Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPS.371.06.2022.AS Jednorazowa dostawa maseczek ochronnych, fartuchów jednorazowych z flizeliny oraz rękawic lateksowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

Termin:
Zamieszczenia : 19-05-2022 13:07:00
Składania : 23-05-2022 14:00:00
Otwarcia : 23-05-2022 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

DPS.371.06.2022.AS                                                                           Ostrów Wielkopolski, dnia 19.05.2022 roku

(znak sprawy)

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na jednorazową dostawę maseczek ochronnych, fartuchów jednorazowych z flizeliny oraz rękawic lateksowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

1.      Tryb udzielenia zamówienia:

Zapytanie ofertowe na dostawę maseczek ochronnych, fartuchów jednorazowych z flizeliny oraz rękawic lateksowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złoty.

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.

2.      Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawę  maseczek ochronnych, fartuchów jednorazowych z flizeliny oraz rękawic lateksowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim.

3.      Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.

4.      Dodatkowe informacje na temat zamówienia: np.

-      Miejsce dostawy – Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim,

-      Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia na własny koszt,

-     Oferta musi obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu),

-      Zamawiający nie dopuszcza podziału na części,

-     O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenach brutto,

-     Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy,

-     Towar musi być zgodny z opisem, w przypadku dostawy innego asortymentu niż opisany w formularzu  elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego,

-      Dostawa środków ochronnych zostanie poprzedzona złożeniem zamówienia w formie ustnej (telefonicznie) bądź pisemnej (e-mail) w zależności od indywidualnych ustaleń        z wybranym dostawcą.

-      Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:

Powiat Ostrowski

Dom Pomocy Społecznej

ul. Partyzancka 8

63 – 400 Ostrów Wielkopolski

NIP 622-23-91-168

5.      Kryterium oceny ofert:

-           Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Podana cena jest ceną przyjętą na potrzeby porównania złożonych ofert.

6.      Sposób sporządzenia i złożenia oferty.

-      Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:

http://www.dpsostrowwlkp.pl/platforma zakupowa

-           Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej  https://platformazakupowa.pl/pn/dpsostrowwlkp  do dnia 23.05.2022 godz. 14:00.

-           Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 23.05.2022 godz. 14:05.

-           Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

-           Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

-           Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.

-           Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z w/w opisem ponosi Dostawca.

-           Termin zadawania pytań upływa w dniu: 20.05.2022 godz. 12:00.

7.      W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefonu 607 130 690 od poniedziałku do piątku  w dni robocze         w godzinach od 08:00 do 14:00 - Pani Paulina Ostenda – kierownik Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego,

8.      W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

-         tel. 22 101 02 02

-         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

9.      Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Załączniki:

-         formularz oferty

-         oświadczenie

-         opis przedmiotu zamówienia

-         klauzula informacyjna

-         arkusz kalkulacyjny

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.docx docx 17.6 2022-05-19 13:07:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 17.93 2022-05-19 13:07:00 Postępowanie
arkusz kalkulacyjny.xlsx xlsx 11.47 2022-05-19 13:07:00 Przedmiot zamówienia
Formularz ofertowy.docx docx 12.57 2022-05-19 13:07:00 Przedmiot zamówienia
Oświadczenie.docx docx 12.43 2022-05-19 13:07:00 Kryterium
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.docx docx 16.68 2022-05-19 13:07:00 Kryterium
arkusz kalkulacyjny.xlsx xlsx 11.47 2022-05-19 13:07:00 Kryterium
Wybór oferty.pdf pdf 200.84 2022-05-25 13:02:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-25 13:02 Zamówienia Publiczne Wybór oferty.

Wybór oferty.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Maseczka ochronna, fartuch jednorazowy z flizeliny, rękawice lateksowe Wycena zgodnie z załącznikiem

arkusz kalkulacyjny. [...].xlsx

Formularz ofertowy.d [...].docx

1 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

arkusz kalkulacyjny. [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz przesłać skan w załączniku (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie.docx

(0)
6 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz przesłać skan w załączniku (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

KLAUZULA INFORMACYJN [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 512