Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GOPS.ZP.321.28.2022.MP ZAPYTANIE OFERTOWE OBMIAR, WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH NA WYMIAR

Marlena Pniewska
Gmina Brodnica
Termin:
Zamieszczenia : 27-09-2022 12:50:00
Składania : 04-10-2022 15:30:00
Otwarcia : 05-10-2022 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.       Zamawiający

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodnicy

87-300 Brodnica, ul. Mazurska 13

NIP 8741628575

Platformy zakupowa: https://platformazakupowa.pl/

Numer telefonu: 56 4954990

 

2.       Tryb postępowania

Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego – Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (załącznik do zarządzenia nr 103/2020 Wójta Gminy Brodnica z dnia 30 grudnia 2020 roku. Postępowanie jest prowadzone za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/

3.       Opis przedmiotu zamówienia

a)       Zamówienie dotyczy obmiaru, wykonania, dostawy i montażu mebli biurowych na wymiar w ilości i jakości zgodnych z załącznikiem nr 2 do oferty „Zestawienie zamawianych mebli”.

b)       Wykonawca określi cenę usługi w formularzu cenowym – załącznik nr 1 do oferty. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty do realizacji zamówienia. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia.

c)       Wszystkie elementy mebli biurowych muszą być wykonane z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej (melaminowanej). Kolory zostaną określone na podstawie wzornika dostarczonego przez Wykonawcę podczas wizji lokalnej. Obrzeża szaf oklejone listwą PCV o grubości 1 mm, obrzeża lady oklejone listwa PCV o grubości 2 mm. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

d)       Plecy szaf wykonane z płyty HDF o grubości min. 3 mm, przymocowane do tyłu szafy zszywkami i dodatkowo wzmocnione wkrętami. Płyta musi być odporna na odkształcenia i pęknięcia oraz posiadać dużą  wytrzymałość mechaniczną. Rozmieszczenie i ilość półek w szafach zostanie określona podczas wizji lokalnej.

e)       Wszystkie fronty mebli zamykane zamkiem dobrej jakości z dwoma kluczykami. Rozetka i klucze wykonane ze stali.

f)        Szafy muszą posiadać regulowane nóżki, umożliwiające wypoziomowanie szafy i zamontowanie cokołu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

g)       Drzwi do szaf oraz biurka zamykane zamkiem z dwoma kluczykami. Rozetka i klucze wykonane ze stali.

h)      Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w miejscu dostawy i montażu w celu zapoznania się ze stanem faktycznym przed złożeniem oferty, gdzie Wykonawca musi dokonać własnych szczegółowych pomiarów mebli na wymiar.

i)        Wizji lokalnej można dokonać od 27.09.2022 r. do 30.09.2022 r. w godz. 10-14 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu wizyty na kontakt: Pani Justyna Hoga tel.: 56 4954990.

j)        Po wygraniu zapytania ofertowego przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt mebli wraz z wymiarami i kolorystyką.

k)       Podczas montażu Wykonawca winien zapewnić takie rozwiązania, które zapewnią stabilność i wytrzymałość wykonania (np. skręcenia szaf, mocowania do ściany itp.).

l)        W szafach (plecy szaf), jeżeli to konieczne, należy wykonać otwory umożliwiające korzystanie z gniazdek znajdujących się za szafami.

m)     Meble będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego muszą być przez  Wykonawcę obmierzone, wykonane, dostarczone, wniesione, zamontowane i wypoziomowane po ustawieniu w pomieszczeniach wskazanych podczas wizji lokalnej.

n)       Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia zamówienia podwykonawcom a dostawa mebli musi być realizowana bezpośrednio przez Wykonawcę.

o)       Wykonawca winien awizować Zamawiającemu termin dostawy wykonanych mebli co najmniej na 2 dni przed planowaną dostawą.

p)       Wymagane właściwości płyty melaminowanej lub równoważnej:

1.       Gęstość zgodnie z normą PN-EN 323:1999,

2.       Klasa higieniczności E1,

3.       Wysoka odporność na ścieranie i zarysowania, odporność na działanie czynników chemicznych, odporność na działanie temperatury.

q)       Zamawiający udostępni Wykonawcy budynek i pomieszczenia niezbędne do przeprowadzenia montażu mebli na czas wykonywanych prac wg terminu uzgodnionego wcześniej z Zamawiającym

r)        Gwarancja na wykonane meble i montaż min 24 m-ce.

 

4.       Termin wykonania zamówienia, termin zapłaty

a)       Termin wykonania zamówienia:  max do 30 dni od daty podpisania umowy.

b)       Termin zapłaty: przelew 14 dni, po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury i protokołu odbioru podpisanego prze strony.

c)       Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru podpisany przez strony.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe meble biurowe.pdf pdf 142.5 2022-09-27 12:50:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - załacznik nr 6.doc doc 70.5 2022-09-27 12:50:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - załacznik nr 7.doc doc 63 2022-09-27 12:50:00 Postępowanie
Zał. nr1 Formularz cenowy.xls xls 31 2022-09-27 12:50:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - załacznik nr 2.doc doc 62.5 2022-09-27 12:50:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - załacznik nr 3.doc doc 59.5 2022-09-27 12:50:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - załacznik nr 4.doc doc 59 2022-09-27 12:50:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - załacznik nr 5.doc doc 84 2022-09-27 12:50:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - załacznik nr 5.pdf pdf 171.09 2022-09-27 12:50:00 Postępowanie
Zał. nr1 Formularz cenowy.xls xls 31 2022-09-27 12:50:00 Przedmiot zamówienia
Zał. nr1 Formularz cenowy.xls xls 31 2022-09-27 12:50:00 Kryterium
20221109173419206.pdf pdf 38.19 2022-11-09 17:05:48 Publiczna wiadomość
20221109173409466.pdf pdf 31.88 2022-11-09 17:06:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-09 17:06 Marlena Pniewska Wykonawcy w postępowaniu

20221109173409466.pd [...].pdf

2022-11-09 17:05 Marlena Pniewska Wykonawcy w postępowaniu

20221109173419206.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 OBMIAR, WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH NA WYMIAR a) Zamówienie dotyczy obmiaru, wykonania, dostawy i montażu mebli biurowych na wymiar w ilości i jakości zgodnych z załącznikiem nr 2 do oferty „Zestawienie zamawianych mebli”

Zał. nr1 Formularz c [...].xls

1 usługa Gmina Brodnica
ul. Mazurska 13
87-300, Brodnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Zał. nr1 Formularz c [...].xls

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1644