- Strona główna
- Postępowanie ID 605421
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2022/BZP 00135352/01 Usługa organizacji wyjazdów w ramach projektu pn. „Warsztaty Umiejętności Społecznych w Terenie” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Wystawiający
-
UżytkownikUrszula Łomńska
-
Organizacja
-
OddziałZespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-04-26 15:11:00
-
Składania2022-05-13 12:00:00
-
Otwarcie ofert2022-05-13 12:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
CPV 63511000-4 Organizacja wycieczek
63516000-9 Usługi zarządzania podróżą
55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
63710000-9 Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Nazwa postępowania:
Usługa organizacji wyjazdów w ramach projektu pn. „Warsztaty Umiejętności Społecznych w Terenie” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danego zadania/części.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań/części.
Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdego zadania/części.
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch (2) wyjazdów do miejscowości górskiej Zieleniec w terminie wrzesień - październik (IX – X) 2022 roku:
1. Jeden wyjazd czterodniowy (4 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy I – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 4-6 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.
2. Jeden wyjazd pięciodniowy (5 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy II – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 7-8 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć, w szczególności:
- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu (w stopniu adekwatnym do wysokiego ryzyka związanego z narciarstwem) oraz bagażu,
- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),
- zapewnienie instruktora narciarskiego dla każdej grupy w ilości 6h (godzin) oraz wynajęcie sprzętu narciarskiego,
- zapewnienie noclegów (w miarę możliwości w pensjonacie) bez wyżywienia dla 11 osób w ramach grupy I oraz dla 11 osób w ramach grupy II (łącznie dla 22 osób, w tym 18 uczniów i 4 opiekunów),
- zabezpieczenie noclegów minimum w dwóch (2) pokojach tj. jeden (1) pokój pięcioosobowy (5-osobowy) i jeden (1) pokój sześcioosobowy (6-osobowy) z dostępem do kuchni wyposażonej w kuchenkę (z możliwością gotowania), lodówkę i mikrofalówkę, każdy pokój z łazienką (minimum prysznic i toaleta) z dostępem do pralki, osobno dla grupy I i grupy II.
Konkretny termin wyjazdów Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części. Terminy wyjazdów dla grupy I i grupy II nie powinny się pokrywać ze sobą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch (2) wyjazdów do aglomeracji miejskiej Poznań w terminie wrzesień - październik (IX – X) 2022 roku:
1. Jeden wyjazd czterodniowy (4 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy I – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 4-6 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.
2. Jeden wyjazd pięciodniowy (5 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy II – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 7-8 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć, w szczególności:
- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu oraz bagażu,
- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),
- zapewnienie noclegów bez wyżywienia dla 11 osób w ramach grupy I oraz dla 11 osób w ramach grupy II (łącznie dla 22 osób, w tym 18 uczniów i 4 opiekunów),
- zabezpieczenie noclegów:
w dwóch (2) mieszkaniach dwupokojowych (2 pokoje) usytuowanych na parterze, w każdym mieszkaniu jeden pokój jednoosobowy (dla 1 osoby) a drugi pokój pięcioosobowy (dla 5 osób),
lub jednym (1) mieszkaniu czteropokojowym (4 pokoje) usytuowanym na parterze, w tym dwa (2) pokoje jednoosobowe (dla 1 osoby) oraz dwa (2) pokoje pięcioosobowe ( dla 5 osób),
lub jednym (1) mieszkaniu dwupokojowym ( 2 pokoje) usytuowanym na parterze, każdy pokój sześcioosobowy (dla 6 osób).
W każdym przypadku zaproponowane mieszkanie przez Wykonawcę powinno być wyposażone w kuchnię (z kuchenką do gotowania, lodówką, pralką, mikrofalówką) oraz toaletę i łazienkę.
Konkretny termin wyjazdów Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części. Terminy wyjazdów dla grupy I i grupy II nie powinny się pokrywać ze sobą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwunastodniowego (12 dni) turnusu – jednego wyjazdu do miejscowości nadmorskiej np. Dziwnówka dla osiemnastu (18) uczniów, osiemnastu (18) rodziców i dwóch (2) kierowników turnusu – łącznie trzydziestu ośmiu (38) osób w terminie: wrzesień (IX) 2022 roku.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności:
- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu oraz bagażu,
- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),
- zapewnienie noclegów wraz z wyżywieniem,
- zabezpieczenie noclegów: osiemnaście (18) pokoi dwuosobowych (dla 2 osób) tj. dla ucznia z rodzicem/opiekunem oraz dwóch (2) pokoi jednoosobowych (1) dla terapeutów w ośrodku oddalonym maksymalnie do 1000m od/do plaży, dysponującym ofertą rehabilitacyjną oraz basenem.
