Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.243.2022 Naprawa centrali wentylacyjnej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny - dostawa, wymiana i konfiguracja płyty głównej sterującej XBM60 Medium

Termin:
Zamieszczenia : 19-05-2022 08:54:00
Składania : 24-05-2022 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: "Naprawie centrali wentylacyjnej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny - dostawa, wymiana i konfiguracja płyty głównej sterującej XBM60 Medium". Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2022-05-27 08:29 Aleksandra Szych W niniejszym postępowaniu Postępowanie: DOA.202.243.2022 Naprawa centrali wentylacyjnej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny - dostawa, wymiana i konfiguracja płyty głównej sterującej XBM60 Medium (ID 614967), jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę Lennox Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w kwocie netto 4.600,00 zł tj. 5.658,00 zł brutto. Oferta tejże firmy mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Naprawa centrali wentylacyjnej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny - dostawa, wymiana i konfiguracja płyty głównej sterującej XBM60 Medium Naprawa centrali wentylacyjnej FLEX048 s/n FLEX0480035 (PKS2) dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny poprzez dostawę, wymianę i konfigurację płyty głównej sterującej XBM60 Medium. Zakres prac: - demontaż uszkodzonej części i jej utylizacja; dostawa i wymiana (montaż) płyty głównej sterującej XBM60 Medium, wraz z jej konfiguracją, - sprawdzenie poprawności pracy urządzenia po naprawie (centrala była dostarczona przez Lennox Polska sp. z o.o. /Przedstawiciela prawnego i pełnomocnika fabryki LMF S.p.A. w Polsce - zgodnie z deklaracją zgodności i producenta z 2012 r./). 1 usługa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykazanie doświadczenia w realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia - Zamawiający oczekuje przedstawienia potwierdzenia wykonania przynajmniej 1 (jednego) zlecenia o przedmiocie związanym z naprawą urządzeń objętych postępowaniem o zbliżonej do szacowanej wartości zamówienia, w postaci potwierdzenia prawidłowości wykonania prac przez Wykonawcę w formie protokołu odbioru robót (bez wniesienia uwag czy zastrzeżeń), pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - 14 dni od podpisania umowy, Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Okres gwarancji - 18 miesięcy od daty protokołu odbioru prac (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 439