Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.6845.3.1.2022.NG Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na wymiar w budynku Dzielnicowego Domu Ludowego - Dzielnicy Suchodół w Krośnie

Natalia Grocholska
Gmina Miasto Krosno Oddział: Biuro Gospodarki Lokalowej
Termin:
Zamieszczenia : 29-04-2022 12:12:00
Składania : 09-05-2022 16:30:00
Otwarcia : 10-05-2022 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Ogłoszenie

dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

 

GMINA MIASTO KROSNO,

 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a,

 NIP  6840013798;  REGON 370440809, tel. 134743120, fax. 134743561, 

ogłasza

że zamierza udzielić zamówienia na:

 

„Wykonanie, dostawę oraz montaż mebli na wymiar w budynku Dzielnicowego Domu Ludowego – Dzielnicy Suchodół w Krośnie, ul. Grunwaldzka 12”

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

Kod: 39150000-8 Różne meble i wyposażenie

Kod: 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli

 

1. Przedmiot zamówienia:

 Usługa polegająca na wykonaniu, dostawie oraz ustawieniu mebli z płyty laminowanej z blatami meblowymi na wymiar, tj.:

- stół roboczy otwarty o wymiarach 860x1250x700 mm;

- stół roboczy gastronomiczny zamykany na zamek o wymiarach 860x5000x800 mm;

- 4 półki o wymiarach 2000x450 mm.

 

2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.07.2022 r.

 

3. Warunki płatności: przelew bankowy  w ciągu  14  dni  od  daty otrzymania faktury VAT
lub rachunku (w przypadku podmiotów nie będących płatnikiem podatku VAT), po uprzednim  podpisaniu przed zamawiającego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.

 

4. Inne istotne warunki zamówienia:

W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamawiający po podpisaniu umowy wymaga obecności Wykonawcy w budynku Dzielnicowego Domu Ludowego – Dzielnicy Suchodół w Krośnie, w celu wykonania dokładnych pomiarów pomieszczeń zaplecza kuchennego przed wykonaniem mebli.

 

5. Sposób przygotowania oferty:

a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA” (załącznik nr 2),

b) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną,

c) oferta powinna zawierać cenę netto i cenę brutto,

d) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w kopercie z dopiskiem „Przetarg na wykonanie, dostawę oraz montaż mebli na wymiar
w budynku Dzielnicowego Domu Ludowego – Dzielnicy Suchodół w Krośnie”- osobiście lub listownie na adres: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 a, 38-400 Krosno.

 

6. Termin składania ofert upływa dnia 9.05.2022 r. o godz. 16.30. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Bieszczadzka 5, pokój nr 219, w dniu 10.05.2022 r. o godz.10.00.

 

7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

 

8. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

 

9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Natalia Grocholska – Inspektor w Wydziale Komunalnym, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5, w godz. pon.-czw. od 7:30 do 15:30, pt. od 7:30 do 14:30, tel. (13) 47 43 120, e-mail: bgl@um.krosno.pl

 

10. Uwagi:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

3. Oferty częściowe lub złożone niezgodnie z ogłoszeniem nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 982.66 2022-04-29 12:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - klauzula informacyjna.pdf pdf 850.73 2022-04-29 12:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - druk OFERTA.pdf pdf 189.2 2022-04-29 12:12:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 342