Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-05-2022 12:14:00 |
Składania : | 31-05-2022 12:15:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: "Wymianie czujek dymu na terminalu dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny - dostawa, wymiana i konfiguracja 3 szt. czujek dymu CUBUS MTD 533X interaktywna czujka wielokryteryjna firmy Schrack". Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj
- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-07 07:31 | Aleksandra Szych |
W
niniejszym
postępowaniu
-
Postępowanie:
„DOA.202.258.2022
Wymiana
czujek
dymu
na
terminalu
dla
potrzeb
Dworca
autobusowego
Poznań
Główny
-
dostawa,
wymiana
i
konfiguracja
3
szt.
czujek
dymu
CUBUS
MTD
533X
interaktywna
czujka
wielokryteryjna
firmy
Schrack
(ID
619251)”,
jako
najkorzystniejsza
została
wybrana
oferta
złożona
przez
firmę
PPHU
TEL-POŻ-SYSTEM
„ISKRA”
sp.
z
o.o.,
z
siedzibą
w
Poznaniu,
w
kwocie
netto
1.650,00
zł
tj.
2.029,50
zł
brutto.
Oferta
tejże
firmy
mieści
się
w
kwocie,
jaką
Zamawiający
zabezpieczył
na
realizację
zamówienia.
|
Komunikaty