Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FSM-2022-04-16 Dostawa środków higieny w tym: część 1 - min. 10 000 litrów płynu uniwersalnego do czyszczenia powierzchni, część 2 - min. 40 000 kg mydła toaletowego do ciała w kostkach ; część 3 - min. 10 000 kg mydła w kostkach do prania

Termin:
Zamieszczenia : 12-05-2022 20:23:00
Składania : 19-05-2022 11:00:00
Otwarcia : 19-05-2022 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Fundację Solidarności Międzynarodowej w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji (w załączeniu "Procedura zamówień w FSM na rzecz Ukrainy w sytuacji nadzwyczajnej").

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny,  w tym:

część 1 - co najmniej 10 000 litrów płynu uniwersalnego do czyszczenia powierzchni – (pojemności  1 – 5 litrów)

część 2 - co najmniej 40 000 kg mydła toaletowego do ciała w kostkach (gramatura 90 -120 gr)

część 3 - co najmniej 10 000 kg mydła w kostkach do prania (gramatura 150-400 gr)

Dostawa do magazynu w Pruszkowie. Towary zostaną następnie przekazane jako pomoc humanitarna dla Ukrainy. 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Procedura zamówień w FSM na rzecz Ukrainy w sytuacji nadzwyczajnej.pdf pdf 852.69 2022-05-12 20:23:00 Postępowanie
FSM-2022-05-03_Mydlo_kostki_plyn_Formularz_ofertowy.docx docx 38.32 2022-05-12 20:23:00 Postępowanie
FSM-2022-05-03_Mydlo_kostki_plyn_Zapytanie Ofertowe.pdf pdf 786.57 2022-05-12 20:23:00 Postępowanie
FSM-2022-05-03 Informacja - Otwarcie Ofert.pdf pdf 641.72 2022-05-19 12:38:16 Publiczna wiadomość
FSM-2022-05-03 Protokol Ocena Ofert - podpisane.pdf pdf 543.62 2022-05-23 07:54:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-23 07:54 Daria Suwała
Wyniki Zapytania Ofertowego
nr FSM-2022-05-03



Fundacja Solidarności Międzynarodowej informuje, że w postępowaniu, którego przedmiotem jest dostawa środków higieny, w tym:
część 1 - co najmniej 10 000 litrów płynu uniwersalnego do czyszczenia powierzchni –
(pojemności 1 – 5 litrów)
część 2 - co najmniej 40 000 kg mydła toaletowego do ciała w kostkach (gramatura 90 -120 gr)
część 3 - co najmniej 10 000 kg mydła w kostkach do prania (gramatura 150-400 gr).
wybrano najkorzystniejszą ofertę dla części 1 i 3, a w zakresie części 2 postępowanie zostało unieważnione.

Oferta realizacji dostawy 1 części zamówienia tj. 10 000 litrów płynu uniwersalnego do czyszczenia złożona przez P.P.H.U. BARLON BARTŁOMIEJ,ROBERT I PIOTR OSIŃSCY S.C. 09-120 Nowe Miasto-Folwark, 53 NIP 5671739634 o wartości 57 810 zł została uznana za najkorzystniejszą, spełniającą wszystkie warunki stawiane przez Zamawiającego.

Ocena części 2 – co najmniej 40 000 kg mydła toaletowego do ciała w kostkach (gramatura 90 -120 gr). Ze względu na brak ofert spełniających wszystkie warunki stawiane przez Zamawiającego dla części 2 Komisja postanowiła o unieważnienie postępowanie w tej części.

Oferta realizacji dostawy 3 części zamówienia tj. co najmniej 10 000 kg mydła w kostkach do prania (gramatura 150-400 gr) złożona przez Agencja Handlowa Milena Elżbieta Pros
ul. Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz NIP 5541460218 o wartości 210 600 zł została uznana za najkorzystniejszą, spełniającą wszystkie warunki stawiane przez Zamawiającego.

Zapytanie ofertowe było przeprowadzone w oparciu o „Procedurę zamówień w Fundacji Solidarności Międzynarodowej na rzecz Ukrainy w sytuacji nadzwyczajnej w związku z rosyjską agresją na Ukrainie”.


W załączeniu
a) Protokół Oceny Ofert

FSM-2022-05-03 Proto [...].pdf

2022-05-19 12:38 Daria Suwała Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłamy informację o złożonych ofertach. W najbliższych dniach przekażemy również informację z oceny tych ofert.

Fundacja Solidarności Międzynarodowej

FSM-2022-05-03 Infor [...].pdf

2022-05-19 11:00 Komunikat Zamawiającego Szanowni Państwo, dziękujemy za złożenie ofert. Informujemy, że kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach to: dla części 1 (10 000 l płynu uniwersalnego do czyszczenia powierzchni) - 70 000 zł; dla części 2 (40 000 kg mydła do ciała) - 450 000 zł; dla części 3 (10 000 kg mydła do prania) - 230 000 zł. W dniu otwarcia i odszyfrowania ofert opublikujemy informację z otwarcia ofert, a w kolejnych dniach dokonamy oceny ofert i opublikujemy rezultaty zapytania ofertowego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 płyn uniwersalny do czyszczenia powierzchni opis ceny - zob. paragraf 3 Zapytania 10000 l - (0)
2 mydło toaletowe do ciała w kostkach opis ceny - zob. paragraf 3 Zapytania 40000 kg - (0)
3 mydło do prania w kostkach opis ceny - zob. paragraf 3 Zapytania 10000 kg - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3153 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zamawiający dokona przedpłaty 50% ceny w ciągu 3ch dni roboczych od podpisania umowy kupna/sprzedaży; a pozostałe 50% ceny w ciągu 7 dni od dostawy towaru i otrzymania faktury końcowej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Oczekiwany termin dostawy do Warszawy: w ciągu 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy kupna-sprzedaży. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Cena powinna obejmować wszystkie koszty ponoszone przez Zamawiającego w ramach świadczonej przez Wykonawcę usługi (w tym podatek VAT, koszty towaru, koszty dowozu do magazynu w Pruszkowie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Terminowość dostawy 10% zob. §11. Kryteria oceny ofert (0)
6 Formularz Ofertowy - Ofertę proszę przygotować na załączonym formularzu oraz podpisać zgodnie z wymogami par.8.3. Zapytania Ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 389