnym ” 

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
torba.jpg jpg 446.71 2022-10-26 11:58:00 Przedmiot zamówienia
torba.jpg jpg 446.71 2022-10-26 11:58:00 Przedmiot zamówienia
torba.jpg jpg 446.71 2022-10-26 11:58:00 Przedmiot zamówienia
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2022-10-26 11:58:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2022-10-26 11:58:00 Kryterium
zakup toreb papierowych z nadrukiem_platforma_26102022.pdf pdf 111.64 2022-10-26 11:58:00 Kryterium
otwarcie i wybor.odt odt 12.39 2022-11-14 11:05:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-14 11:05 Joanna Krzemińska W załączeniu informacja dot. złożonych ofert w postępowaniu.

otwarcie i wybor.odt

2022-10-28 11:04 Joanna Krzemińska W związku z zapytaniem zamieszczamy informację dot. obszaru zadruku na torbach:


1) Torba papierowa brązowa z uchwytem skręcanym – 24x10x32cm

Obszar nadruku: ~18 x 17 [cm]


2) Torba papierowa brązowa z uchwytem skręcanym – 40x18x39cm

Obszar nadruku: ~28 x 26,5 [cm]


3) Torba papierowa brązowa z uchwytem skręcanym – 18x8x22,5cm

Obszar nadruku: ~14 x 13 [cm]

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 torba papierowa Torba papierowa brązowa z uchwytem skręcanym – 24x10x32cm z nadrukiem dwustronnym

torba.jpg

2000 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
2 torba papierowa Torba papierowa brązowa z uchwytem skręcanym – 40x18x39cm z nadrukiem dwustronnym

torba.jpg

2000 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
3 torba papierowa Torba papierowa brązowa z uchwytem skręcanym – 18x8x22,5cm z nadrukiem dwustronnym

torba.jpg

1000 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew do 30 dni od daty wpływu do UMP poprawnie wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, wliczony w wartość przedmiotu zamówienia proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Wykonawca oświadcza, że jest/nie jest czynnym podatnikiem podatku VAT. - TAK/NIE (0)
7 umowa - akceptacja warunków umowy - proszę potwierdzić

zakup toreb papierow [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 550