Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Poprawa stateczności zbocza wzdłuż ul. Parowa (przedłużenie ul. Kazimierza Wielkiego) - prace przygotowawcze”

Grzegorz Naguszewski
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 28-07-2022 13:47:00
Składania : 11-08-2022 10:00:00
Otwarcia : 11-08-2022 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania ofert w procedurze zaproszenia do złożenia oferty na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł  pn.:„Poprawa stateczności zbocza wzdłuż ul. Parowa (przedłużenie ul. Kazimierza Wielkiego) - prace przygotowawcze”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy.  

II. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %  

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:  

1) Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - projektant branży konstrukcyjno budowlanej.

UWAGA!

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże wraz z ofertą osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.  Brak wykazania osoby powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty


Uwaga!

Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty. 

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego zaproszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty. 

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania. 

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Zaproszenie, a także warunki zaproszenia mogą być zmienione lub odwołane. 

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zaproszenia bez podania przyczyny, bądź zamknięcia zaproszenia bez wyboru którejkolwiek z ofert. 

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są Grzegorz Naguszewski, Grażyna Piaskowska



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn Poprawa stateczności zbocza wzdłuż ul. Parowa (przedłużenie ul. Kazimierza Wielkiego) - prace przygotowawcze”

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Wzór umowy poprawa stateczności skarpy(RZ 18.07).docx docx 81.99 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
2. OPZ poprawa stateczności skarpy - ul. Parowa. (GP).docx docx 14.18 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
Ekspertyza geotechniczna Geotest.pdf pdf 22298.52 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
Ekspertyza Arcadis 1.pdf pdf 4053.73 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
Ekspertyza Arcadis 2.pdf pdf 6228.46 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
Ekspertyza Arcadis 3.PDF PDF 1319.44 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
Ekspertyza Arcadis 4.pdf pdf 1917.81 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
Ekspertyza Arcadis 5.pdf pdf 8786.72 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
Ekspertyza Arcadis 6.pdf pdf 1095.3 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
Projekt zabezpieczenia 1.pdf pdf 2961.02 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
Projekt zabezpieczenia 2.pdf pdf 3509.7 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
Projekt zabezpieczenia 3.pdf pdf 751.57 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
Projekt zabezpieczenia 4.pdf pdf 1955.56 2022-07-28 13:47:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2022-07-28 13:47:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2022-07-28 13:47:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz STWiOR wraz z uzyskaniem właściwej decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej zatwierdzającej projekty budowlane i zezwalającej na wykonanie robót budowlanych i/lub skuteczneg - 1 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 709