Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00135352/01 Usługa organizacji wyjazdów w ramach projektu pn. „Warsztaty Umiejętności Społecznych w Terenie” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

Urszula Łomńska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 26-04-2022 15:11:00
Składania : 13-05-2022 12:00:00
Otwarcia : 13-05-2022 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

CPV 63511000-4 Organizacja wycieczek

63516000-9 Usługi zarządzania podróżą

55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

63710000-9 Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego

80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

 

Nazwa postępowania:

 

Usługa organizacji wyjazdów w ramach projektu pn. Warsztaty Umiejętności Społecznych w Terenie” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.

 

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danego zadania/części.

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań/części.

Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie.

Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdego zadania/części.

 

ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA

 

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch (2) wyjazdów do miejscowości górskiej Zieleniec w terminie wrzesień - październik (IX – X) 2022 roku:

1. Jeden wyjazd czterodniowy (4 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy I – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym  z klas 4-6 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.

2. Jeden wyjazd pięciodniowy (5 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy II – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym  z klas 7-8 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć, w szczególności:

- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu (w stopniu adekwatnym do wysokiego ryzyka związanego z narciarstwem) oraz bagażu,

- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),

- zapewnienie instruktora narciarskiego dla każdej grupy w ilości 6h (godzin) oraz wynajęcie sprzętu narciarskiego,

- zapewnienie noclegów (w miarę możliwości w pensjonacie) bez wyżywienia dla 11 osób w ramach grupy I oraz dla 11 osób w ramach grupy II (łącznie dla 22 osób, w tym 18 uczniów i 4 opiekunów),

- zabezpieczenie noclegów minimum w dwóch (2) pokojach tj. jeden (1) pokój pięcioosobowy (5-osobowy) i jeden (1) pokój sześcioosobowy (6-osobowy) z dostępem do kuchni wyposażonej w kuchenkę (z możliwością gotowania), lodówkę i mikrofalówkę, każdy pokój z łazienką (minimum prysznic i toaleta) z dostępem do pralki, osobno dla  grupy I i grupy II.

Konkretny termin wyjazdów Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części. Terminy wyjazdów dla grupy I i grupy II nie powinny się pokrywać ze sobą.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA

 

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch (2) wyjazdów do aglomeracji miejskiej Poznań  w terminie wrzesień - październik (IX – X) 2022 roku:

1. Jeden wyjazd czterodniowy (4 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy I – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 4-6 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.

2. Jeden wyjazd pięciodniowy (5 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy II – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 7-8 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć, w szczególności:

- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu oraz bagażu,

- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),

- zapewnienie noclegów bez wyżywienia dla 11 osób w ramach grupy I oraz dla 11 osób w ramach grupy II (łącznie dla 22 osób, w tym 18 uczniów i 4 opiekunów),

- zabezpieczenie noclegów:

w dwóch (2) mieszkaniach dwupokojowych (2 pokoje) usytuowanych na parterze,  w każdym mieszkaniu jeden pokój jednoosobowy (dla 1 osoby) a drugi pokój pięcioosobowy (dla 5 osób),

lub jednym (1) mieszkaniu czteropokojowym (4 pokoje) usytuowanym na parterze, w tym dwa (2) pokoje jednoosobowe (dla 1 osoby) oraz dwa (2) pokoje pięcioosobowe  ( dla 5 osób),

lub jednym (1) mieszkaniu dwupokojowym ( 2 pokoje) usytuowanym na parterze, każdy pokój sześcioosobowy (dla 6 osób).

 

W każdym przypadku zaproponowane  mieszkanie przez Wykonawcę powinno być wyposażone w kuchnię (z kuchenką do gotowania, lodówką, pralką, mikrofalówką) oraz toaletę i łazienkę.

