Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup urządzeń biurowych dla 2.WOG we Wrocławiu

Termin:
Zamieszczenia : 11-04-2022 09:50:00
Składania : 14-04-2022 13:47:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest zakup oraz dostawa urządzeń biurowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia  (załącznik nr 1).

Dodatkowe wyposażenie: -instrukcja w języku polskim, gwarancja min. 12 m-cy, protokół odbioru dostarczonego sprzętu wraz z numerami seryjnymi, serwis na terenie całego kraju.

Termin i miejsce realizacji  zamówienia: do 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Miejsce realizacji zamówienia: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Forma płatności:  przelew  do 14 dni  od dnia prawidłowo dostarczonej faktury VAT do Kancelarii Jawnej  2 WOG.
 

W przypadku możliwości zrealizowania wyżej wymienionego zamówienia, prosimy o wypełnienie formularza ofertowego (w załączeniu)

 najpóźniej do dnia  14.04.2022 r 

UWAGA:

Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego 

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
protokół odbioru.pdf pdf 165.94 2022-04-11 09:50:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 1 Opis.docx docx 223.3 2022-04-11 09:50:00 Postępowanie
FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 29.29 2022-04-11 09:50:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2022-04-26 08:30 Sekcja Wychowawcza W wyniku zakończonego postępowania na zakup urządzeń biurowych zamówienie otrzyma firma ASAN ANDRZEJ KOZUBEK z Wrocławia na łączną kwotę 5 590,35.
z poważaniem
Szef Sekcji Wychowawczej 2.WOG.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup urządzeń biurowych Zakup urządzeń biurowych

FORMULARZ OFERTOWY.d [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 498