Konkretne miejsce turnusu oraz termin wyjazdu Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-11-25
14:18:49
|
Urszula Łomńska |
Ogłoszenie
o
wykonaniu
umowy
-
zadanie
nr
2
Załączniki |
2022-11-02
10:27:09
|
Urszula Łomńska |
Ogłoszenie
o
wykonaniu
umowy
-
zadanie
nr
1
Załączniki |
2022-11-02
10:26:31
|
Urszula Łomńska |
Ogłoszenie
o
wykonaniu
umowy
-
zadanie
nr
3
Załączniki |
2022-07-26
23:00:40
|
Urszula Łomńska |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2022-06-12
15:59:36
|
Urszula Łomńska |
INFORMACJA
DOTYCZĄCA
PONOWNEGO
WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
DLA
ZADANIA/CZĘŚCI
NR
3
–
TURNUS
12
DNIOWY Zamawiający, ZSS Świdnica informuje, że działając zgodnie z dyspozycją art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm.) zawiadamia, że Wykonawca MAGDALENA SIŚKIEWICZ „NEW CHALLENGE” Kraków, której oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza do realizacji zadania/części nr 3 uchyliła się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść art. 263 ustawy Pzp. [Ponowne badanie i cena ofert w następstwie uchylania się wykonawcy od zawarcia umowy lub niewniesienia zabezpieczenia] Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. W związku z powyższym Zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców i wybrał do realizacji zadania/części nr 3 ofertę nr 2 Wykonawcy: Sun & More Sp. Z o.o. ul. ANTONIEGO JÓZEFA MADALIŃSKIEGO nr 8, lok. 215 miejsc. SZCZECIN, kod 70-101 Uzasadnienie faktyczne i prawne: Wyboru dokonano zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm./. Pierwotnie wybrany Wykonawca Magdalena Siśkiewicz „NEW CHALLENGE” z Krakowa uchyliła się od zawarcia umowy. Telefonicznie poinformowała Kierownika Zamawiającego, że nie podejmie się realizacji w/w zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający po ponownym badaniu i ocenie ofert wybrał ofertę nr 2 Wykonawcy Sun & More Sp. Z o.o. ze Szczecina do realizacji zadnia/części nr 3. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację ZADANIA NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY zostanie zawarta zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp. Załączniki |
2022-05-25
11:44:55
|
Urszula Łomńska |
INFORMACJA
DOTYCZĄCA
WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
DLA: ZADANIA/CZĘŚCI NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA ZADANIA/CZĘŚCI NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA Zamawiający, ZSS Świdnica informuje, że w ww. postępowaniu wpłynęły łącznie dwie (2) oferty. Nazwy Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz ich adresy zestawiono w poniższej zamieszczonym pliku wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert dla danego zadania/części. Do realizacji zadania nr 1 Zamawiający wybrał ofertę nr 2 Wykonawcy: Sun & More Sp. Z o.o. ul. ANTONIEGO JÓZEFA MADALIŃSKIEGO nr 8 lok. 215 miejsc. SZCZECIN, kod 70-101 Uzasadnienie faktyczne i prawne: Wyboru dokonano zgodnie z art. 204 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm./, ponieważ oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę Sun & More Sp. Z o.o. SZCZECIN otrzymała najwyższą ilość punktów w świetle kryteriów przyjętych w ogłoszeniu oraz SWZ. Spełnia wymogi określone przez Zamawiającego i jest ofertą najkorzystniejszą dla zadania nr 1. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację ZADANIA NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA zostanie zawarta zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp. Do realizacji zadania nr 2 Zamawiający wybrał ofertę nr 2 Wykonawcy: Sun & More Sp. Z o.o. ul. ANTONIEGO JÓZEFA MADALIŃSKIEGO nr 8 lok. 215 miejsc. SZCZECIN, kod 70-101 Uzasadnienie faktyczne i prawne: Wyboru dokonano zgodnie z art. 204 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm./, ponieważ oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę Sun & More Sp. Z o.o. SZCZECIN otrzymała najwyższą ilość punktów w świetle kryteriów przyjętych w ogłoszeniu oraz SWZ. Spełnia wymogi określone przez Zamawiającego i jest ofertą najkorzystniejszą dla zadania nr 2. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację ZADANIA NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA zostanie zawarta zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp. Załączniki |
2022-05-17
14:01:15
|
Urszula Łomńska |
INFORMACJA
DOTYCZĄCA
WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
DLA
ZADANIA/CZĘŚCI
NR
3
–
TURNUS
12
DNIOWY Zamawiający, ZSS Świdnica informuje, że w ww. postępowaniu wpłynęły łącznie dwie (2) oferty. Nazwy Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz ich adresy zestawiono w załączonym poniżej pliku wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert dla zadania nr 3 – TURNUS 12 DNIOWY. Do realizacji zadania nr 3 Zamawiający wybrał ofertę nr 1 Wykonawcy: MAGDALENA SIŚKIEWICZ „NEW CHALLENGE” ul. Rydlówka, nr 5, lok. 107 miejsc. Kraków, kod 30-363 Uzasadnienie faktyczne i prawne: Wyboru dokonano zgodnie z art. 204 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm./, ponieważ oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę MAGDALENA SIŚKIEWICZ „NEW CHALLENGE” Kraków otrzymała najwyższą ilość punktów w świetle kryteriów przyjętych w ogłoszeniu oraz SWZ. Spełnia wymogi określone przez Zamawiającego i jest ofertą najkorzystniejszą dla zadania nr 3. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację ZADANIA NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY zostanie zawarta zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp. Załączniki |