 

Konkretny termin wyjazdów Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części. Terminy wyjazdów dla grupy I i grupy II nie powinny się pokrywać ze sobą.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY

 

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwunastodniowego (12 dni) turnusu – jednego wyjazdu do miejscowości nadmorskiej np. Dziwnówka dla osiemnastu (18) uczniów, osiemnastu (18) rodziców i dwóch (2) kierowników turnusu – łącznie trzydziestu ośmiu (38) osób w terminie: wrzesień (IX)  2022 roku.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności:

- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu oraz bagażu,

- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),

- zapewnienie noclegów wraz z wyżywieniem,

- zabezpieczenie noclegów: osiemnaście (18) pokoi dwuosobowych (dla 2 osób) tj. dla ucznia z rodzicem/opiekunem oraz dwóch (2) pokoi jednoosobowych (1) dla terapeutów w ośrodku oddalonym maksymalnie do 1000m od/do plaży, dysponującym ofertą rehabilitacyjną oraz basenem.

Konkretne miejsce turnusu oraz termin wyjazdu Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 190.54 2022-04-26 15:11:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1251.12 2022-04-26 15:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy.rtf rtf 6035.59 2022-04-26 15:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.docx docx 48.45 2022-04-26 15:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.docx docx 47.65 2022-04-26 15:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz zamówień.docx docx 79.55 2022-04-26 15:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ oswiadczenie dotyczące wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 5965.97 2022-04-26 15:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów do oddana niezbędnych zasobów.rtf rtf 5969.15 2022-04-26 15:11:00 Postępowanie
Projekty umów.zip zip 162.08 2022-04-26 15:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy.rtf rtf 6035.59 2022-04-26 15:11:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.docx docx 48.45 2022-04-26 15:11:00 Kryterium
ZMIANA TERMINÓW REALIZACJI ZADAŃ.doc doc 180 2022-05-06 11:07:56 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 60.88 2022-05-06 15:49:43 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.doc doc 183 2022-05-13 16:12:18 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty dla zadania nr 3.doc doc 184 2022-05-17 14:01:15 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty dla zadania nr 1 i 2.doc doc 197 2022-05-25 11:44:55 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca ponowienia wyboru najkorzystniejszej oferty dla zadania nr 3.doc doc 187.5 2022-06-12 15:59:36 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 126.49 2022-07-26 23:00:40 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy - zadanie nr 3.pdf pdf 62.65 2022-11-02 10:26:31 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy - zadanie nr 1.pdf pdf 69.94 2022-11-02 10:27:09 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy - zadanie nr 2.pdf pdf 76.93 2022-11-25 14:18:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-25 14:18 Urszula Łomńska Ogłoszenie o wykonaniu umowy - zadanie nr 2

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

2022-11-02 10:27 Urszula Łomńska Ogłoszenie o wykonaniu umowy - zadanie nr 1

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

2022-11-02 10:26 Urszula Łomńska Ogłoszenie o wykonaniu umowy - zadanie nr 3

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

2022-07-26 23:00 Urszula Łomńska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-06-12 15:59 Urszula Łomńska INFORMACJA DOTYCZĄCA PONOWNEGO WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA ZADANIA/CZĘŚCI NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY

Zamawiający, ZSS Świdnica informuje, że działając zgodnie z dyspozycją art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm.) zawiadamia, że Wykonawca MAGDALENA SIŚKIEWICZ „NEW CHALLENGE” Kraków, której oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza do realizacji zadania/części nr 3 uchyliła się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Treść art. 263 ustawy Pzp. [Ponowne badanie i cena ofert w następstwie uchylania się wykonawcy od zawarcia umowy lub niewniesienia zabezpieczenia]
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

W związku z powyższym Zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców i wybrał do realizacji zadania/części nr 3 ofertę nr 2 Wykonawcy:

Sun & More Sp. Z o.o.
ul. ANTONIEGO JÓZEFA MADALIŃSKIEGO nr 8, lok. 215
miejsc. SZCZECIN, kod 70-101

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Wyboru dokonano zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm./. Pierwotnie wybrany Wykonawca Magdalena Siśkiewicz „NEW CHALLENGE” z Krakowa uchyliła się od zawarcia umowy. Telefonicznie poinformowała Kierownika Zamawiającego, że nie podejmie się realizacji w/w zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający po ponownym badaniu i ocenie ofert wybrał ofertę nr 2 Wykonawcy Sun & More Sp. Z o.o. ze Szczecina do realizacji zadnia/części nr 3.

Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację ZADANIA NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY zostanie zawarta zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp.

Informacja dotycząca [...].doc

2022-05-25 11:44 Urszula Łomńska INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA:
ZADANIA/CZĘŚCI NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA
ZADANIA/CZĘŚCI NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA

Zamawiający, ZSS Świdnica informuje, że w ww. postępowaniu wpłynęły łącznie dwie (2) oferty. Nazwy Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz ich adresy zestawiono w poniższej zamieszczonym pliku wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert dla danego zadania/części.

Do realizacji zadania nr 1 Zamawiający wybrał ofertę nr 2 Wykonawcy:

Sun & More Sp. Z o.o.
ul. ANTONIEGO JÓZEFA MADALIŃSKIEGO nr 8 lok. 215
miejsc. SZCZECIN, kod 70-101

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Wyboru dokonano zgodnie z art. 204 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm./, ponieważ oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę Sun & More Sp. Z o.o. SZCZECIN otrzymała najwyższą ilość punktów w świetle kryteriów przyjętych w ogłoszeniu oraz SWZ. Spełnia wymogi określone przez Zamawiającego i jest ofertą najkorzystniejszą dla zadania nr 1.

Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację ZADANIA NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA zostanie zawarta zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp.

Do realizacji zadania nr 2 Zamawiający wybrał ofertę nr 2 Wykonawcy:

Sun & More Sp. Z o.o.
ul. ANTONIEGO JÓZEFA MADALIŃSKIEGO nr 8 lok. 215
miejsc. SZCZECIN, kod 70-101

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Wyboru dokonano zgodnie z art. 204 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm./, ponieważ oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę Sun & More Sp. Z o.o. SZCZECIN otrzymała najwyższą ilość punktów w świetle kryteriów przyjętych w ogłoszeniu oraz SWZ. Spełnia wymogi określone przez Zamawiającego i jest ofertą najkorzystniejszą dla zadania nr 2.

Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację ZADANIA NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA zostanie zawarta zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp.

Informacja dotycząca [...].doc

2022-05-17 14:01 Urszula Łomńska INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA ZADANIA/CZĘŚCI NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY

Zamawiający, ZSS Świdnica informuje, że w ww. postępowaniu wpłynęły łącznie dwie (2) oferty.
Nazwy Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz ich adresy zestawiono w załączonym poniżej pliku wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert dla zadania nr 3 – TURNUS 12 DNIOWY.

Do realizacji zadania nr 3 Zamawiający wybrał ofertę nr 1 Wykonawcy:

MAGDALENA SIŚKIEWICZ „NEW CHALLENGE”
ul. Rydlówka, nr 5, lok. 107
miejsc. Kraków, kod 30-363

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Wyboru dokonano zgodnie z art. 204 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm./, ponieważ oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę MAGDALENA SIŚKIEWICZ „NEW CHALLENGE” Kraków otrzymała najwyższą ilość punktów w świetle kryteriów przyjętych w ogłoszeniu oraz SWZ. Spełnia wymogi określone przez Zamawiającego
i jest ofertą najkorzystniejszą dla zadania nr 3.

Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację ZADANIA NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY zostanie zawarta zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp.

Informacja dotycząca [...].doc

2022-05-13 16:12 Urszula Łomńska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy postępowania pt. Usługa organizacji wyjazdów w ramach projektu pn. „Warsztaty Umiejętności Społecznych w Terenie”
Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

Zamawiający, ZSS Świdnica działając zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm.) przekazuje informację z otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:

I. KWOTA, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA:

ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA w wysokości do 23.290,00 zł brutto;
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA w wysokości do 17.446,00 zł brutto;
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY w wysokości do 126.400,00 zł brutto;
Łącznie wszystko razem w wysokości do 167.136,00 zł brutto.

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA
Termin realizacji: wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku.
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA
Termin realizacji: wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku.
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY
Termin realizacji: wrzesień (IX) 2022 roku.

