- Strona główna
- Postępowanie ID 642023
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DA.2621.2.29.2022.OS Usługa polegająca na wykonaniu automatycznego systemu nawadniania boiska naturalnego przy ul. Skrzydlatej 1A w Elblągu.
Wystawiający
-
UżytkownikOlga Sampławska
-
Organizacja
-
OddziałKompleks obiektów sportów zimowych i letnich - LT
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-07-20 12:31:00
-
Składania2022-07-25 13:49:25
-
Otwarcie ofert2022-08-10 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia
„Usługa polegająca na wykonaniu automatycznego systemu nawadniania boiska naturalnego przy ul. Skrzydlatej 1A w Elblągu.”
Charakterystyka obiektu:
Boisko piłkarskie z naturalną nawierzchnią o wymiarach 105m x 68 m zlokalizowane na działce nr 13 obręb 23 w Elblągu, wchodzące w skład Kompleksu boisk piłkarskich przy ul. Skrzydlatej 1A w Elblągu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
W zakres prac wchodzi:
1) zaprojektowanie automatycznego systemu nawadniania boiska o wymiarach 68 m x 105 m,
2) wykonanie automatycznego systemu nawadniania boiska wg zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu,
3) wykonanie prac ziemnych, w tym wycięcie murawy, montaż urządzeń i odtworzenie płyty boiska po zamontowaniu urządzeń,
4) wykonanie instalacji elektrycznej i zasilania urządzeń zraszających płytę boiska,
5) uruchomienie systemu nawadniania,
6) przeszkolenie osób odpowiedzialnych za obsługę,
7) bezpłatny serwis w okresie gwarancji,
Warunki dotyczące automatycznego systemu nawadniania:
1. Źródło zasilania instalacji stanowić będzie studnia głębinowa wyposażona w pompę trójfazową o wydajności 10 m3/h, moc 3KW, 400 V (model: Omigena AR10-20M) znajdująca się w narożniku północno-zachodnim w odległości ok. 15 m od boiska.
Wydajność źródła wynosi 4 m3/h.
Instalacja musi umożliwić użytkownikowi podpięcie innego źródła zasilania wodą (złącze hydrantowe) w przypadku uszkodzenia istniejącej pompy głębinowej.
2. System zraszaczy rotacyjnych - np. zraszacze EAGLE TM 900/950 lub inne równoważne o nie gorszych parametrach:
1) parametry pracy: ciśnienie minimum 5,5 bar, wydatek zużycia wody 4 m3/h;
2) wymagana ilość zraszaczy rotacyjnych: minimum 12 szt. – maksymalnie 16 szt. z zastosowaniem: sekcje zraszaczy 90st. (narożniki boiska), sekcje zraszaczy 180st. (4 boki boiska,) sekcje zraszaczy 360st. (sektor centralny boiska w osi);
3) zraszacze muszą posiadać filtr pozwalający na bieżące usuwanie osadów od góry zraszacza;
4) zraszacze muszą posiadać ochronę górnej części korpusu w postaci pokrywy ze sztucznej trawy;
5) konstrukcja zraszaczy powinna umożliwić jego ewentualną naprawę lub wymianę uszkodzonego elementu bez konieczności uszkodzenia murawy;
6) zraszacze winny posiadać wbudowane elektrozawory;
7) Zamawiający nie dopuszcza stosowania studzienek irygacyjnych w polu gry;
8) system nawadniania powinien być zaopatrzony w czujnik opadów odłączający działanie instalacji podczas deszczu;
9) system nawadniania należy wykonać w taki sposób aby przy podanych parametrach zasilania ze studni zapewnić pełne pokrycie podlewania murawy boiska.
3. Układ sterujący – np. sterownik TORO TMC -424 lub inny równoważny o nie gorszych parametrach:
1) sterowanie układem odbywać się będzie za pomocą centrali sterującej, który w odpowiedniej kolejności będzie uruchamiał poszczególne sekcje;
2) sterownik należy zamontować w zabudowie w szafce znajdującej się w budynku szatniowo- sanitarnym (odległość od boiska ok. 25 m);
3) sterownik musi posiadać możliwość podłączenia do aplikacji w systemie Android;
4) należy wykonać zasilanie urządzeń zraszających płytę boiska.
