Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PUZ-2380-082-033-082/2022/MR Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych wykonywanych dla jednostek (i podległych komórek) organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego.

Małgorzata Rosołowicz
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2022 11:32:00
Składania : 11-08-2022 10:00:00
Otwarcia : 11-08-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niżej wskazane części. 

Podział na części obejmuje podział na poszczególne rejony (lokalizacja jednostek) realizacji zamówienia:

Część 1 postępowania: rejon wrocławski, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilości, wymagany sposób wykonania usługi oraz lokalizacja jednostek świadczenie usługi – punktów odbioru i zwrotu) został opisany w załączniku nr 1A oraz załączniku nr 3 do niniejszej SWZ.

 

Część 2 postępowania: rejon jeleniogórski, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilości, wymagany sposób wykonania usługi oraz lokalizacja jednostek świadczenie usługi – punktów odbioru i zwrotu) został opisany w załączniku nr 1B oraz załączniku nr 3 do niniejszej SWZ.

 

Część 3 postępowania: rejon wałbrzysko - kłodzki, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilości, wymagany sposób wykonania usługi oraz lokalizacja jednostek świadczenie usługi – punktów odbioru i zwrotu) został opisany w załączniku nr 1C oraz załączniku nr 3 do niniejszej SWZ.

 

Część 4 postępowania: rejon legnicki, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilości, wymagany sposób wykonania usługi oraz lokalizacja jednostek świadczenie usługi – punktów odbioru i zwrotu) został opisany w załączniku nr 1D oraz załączniku nr 3 do niniejszej SWZ.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogloszenie o zamowieniu.pdf pdf 184.49 2022-08-02 11:32:00 Postępowanie
SWZ wraz z załącznikami.zip zip 936.65 2022-08-02 11:32:00 Postępowanie
Inf. z otwarcia.pdf pdf 625.87 2022-08-11 10:32:11 Publiczna wiadomość
wyniki.pdf pdf 839.89 2022-08-12 12:35:02 Publiczna wiadomość
ponowny wybór w części 3 zamówienia.pdf pdf 500.66 2022-09-06 12:29:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-06 12:29 Małgorzata Rosołowicz Informacja o wyniku postępowania - ponowny wybór oferty w części 3 zamówienia

ponowny wybór w częś [...].pdf

2022-08-12 12:35 Małgorzata Rosołowicz informacja o wyniku postępowania

wyniki.pdf

2022-08-11 10:32 Małgorzata Rosołowicz informacja z otwarcia ofert

Inf. z otwarcia.pdf

2022-08-11 10:00 Komunikat Zamawiającego kwota przeznaczona na sfinansowanie całości zamówienia wynosi: 488 661,77 zł brutto, 397 285,99 zł netto
Część 1 zamówienia – 180 985,80 zł brutto, 147 142,92 zł netto
Część 2 zamówienia – 108 591,48 zł brutto, 88 285,75 zł netto
Część 3 zamówienia – 90 492,90 zł brutto, 73 570,73 zł netto
Część 4 zamówienia – 108591,48 zł brutto, 88 285,76 zł netto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 314