Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BP.3.2022 Dostawa Pieca konwekcyjno-parowego, elektrycznego dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2022 09:43:00
Składania : 07-04-2022 08:26:27
Otwarcia : 07-04-2022 09:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.748115470

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

                                                                                                            

KLAUZULA RODO- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający- Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. z siedzibą w Lądku-Zdroju 57-540 , ul. Wolności 4

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –pisemnie kierując korespondencję na adres: „Uzdrowisko Lądek-Długopole” S.A. 57-540 Lądek- Zdrój, ul. Wolności 4, z dopiskiem „Inspektor ochrony danych” oraz e-mailowo pod adresem iod@uzdrowisko-ladek.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;

5) Zamówienia o wartości szacunkowej równej lub przekraczającej 130 tys.: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

5a) Zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 tys.: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza
5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;

7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

8) posiada Pani/Pan:

a.       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b.       na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c.        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

d.       prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

9) nie przysługuje Pani/Panu:

a.       w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b.       prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c.        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

2.    Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia-piec konwekcyjno- parowy- zał. nr 1.docx docx 17.41 2022-03-30 09:43:00 Postępowanie
Projekt umowy - zał. nr 2.doc doc 62 2022-03-30 09:43:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-04-07 08:26 Beata Stuła Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Szanowni Państwo
Zamawiający unieważnia zapytanie ofertowe na dostawę pieca konwekcyjno-parowego dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. , ponieważ zamawiający błędnie opisał przedmiot zamówienia. Wykonawcy,którzy już zdążyli złożyć oferty zostaną poinformowani o nowym postępowaniu.
2022-04-06 14:41 Beata Stuła Szanowni Państwo
W związku z pytaniem o treści: czy wymagane są załączniki przy składaniu ofert, jeśli tak co dołączyć?
W kryteriach i warunkach:
w pkt 5 dotyczącym gwarancji proszę wskazać serwis i warunki gwarancji.
w pkt 7 proszę załączyć specyfikację oferowanego modelu pieca .
2022-04-06 14:10 Beata Stuła Szanowni państwo,
w związku z pytaniem : czy dostawa podstawy pod piec ma być dodana do ceny pieca?
Zamawiający odpowiada: nie, podstawa pod piec nie jest przedmiotem tego zapytania.
2022-04-06 08:21 Beata Stuła Szanowni Państwo
W związku z pytaniami do zapytania ofertowego w sprawie dostawy pieca, zamawiający udziela informacji.
Pytanie pierwsze : czy zamawiający przewiduję dostawę podstawy do pieca ? odpowiedz: Tak będziemy potrzebowali podstawę do pieca.
Pytanie drugie : czy zamawiający przewiduje dostawę\ę zmiękczacza do wody? odpowiedz : nie , ponieważ posiadamy takie urządzenie.
Pytanie trzecie : czy zamawiający dopuszcza różnice parametrów technicznych +-10%? odpowiedz : nie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Piec konwkcyjno-parowy, elektryczny 5xGN1/1, 9,3kW konwekcyjno-parowy, elektryczny, 5xGN1/1, 9,3kW- szczegółowy opis w załączniku nr 1 1 szt. Szpital Uzdrowiskowy Mieszko
ul. Zdrojowa 8
57-520, Długopole Zdrój
(0)
2 Płyn do mycia pieców Płyn do mycia pieców spełniający wymogi przez gwaranta 10 l Szpital Uzdrowiskowy Mieszko
ul. Zdrojowa 8
57-520, Długopole Zdrój
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 40 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja serwisu 24 miesiace i pogwarancyjnego - Proszę wskazać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Realizacja zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik nr2 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Nazwa i model oferowanego pieca - Proszę podać oferowany model pieca oraz załączyć specyfikację (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 504