Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-O.2600.64.2022 Dostawa 10 szt. krzeseł biurowych dla Urzędu Miejskiego w Koronowie

Krzysztof Wiaterski
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Organizacyjny
Termin:
Zamieszczenia : 21-09-2022 12:15:00
Składania : 30-09-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Gmina Koronowo (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty na dostawę 10 szt. krzeseł biurowych MASTER 10 TS25 PW dla Urzędu Miejskiego w Koronowie.

Postępowanie jest wyłączone ze stosowania  ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.

Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Monika Lewandowska nr tel.: 52 3826 402.

I. Opis przedmiotu zamówienia

Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w załączniku

II. Termin wykonania zamówienia:

7 dni od dnia potwierdzenia zamówienia

III. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami

1.    Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl

2.    Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się  wyłącznie za pośrednictwem Platformy.

IV.    Sposób złożenia oferty  

1.  Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie w zakładce „Oferta”.  

2.    W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.  

3.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

V.    Termin składania ofert

1.    Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie:  do dnia 30 września 2022 r. do godz. 10:00

VI. Kryteria wyboru oferty  

Najniższa cena  

VII. Pozostałe informacje

1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)    wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;

b)    negocjacji;

c)    odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.

2.    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)  został dołączony do zapytania ofertowego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Treść zapytania ofertowego.pdf pdf 226.98 2022-09-21 12:15:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 132.4 2022-09-21 12:15:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Krzeseło biurowe MASTER 10 TS25 PW - 10 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność na podstawie faktury VAT w terminie 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji zamówienia - 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
6 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

RODO.pdf

(0)
7 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 328