4. Instalacja podziemna:
1) pierścień wokół boisk należy wykonać z rur polietylenowych na głębokości 50-70 cm poniżej powierzchni terenu:
- zasilanie zraszaczy wykonać rurami polietylenowymi HDPE min. Ø 63 – PN 10;
- obwody z rur Ø 63 zasilić rurociągiem min. Ø 75;
2) układ opróżniania systemu nawadniającego z wody przed okresem zimowym – na rurociągu zasilającym w obudowie studni należy zamontować przyłącze sprężonego powietrza wyposażone w zawór kulowy oraz złączkę do węża umożliwiającą podłączenie kompresora w celu odwodnienia całej instalacji przed okresem zimowym;
3) wszystkie stosowane kształtki muszą spełniać wymogi szeregu ciśnieniowego PN 10;
4) od sterownika do każdego zraszacza muszą być doprowadzone przewody sterujące – wymagane kable miedziane (YKY min. 3x1,5 mm2);
5) przewody elektryczne należy prowadzić we wspólnym wykopie z rurami zasilającymi;
6) po zakończeniu prac montażowych należy przeprowadzić próbę ciśnieniową ułożonego przewodu zgodnie z PN-EN-805. Próbę wykonać przy odsłoniętych złączach. Przygotowany do próby szczelności odcinek wodociągu należy napełnić wodą i odpowietrzyć. Podnieść ciśnienie do wartości 1,5 x najwyższe ciśnienie robocze, ale nie mniej niż 1,0 MPa (należy zachować szczególną staranność i ostrożność). Ciśnienie to w okresie 30 minut należy dwukrotnie podnieść do pierwotnej wartości co 10 minut. Po dalszych 30 minutach spadek ciśnienia nie powinien przekroczyć 0,02 MPa. W przypadku wystąpienia w trakcie próby przecieków, należy je usunąć i ponownie wykonać całą próbę od początku.
7) po zakończeniu budowy i pozytywnych próbach szczelności należy przepłukać sieć czystą wodą.
5. Prace ziemne:
1) prace związane z budową instalacji wodociągowej prowadzone mają być w wykopie wąsko-przestrzennym;
2) wykopy należy wykonać bez naruszenia naturalnej struktury gleby;
3) podsypka i obsypka rurociągu instalacji zraszającej o grubości min. 25 cm;
4) podczas prowadzonych prac należy zminimalizować ruch sprzętu budowlanego po istniejącej murawie;
5) zarówno zasilenie w energię elektryczną jak wodę wymagają ingerencji w nawierzchnię utwardzoną z kostki brukowej;
6) wszystkie napotkane przewody podziemne na trasie wykonywanego wykopu, krzyżujące się lub biegnące równolegle z wykopem, powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem, a w razie potrzeby podwieszone w sposób zapewniających ich eksploatację;
7) nadmiar gruntu przemieścić poza boisko w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z rozplantowaniem. Przy czym grunt musi być wywieziony natychmiast po wycięciu rowów. Nie dopuszcza się możliwości wysypania go najpierw na boisko i później ładunek na transport. To może doprowadzić do uszkodzenia nawierzchni boiska. Usuniecie urobku musi być bezpośrednio skorelowane z transportem.
8) wykonawca powinien uwzględnić w miejscach wykopu wyłożenie trawy z rolki. Wyjątek stanowi fakt zastosowania wycięcia kanałów w technologii foremkowej czyli forma gruntu wraz trawą jest ponownie ułożona w to samo miejsce. Bez składowania w systemie wycięcie-wkład z powrotem.
Termin realizacji
od dnia podpisania umowy do 31.10.2022 r. , z zastrzeżeniem, że właściwe roboty ziemne na płycie boiska piłkarskiego mogą trwać maksymalnie 14 dni od dnia przekazania terenu budowy.
Obowiązki Wykonawcy
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi normami i przepisami prawa przy zachowaniu należytej staranności oraz przez personel posiadający odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje.
2. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej związanej z jego realizacją, z tytułu odpowiedzialności za wypadki i szkody wyrządzone przy realizacji prac, w tym ubezpieczenia własnych pracowników, pracowników Zamawiającego i osób postronnych,
3. wskazanie na piśmie przed rozpoczęciem robót osób będących przedstawicielami wykonawcy podczas wykonania prac budowlanych, przejęcia placu budowy, jego zagospodarowania oraz właściwego oznaczenia i zabezpieczenia terenu i miejsc prowadzenia robót, zapewnienia należytego ładu i porządku, a w szczególności przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy na koszt własny,
4. urządzenie placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, (Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędne media),
5. zorganizowanie dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń p.poż. na terenie budowy oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności materialnej,
6. zabezpieczenie terenu budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi oddziaływaniami i ponoszenia skutków finansowych z tego tytułu,
7. ponoszenie odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie budowy pozostające w związku przyczynowym lub spowodowane pracami prowadzonymi przez wykonawcę,
8. utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów na koszt własny,
9. wykorzystywanie w trakcie realizacji przedmiotu umowy materiałów, osprzętu i urządzeń, które winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
10. wykonanie na koszt własny prac niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii,
11. bezzwłocznego powiadamianie na piśmie Zamawiającego o wszelkich możliwych wydarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na opóźnienie robót,
12. odtworzenie na własny koszt ewentualnych zniszczeń,
13. wykonanie niezbędnych badań prób i pomiarów w celu sprawdzenia prawidłowości wykonanych robót,
14. naprawa uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi – w uzgodnieniu z ich użytkownikami (administratorami),
15. uzgadnianie z zamawiającym terminów odbiorów robót zanikających lub ulegających zakryciu,
16. likwidacja placu budowy i uporządkowania terenu w terminie nie późniejszym niż na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego,
17. przekazanie protokołem zdawczo - odbiorczym przez wykonawcę zamawiającemu przedmiotu umowy.
18. sporządzenie dokumentacji odbiorowej zawierającej w szczególności:
1) zatwierdzony przez Zamawiającego projekt wykonawczy automatycznego systemu nawadniania boiska, zawierający m. in. opis instalacji elektrycznej i sterowania, przebieg instalacji elektrycznej, rozmieszczenie i zasięg zraszaczy, itp.
2) certyfikaty jakości, deklaracje zgodności, karty katalogowe, instrukcje obsługi, protokoły badań technicznych wymaganych przepisami prawa
19. przekazanie Zamawiającemu procedury osuszania układu hydraulicznego systemu nawadniania w celu zabezpieczenia przed okresem zimowym;
Uwaga: w pierwszym wykonaniu osuszania układu hydraulicznego systemu nawadniania w celu zabezpieczenia przed okresem zimowym wymagany jest udział Wykonawcy połączony z przeszkoleniem przedstawiciela Zamawiającego w dokonywaniu danej procedury.
20. przekazanie Zamawiającemu procedury wiosennego uruchamiania systemu nawadniania.
21. usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, konieczny do ich usunięcia,
Wizja lokalna
Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej w celu naocznych oględzin miejsca realizacji inwestycji. Wizja ma na celu sprawdzenie warunków wykonania zamówienia oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna może się odbyć w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00, po wcześniejszym kontakcie z pracownikiem Zamawiającego. Osoba do kontaktu: P. Bogusław Malinowski, tel. 517 170 895.
Gwarancja
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, natomiast gwarancja na dostarczone i zamontowane urządzenia będzie opiewała na okres podany przez ich producenta.
Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę doświadczenia zawodowego polegającego na realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej 1 zamówienia dotyczącego wykonania automatycznego systemu nawadniania boiska piłkarskiego o pow. min. 7000 m2.
Wykaz umów należy przedstawić na druku dołączonym do niniejszego zapytania ofertowego.
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.
Sposób obliczenia ceny
1. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia tj., koszty niezbędnych materiałów, koszty związane z dostawą i montażem urządzeń, prac porządkowych itp.
2. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
3. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty winny by od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.
5. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy. Zaleca się opracowanie kosztorysu ofertowego metodą uproszczoną. Podstawą opracowania kosztorysu ofertowego są wytyczne i zalecenia określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz wnioski wynikłe po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. Zamawiający nie narzuca sposobu opracowania kosztorysu ofertowego, podstaw wyceny i norm. Kosztorys ofertowy ma obejmować kompletny zakres wykonania przedmiotu zamówienia.
Kosztorys ofertowy winien zawierać :
- zestawienie materiałów wraz z cenami,
- tabelę elementów scalonych,
- wartości czynników produkcji tj. rbh, Kp, Z.
Uwagi
1. W toku badania i oceny ofert Zmawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zamawiający dopuszcza składnie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do określonych w zapytaniu ofertowym. Warunkiem jest aby materiały i urządzenia równoważne posiadały co najmniej takie same parametry techniczno – użytkowe jak użyte w zapytaniu ofertowym i były zaakceptowane przez Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-07-25
13:49:25
|
Olga Sampławska |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
UNIEWAŻNIENIE Zamawiający zawiadamia, że postępowanie nr DA.2621.2.29.2022.OS Usługa polegająca na wykonaniu automatycznego systemu nawadniania boiska naturalnego przy ul. Skrzydlatej 1A w Elblągu zostało UNIEWAŻNIONE. |
2022-07-25
13:46:26
|
Olga Sampławska |
UNIEWAŻNIENIE Zamawiający zawiadamia, że postępowanie nr DA.2621.2.29.2022.OS Usługa polegająca na wykonaniu automatycznego systemu nawadniania boiska naturalnego przy ul. Skrzydlatej 1A w Elblągu zostało UNIEWAŻNIONE. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?