Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-09-2022 12:50:00 |
Składania : | 04-10-2022 15:30:00 |
Otwarcia : | 05-10-2022 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Zamawiający
Platformy zakupowa: https://platformazakupowa.pl/
Numer telefonu: 56 4954990
2. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego – Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (załącznik do zarządzenia nr 103/2020 Wójta Gminy Brodnica z dnia 30 grudnia 2020 roku. Postępowanie jest prowadzone za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/
3. Opis przedmiotu zamówienia
a) Zamówienie dotyczy obmiaru, wykonania, dostawy i montażu mebli biurowych na wymiar w ilości i jakości zgodnych z załącznikiem nr 2 do oferty „Zestawienie zamawianych mebli”.
b) Wykonawca określi cenę usługi w formularzu cenowym – załącznik nr 1 do oferty. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty do realizacji zamówienia. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia.
c) Wszystkie elementy mebli biurowych muszą być wykonane z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej (melaminowanej). Kolory zostaną określone na podstawie wzornika dostarczonego przez Wykonawcę podczas wizji lokalnej. Obrzeża szaf oklejone listwą PCV o grubości 1 mm, obrzeża lady oklejone listwa PCV o grubości 2 mm. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
d) Plecy szaf wykonane z płyty HDF o grubości min. 3 mm, przymocowane do tyłu szafy zszywkami i dodatkowo wzmocnione wkrętami. Płyta musi być odporna na odkształcenia i pęknięcia oraz posiadać dużą wytrzymałość mechaniczną. Rozmieszczenie i ilość półek w szafach zostanie określona podczas wizji lokalnej.
e) Wszystkie fronty mebli zamykane zamkiem dobrej jakości z dwoma kluczykami. Rozetka i klucze wykonane ze stali.
f) Szafy muszą posiadać regulowane nóżki, umożliwiające wypoziomowanie szafy i zamontowanie cokołu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
g) Drzwi do szaf oraz biurka zamykane zamkiem z dwoma kluczykami. Rozetka i klucze wykonane ze stali.
h) Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w miejscu dostawy i montażu w celu zapoznania się ze stanem faktycznym przed złożeniem oferty, gdzie Wykonawca musi dokonać własnych szczegółowych pomiarów mebli na wymiar.
i) Wizji lokalnej można dokonać od 27.09.2022 r. do 30.09.2022 r. w godz. 10-14 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu wizyty na kontakt: Pani Justyna Hoga tel.: 56 4954990.
j) Po wygraniu zapytania ofertowego przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt mebli wraz z wymiarami i kolorystyką.
k) Podczas montażu Wykonawca winien zapewnić takie rozwiązania, które zapewnią stabilność i wytrzymałość wykonania (np. skręcenia szaf, mocowania do ściany itp.).
l) W szafach (plecy szaf), jeżeli to konieczne, należy wykonać otwory umożliwiające korzystanie z gniazdek znajdujących się za szafami.
m) Meble będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego muszą być przez Wykonawcę obmierzone, wykonane, dostarczone, wniesione, zamontowane i wypoziomowane po ustawieniu w pomieszczeniach wskazanych podczas wizji lokalnej.
n) Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia zamówienia podwykonawcom a dostawa mebli musi być realizowana bezpośrednio przez Wykonawcę.
o) Wykonawca winien awizować Zamawiającemu termin dostawy wykonanych mebli co najmniej na 2 dni przed planowaną dostawą.
p) Wymagane właściwości płyty melaminowanej lub równoważnej:
1. Gęstość zgodnie z normą PN-EN 323:1999,
2. Klasa higieniczności E1,
3. Wysoka odporność na ścieranie i zarysowania, odporność na działanie czynników chemicznych, odporność na działanie temperatury.
q) Zamawiający udostępni Wykonawcy budynek i pomieszczenia niezbędne do przeprowadzenia montażu mebli na czas wykonywanych prac wg terminu uzgodnionego wcześniej z Zamawiającym
r) Gwarancja na wykonane meble i montaż min 24 m-ce.
4. Termin wykonania zamówienia, termin zapłaty
a) Termin wykonania zamówienia: max do 30 dni od daty podpisania umowy.
b) Termin zapłaty: przelew 14 dni, po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury i protokołu odbioru podpisanego prze strony.
c) Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru podpisany przez strony.
2022-11-09 17:06 | Marlena Pniewska | Wykonawcy w postępowaniu |
2022-11-09 17:05 | Marlena Pniewska | Wykonawcy w postępowaniu |
Komunikaty