Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dz.U./S S107 03/06/2022 300103-2022-PL „Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Zagnańsk oraz zagospodarowanie odebranych odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgromadzonych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK) zlokalizowanego w miejscowości Kołomań zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami (bez prowadzenia i obsługi GPSZOK) oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenów niezamieszkałych na terenie Gminy Zagnańsk w terminie 12 miesięcy począwszy od 1 września 2022 ”

Kamila Grela-Oleś
Gmina Zagnańsk
Termin:
Zamieszczenia : 03-06-2022 21:58:00
Składania : 05-07-2022 15:01:02
Otwarcia : 07-07-2022 12:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01 czerwca 2022 - SWZ.BES.pdf pdf 808.16 2022-06-03 21:58:00 Postępowanie
01.06 zał nr 3 umowa.docx docx 33.08 2022-06-03 21:58:00 Postępowanie
oswiadczenie_Wykonawców_wspólnie_ubiegających_się_o_udzie....docx docx 12.03 2022-06-03 21:58:00 Postępowanie
zał nr 8 wykaz narzedzi.doc doc 90 2022-06-03 21:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz_oferty.docx docx 23.31 2022-06-03 21:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Jednolity europejski dokument zamowienia.docx docx 25.95 2022-06-03 21:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a Jednolity-Europejski-Dokument-Zamowienia-instrukcja.pdf pdf 1732.98 2022-06-03 21:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Oswiadczenie grupy kapita_owej.docx docx 12.44 2022-06-03 21:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 Oswiedczenie o aktualnosci JEDZ(1).docx docx 19.34 2022-06-03 21:58:00 Postępowanie
2022-OJS107-300103-pl.pdf pdf 351.28 2022-06-03 21:58:00 Postępowanie
Odwołanie ENERIS_Gmina Zagnańsk III.pdf pdf 374.08 2022-06-17 10:42:46 Publiczna wiadomość
unieważnienie postępowania śmieci.BES.pdf pdf 366.61 2022-07-05 14:56:12 Publiczna wiadomość
unieważnienie postępowania.BES.pdf pdf 366.61 2022-07-05 15:00:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-07 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( kwoty podane w złotych polskich brutto:
część 1- 1 120 000,00 zł, część 2 - 240 000,00 zł, część 3 - 60 000,00, część 4 - 187 000,00, część 5 - 224 000,00 zł, część 6 - 11 400,00, część 7 - 11 600,00 , część 8 - 36 800,00 , część 9 - 11 200,00, część 10 - 4 700,00, część 11 - 12 000,00, część 12 - 11 500,00, część 13 - 43 700, część 14 - 64 800, część 15 - 27 700,00.
2022-07-05 15:01 Kamila Grela-Oleś Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zamawiający informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie zgodnie art. 256 w związku z art 90 ust 3 PZP z dnia 11 września 2019 roku. Zamawiający unieważnia postępowanie przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze postępowanie jest nieuzasadnione.
Zamawiający prowadził postępowanie za pomocą portalu „e zamówienia” przekazując przez wspomniany portal ogłoszenie o zamówieniu do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Powstała wada postępowania polegająca na wadliwym funkcjonowania systemu. Zamawiający nie ma możliwości zmiany ogłoszenia o zamawianiu na koncie Zamawiającego w portalu „e zamówienia” nie ma funkcji dedykowanej zamówieniom powyżej progów unijnych p.t. Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji. Na wyżej wymienione postępowanie jeden z wykonawców złożył odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej, jednak ze względów technicznych Zamawiający nie może odnieść się do zarzutów i zmienić treści ogłoszenia o zamówieniu poprzez zmianę ogłoszenia ponieważ technicznie nie ma takiej możliwości na sowim koncie na portalu „e zamówienia”. Ponadto Zamawiający otrzymał pytania od Wykonawców, na które nie odpowiedział w terminie wskazanym w art 135 ust 2 ustawy PZP, w związku z tym powinien przedłużyć postępowanie jednak nie ma takiej możliwości, w związku z tym musi unieważnić postępowanie.

unieważnienie postęp [...].pdf

2022-07-05 14:56 Kamila Grela-Oleś Unieważnienie postępowania pn. „Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Zagnańsk oraz zagospodarowanie odebranych odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgromadzonych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK) zlokalizowanego w miejscowości Kołomań zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami (bez prowadzenia i obsługi GPSZOK) oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenów niezamieszkałych na terenie Gminy Zagnańsk w terminie 12 miesięcy począwszy od 1 września 2022 ”

unieważnienie postęp [...].pdf

2022-06-17 10:42 Kamila Grela-Oleś Publikacja odwołania do Prezesa Karowej Izby Odwoławczej/
Informacja do potencjalnych Wykonawców

Wykonując obowiązek zawarty w art. 524 Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) Zamawiający publikuje i przesyła zainteresowanym Wykonawcom kopię odwołania, wniesionego w dn. 13.06.2022 r. przez Konsorcjum: Eneris Surowce S.A. oraz Eneris Kielce sp. z o.o.

Jednocześnie wzywam zainteresowanych Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania.

Odwołanie ENERIS_Gmi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1127