Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-03-2022 15:16:00 |
Składania : | 04-04-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 04-04-2022 11:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zaproszenie do złożenia oferty dot. udzielenia zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (dz. U. z 2019 r., poz. 2019).
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Opis przedmiotu zamówienia: PP Gozdowo – remont masztu antenowego, 09-213 Gozdowo, ul. Gozdawy 19. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku „OPZ”.
3. Termin realizacji zamówienia: nie później niż 14 dni od dnia zawarcia umowy.
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Waldemar Zysk tel. 797-017-490.
5. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena (100%).
6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *: nie dotyczy.
7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: Projekt umowy w załączeniu.
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*: nie dotyczy.
9. Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy) *: wg umowy.
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć na załączonym Formularzu ofertowym oraz należy dołączyć: Oświadczenie RODO i Oświadczenie o niezaleganiu z podatkiem i uiszczaniem składek na ubezpieczenie.
11. Miejsce i termin złożenia ofert: Wydział Inwestycji i Remontów KWP zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, na Platformie Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom lub e-mail: wir.kwp@ra.policja.gov.pl - do dnia 04.04.2022 r. do godz. 1100.
12. Termin otwarcia ofert**: 04.04.2022 r. godz. 1130.
13. Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji. Liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
14. W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (zwanego dalej RODO). Zamawiający informuje, iż dane osobowe Wykonawców przesyłających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/zakupowe najkorzystniejszego pod względem złożonych ofert Wykonawcy do celów realizacji umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 797-017-490
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty