- Strona główna
- Postępowanie ID 639160
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 639160 :
2022/BZP 00252536/01 2022/BZP 00252536/01 - Modernizacja serwerowni w siedzibie DODR we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 8 (nr wewn. sprawy AG.260.7.2022)
Wystawiający
-
UżytkownikAndrzej Janicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-07-13 11:58:00
-
Składania2022-08-01 09:00:00
-
Otwarcie ofert2022-08-01 09:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-08-02
13:25:39
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry.
Zamawiający w załączeniu przesyła informację o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej w niniejszym postępowaniu. Z poważaniem Andrzej Janicki Załączniki |
2022-08-01
13:54:04
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. W załączeniu przesyłam informację z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. Z poważaniem Andrzej Janicki Załączniki |
2022-08-01
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego przedmiotu zamówienia kwotę 151.550,00 zł brutto. |
2022-07-20
13:00:29
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry.
W
nawiązaniu
do
poprzedniego
komunikatu
publicznego
Zamawiający
dokonał
zmiany
w
treści
ogłoszenia
o
zamówieniu
i
dodał
plik
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
do
niniejszego
postępowania.
Konsekwencją
powyższej
zmiany
jest
zmiana
terminu
składania
ofert
do
dnia
01.08.2022
do
godziny
09:00
oraz
zmiana
terminu
otwarcia
ofert
do
dnia
01.08.2022
do
godziny
09:15. Z poważaniem Andrzej Janicki |
2022-07-20
10:59:43
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Zamawiający omyłkowo w Sekcji V pkt 5.4 c) ogłoszenia o zamówieniu wpisał: "O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 należycie wykonaną robotę w obiektach użyteczności publicznej, której zakres obejmował wykonanie budowy, przebudowy,modernizacji, adaptacji serwerowni o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Jedna wyżej wymieniona robota oznacza robotę wykonaną na podstawie jednej umowy." Poprawny wpis powinien brzmieć tak jak w Rozdziale VII pkt 1 c) SWZ, a mianowicie "O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 należycie wykonaną robotę w obiektach użyteczności publicznej, polegającą na budowie i/lub przebudowie, modernizacji serwerowni, budowie i/lub przebudowie węzłów komunikacji na kwotę brutto nie mniejszą niż 170 000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jedna wyżej wymieniona robota oznacza robotę wykonaną na podstawie jednej umowy." Z poważaniem Andrzej Janicki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
