Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BUD-I.271.12.2022 "Opracowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania zgody na wykonanie prac związanych ze zmianą sposobu użytkowania obiektu budowlanego na potrzeby realizacji zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania części budynku niemieszkalnego na szalet miejski wraz z zagospodarowaniem terenu wokół."

Wanda Kowalska
Gmina Lipiany
Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2022 10:28:00
Składania : 08-08-2022 14:00:00
Otwarcia : 08-08-2022 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez:

- poniższy formularz elektroniczny;

- bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Lipianach, Plac Wolności 1, 74-240 Lipiany;

- drogą pocztową na adres Urząd Miejski w Lipianach, Plac Wolności 1, 74-240 Lipiany;

drogą elektroniczną w postaci skanu podpisanego dokumentu na adres e-mail inwestycje3@lipiany.pl


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega, iż postępowanie o udzielenie zamówienia może zakończyć się negocjacjami przeprowadzonymi z co najmniej jednym z wykonawców.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod na adres e-mail: inwestycje3@lipiany.pl 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe szalet zmiana sposobu użytkowania.pdf pdf 432.5 2022-08-02 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego zmiana sposobu użytkowania.pdf pdf 168.74 2022-08-02 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy.docx docx 16.47 2022-08-02 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - wykaz osób.docx docx 15.8 2022-08-02 10:28:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 "Opracowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania zgody na wykonanie prac związanych ze zmianą sposobu użytkowania obiektu budowlanego na potrzeby realizacji zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania części budynku niemieszkalnego na szalet miejski wraz z - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3153 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 449