III. DO UPŁYWU TERMINU SKŁADANIA OFERT WPŁYNĘŁY NASTĘPUJĄCE OFERTY:

Oferta nr 1
Wykonawca:
MAGDALENA SIŚKIEWICZ „NEW CHALLENGE”
ul. Rydlówka, nr 5, lok. 107
miejsc. Kraków, kod 30-363
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA
Cena brutto za jedną (1) osobę (uczestnika): 960,00 zł brutto
Szacunkowa łączna wartość dla zadania nr 1: 21.120,00 zł brutto
Termin płatności: 30 dni.
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA
Cena brutto za jedną (1) osobę (uczestnika): 780,00 zł brutto
Szacunkowa łączna wartość dla zadania nr 1: 17.160,00 zł brutto
Termin płatności: 30 dni.
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY
Cena brutto za jedną (1) osobę (uczestnika): 2.880,00 zł brutto
Szacunkowa łączna wartość dla zadania nr 1: 109.440,00 zł
Termin płatności: 30 dni.

Oferta nr 2
Wykonawca:
Sun & More Sp. Z o.o.
ul. ANTONIEGO JÓZEFA MADALIŃSKIEGO, nr 8, lok. 215
miejsc. SZCZECIN, kod 70-101
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA
Cena brutto za jedną (1) osobę (uczestnika): 950,00 zł
Szacunkowa łączna wartość dla zadania nr 1: 20.900,00 zł
Termin płatności: 30 dni.
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA
Cena brutto za jedną (1) osobę (uczestnika): 714,00 zł
Szacunkowa łączna wartość dla zadania nr 1: 15.708,00
Termin płatności: 30 dni.
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY
Cena brutto za jedną (1) osobę (uczestnika): : 2979,00 zł
Szacunkowa łączna wartość dla zadania nr 1: 113.202,00 zł
Termin płatności: 30 dni.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2022-05-13 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp. informuje, że na sfinansowanie zadań zamierza przeznaczyć następujące środki finansowe:
- dla zadania nr 1 w wysokości do 23.290,00 zł brutto;
- dla zadania nr 2 w wysokości do 17.446,00 zł brutto;
- dla zadania nr 3 w wysokości do 126.400,00 zł brutto;
Łącznie wszystko razem w wysokości do 167.136,00 zł brutto.
2022-05-06 15:49 Urszula Łomńska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-05-06 11:07 Urszula Łomńska DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRZY POBRALI SWZ

Dotyczy postępowania pt. Usługa organizacji wyjazdów w ramach projektu pn. „Warsztaty Umiejętności Społecznych w Terenie”
Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

Zamawiający, działając zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U.
z 2021 r. poz. 1129 tj. ze zm./ informuje, że w związku z pozytywną decyzją Instytucji dotującej w sprawie przedłużenia terminu realizacji Projektu: „Nowoczesna edukacja w Szkole Podstawowej nr 7 w Świdnicy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Nr projektu/umowy: RPDS.10.02.01-02-0054/21-00, zmienia zapisy SWZ w sposób następujący:

Zmiany dotyczą terminów realizacji poszczególnych zadań – zapisów działu II SWZ pn.”PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA” oraz analogicznie w załącznikach do SWZ (projektowanych postanowieniach umów):

ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA
Termin realizacji: wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku.

ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA
Termin realizacji: wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku.

ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY
Termin realizacji: wrzesień (IX) 2022 roku.

Zmiany dotyczą również zapisów:

- działu X SWZ pn.” MIEJSCE ORAZ TERMIN, SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT”:
Ust. 2 otrzymuje brzmienie: „Ofertę należy złożyć, w terminie do dnia 13 maja 2022 roku, do godz. 12:00”.
Ust. 4 otrzymuje brzmienie: „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 maja 2022 roku, do godz. 12:30”.

- działu VII SWZ pn.” TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ”:
Ust. 1 otrzymuje brzmienie: „Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni (kalendarzowych) tj. od dnia, w którym upływa termin składania ofert do dnia 11 czerwca 2022 roku”.

Zamawiający informuje, iż ww. informacja przekazana Wykonawcom stanowi integralną część dokumentacji powyższego postępowania i wiąże wszystkich Wykonawców.

ZMIANA TERMINÓW RE [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 697