Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00279176/01 SR.272.u.28.2022.RG „Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową czterech dróg w Powiecie Nowodworskim t.j.: drogi powiatowej nr 2334G Jeziernik, droga 2329G Broniewo, droga 2316G Łaszka, droga 2309G Żelichowo”.

Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2022 12:19:00
Składania : 31-01-2023 07:49:54
Otwarcia : 04-08-2022 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 172.39 2022-07-27 12:19:00 Postępowanie
3. Załączniki dla części nr 1.docx docx 62.46 2022-07-27 12:19:00 Postępowanie
4. Załaczniki dla części nr 2.docx docx 62.14 2022-07-27 12:19:00 Postępowanie
5. Załączniki dla części nr 3.docx docx 62.17 2022-07-27 12:19:00 Postępowanie
6. Załączniki dla części nr 4.docx docx 62.18 2022-07-27 12:19:00 Postępowanie
7. Załącznik nr 4 do SWZ.docx docx 49.39 2022-07-27 12:19:00 Postępowanie
8. Załącznik nr 5 do SWZ.docx docx 51.14 2022-07-27 12:19:00 Postępowanie
2. SWZ nadzór-sig.pdf pdf 781.09 2022-07-27 14:48:07 Postępowanie
9. Informacje z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 271.41 2022-08-04 13:33:07 Publiczna wiadomość
10. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania-sig.pdf pdf 267.05 2022-09-07 14:49:46 Publiczna wiadomość
11. Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 72.6 2022-09-07 15:24:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-31 07:49 Roman Gaza Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Dla części nr: 1
Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 5, ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Rozstrzygnięcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę nadzoru inwestorskiego było uzależnione od wyboru Wykonawcy w postępowaniu przetargowym na roboty drogowe. Ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy robót drogowych zostało unieważnione, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 5, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dla części nr: 2
Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 5, ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Rozstrzygnięcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę nadzoru inwestorskiego było uzależnione od wyboru Wykonawcy w postępowaniu przetargowym na roboty drogowe. Ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy robót drogowych zostało unieważnione, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 5, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dla części nr: 3
Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 5, ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Rozstrzygnięcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę nadzoru inwestorskiego było uzależnione od wyboru Wykonawcy w postępowaniu przetargowym na roboty drogowe. Ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy robót drogowych zostało unieważnione, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 5, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dla części nr: 4
Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 5, ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Rozstrzygnięcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę nadzoru inwestorskiego było uzależnione od wyboru Wykonawcy w postępowaniu przetargowym na roboty drogowe. Ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy robót drogowych zostało unieważnione, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 5, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

2022-09-07 15:24 Roman Gaza 11. Ogłoszenie o wyniku postępowania

11. Ogłoszenie o wyn [...].pdf

2022-09-07 14:49 Roman Gaza 10. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania-sig

10. Zawiadomienie o [...].pdf

2022-08-04 13:33 Roman Gaza 9. Informacje z otwarcia ofert-sig

9. Informacje z otwa [...].pdf

2022-08-04 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwoty brutto w wysokości: Część 1: 24.000,00 zł; Część 2: 11.000,00 zł; Część 3: 30.000,00 zł; Część 4: 23.000,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 455