2022-05-13
16:12:18
|
Urszula Łomńska |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Dotyczy postępowania pt. Usługa organizacji wyjazdów w ramach projektu pn. „Warsztaty Umiejętności Społecznych w Terenie” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA Zamawiający, ZSS Świdnica działając zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm.) przekazuje informację z otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: I. KWOTA, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA: ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA w wysokości do 23.290,00 zł brutto; ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA w wysokości do 17.446,00 zł brutto; ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY w wysokości do 126.400,00 zł brutto; Łącznie wszystko razem w wysokości do 167.136,00 zł brutto. II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA Termin realizacji: wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku. ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA Termin realizacji: wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku. ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY Termin realizacji: wrzesień (IX) 2022 roku. III. DO UPŁYWU TERMINU SKŁADANIA OFERT WPŁYNĘŁY NASTĘPUJĄCE OFERTY: Oferta nr 1 Wykonawca: MAGDALENA SIŚKIEWICZ „NEW CHALLENGE” ul. Rydlówka, nr 5, lok. 107 miejsc. Kraków, kod 30-363 ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA Cena brutto za jedną (1) osobę (uczestnika): 960,00 zł brutto Szacunkowa łączna wartość dla zadania nr 1: 21.120,00 zł brutto Termin płatności: 30 dni. ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA Cena brutto za jedną (1) osobę (uczestnika): 780,00 zł brutto Szacunkowa łączna wartość dla zadania nr 1: 17.160,00 zł brutto Termin płatności: 30 dni. ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY Cena brutto za jedną (1) osobę (uczestnika): 2.880,00 zł brutto Szacunkowa łączna wartość dla zadania nr 1: 109.440,00 zł Termin płatności: 30 dni. Oferta nr 2 Wykonawca: Sun & More Sp. Z o.o. ul. ANTONIEGO JÓZEFA MADALIŃSKIEGO, nr 8, lok. 215 miejsc. SZCZECIN, kod 70-101 ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA Cena brutto za jedną (1) osobę (uczestnika): 950,00 zł Szacunkowa łączna wartość dla zadania nr 1: 20.900,00 zł Termin płatności: 30 dni. ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA Cena brutto za jedną (1) osobę (uczestnika): 714,00 zł Szacunkowa łączna wartość dla zadania nr 1: 15.708,00 Termin płatności: 30 dni. ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY Cena brutto za jedną (1) osobę (uczestnika): : 2979,00 zł Szacunkowa łączna wartość dla zadania nr 1: 113.202,00 zł Termin płatności: 30 dni. Załączniki |
2022-05-13
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zgodnie
z
dyspozycją
art.
222
ust.
4
ustawy
Pzp.
informuje,
że
na
sfinansowanie
zadań
zamierza
przeznaczyć
następujące
środki
finansowe: - dla zadania nr 1 w wysokości do 23.290,00 zł brutto; - dla zadania nr 2 w wysokości do 17.446,00 zł brutto; - dla zadania nr 3 w wysokości do 126.400,00 zł brutto; Łącznie wszystko razem w wysokości do 167.136,00 zł brutto. |
2022-05-06
15:49:43
|
Urszula Łomńska |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
Załączniki |
2022-05-06
11:07:56
|
Urszula Łomńska |
DO
WSZYSTKICH
WYKONAWCÓW,
KTÓRZY
POBRALI
SWZ Dotyczy postępowania pt. Usługa organizacji wyjazdów w ramach projektu pn. „Warsztaty Umiejętności Społecznych w Terenie” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA Zamawiający, działając zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm./ informuje, że w związku z pozytywną decyzją Instytucji dotującej w sprawie przedłużenia terminu realizacji Projektu: „Nowoczesna edukacja w Szkole Podstawowej nr 7 w Świdnicy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Nr projektu/umowy: RPDS.10.02.01-02-0054/21-00, zmienia zapisy SWZ w sposób następujący: Zmiany dotyczą terminów realizacji poszczególnych zadań – zapisów działu II SWZ pn.”PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA” oraz analogicznie w załącznikach do SWZ (projektowanych postanowieniach umów): ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA Termin realizacji: wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku. ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA Termin realizacji: wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku. ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY Termin realizacji: wrzesień (IX) 2022 roku. Zmiany dotyczą również zapisów: - działu X SWZ pn.” MIEJSCE ORAZ TERMIN, SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT”: Ust. 2 otrzymuje brzmienie: „Ofertę należy złożyć, w terminie do dnia 13 maja 2022 roku, do godz. 12:00”. Ust. 4 otrzymuje brzmienie: „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 maja 2022 roku, do godz. 12:30”. - działu VII SWZ pn.” TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ”: Ust. 1 otrzymuje brzmienie: „Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni (kalendarzowych) tj. od dnia, w którym upływa termin składania ofert do dnia 11 czerwca 2022 roku”. Zamawiający informuje, iż ww. informacja przekazana Wykonawcom stanowi integralną część dokumentacji powyższego postępowania i wiąże wszystkich Wykonawców. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?