Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywna dostawa tonerów, tuszów, pojemników na zużyty toner, bębnów do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.

Termin:
Zamieszczenia : 29-08-2022 09:02:00
Składania : 31-08-2022 09:09:48
Otwarcia : 02-09-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 12 65-24-356, kom: 797-282-957

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zapytanie ofertowe - tonery.doc doc 44.5 2022-08-29 09:02:00 Przedmiot zamówienia
2. Załącznik nr 1 - Formularz cenowy.xlsx xlsx 20.02 2022-08-29 09:02:00 Przedmiot zamówienia
3. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.doc doc 37.5 2022-08-29 09:02:00 Przedmiot zamówienia
4. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.docx docx 17.37 2022-08-29 09:02:00 Przedmiot zamówienia
5. Projekt umowy.docx docx 34.4 2022-08-29 09:02:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2022-08-31 09:09 Anna Mrowiec Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: W związku z błędami w załączniku postępowanie zostaje anulowane. Będzie ogłoszone nowe zapytanie ofertowe.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywna dostawa tonerów, tuszów, pojemników na zużyty toner, bębnów do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych. Zgodnie z załącznikami

1. Zapytanie ofertow [...].doc

2. Załącznik nr 1 - [...].xlsx

3. Załącznik nr 2 - [...].doc

4. Załącznik nr 3 - [...].docx

5. Projekt umowy.doc [...].docx

1 szt. Szpital Kliniczny im.dr. Józefa Babińskiego SP ZOZ w Krakowie
Józefa Babińskiego 29
30-393, Kraków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oferta w formie załącznika - Ofertę należy złożyć w formie załącznika zgodnie z wymaganiami opisanymi w zapytaniu ofertowym. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 366