Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 10/22 2022/BZP 00099445/01 ,,Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów dla urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim” - nr wew. 10/22

Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2022 16:43:00
Składania : 11-04-2022 12:00:00
Otwarcia : 11-04-2022 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_10-22_.pdf pdf 822.14 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 221.17 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - cennik ofertowy.xlsx xlsx 16 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1A - szczegółowa charakterystyka.xlsx xlsx 16.63 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - cennik ofertowy.xlsx xlsx 16.47 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 2A - szczegółowa charakterystyka.xlsx xlsx 17.23 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - cennik ofertowy.xlsx xlsx 15.93 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 3A - szczegółowa charakterystyka.xlsx xlsx 16.78 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - cennik ofertowy.xlsx xlsx 16.09 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 4A - szczegółowa charakterystyka.xlsx xlsx 16.66 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - cennik ofertowy.xlsx xlsx 15.49 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 5A - szczegółowa charakterystyka.xlsx xlsx 16.09 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - cennik ofertowy.xlsx xlsx 16.63 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 6A - szczegółowa charakterystyka.xlsx xlsx 17.14 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - cennik ofertowy.xlsx xlsx 16.15 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 7A - szczegółowa charakterystyka (1).xlsx xlsx 16.75 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - cennik ofertowy.xlsx xlsx 17.32 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 8A - szczegółowa charakterystyka.xlsx xlsx 17.9 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 24.68 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 10_Oświadczenie wykonawcy ws. zgodności oferowanych produktów z SWZ.docx docx 18.13 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 11_Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanych materialów zamiennych.docx docx 19.61 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 12 do SWZ Oświadczenie dot.podstaw wykluczenia.docx docx 16.28 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 13_Projekt Umowy.docx docx 25.69 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
SWZ_10-22_.docx docx 105.58 2022-03-25 16:43:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ds. 10-22.pdf pdf 57.13 2022-04-04 15:59:34 Publiczna wiadomość
Wijaśnienia i Zmiana treści SWZ .docx docx 22.18 2022-04-04 15:59:34 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie i Zmiana treści SWZ_ds. 10-22_SKM_C335122040414130.pdf pdf 258.31 2022-04-04 15:59:34 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ nr 2_SKM_C335122040614100.pdf pdf 51.02 2022-04-06 15:33:56 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia SWZ Nr 2 .docx docx 21.11 2022-04-06 15:33:56 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert ds. 10-22 SKM_C335122041213570.pdf pdf 184.74 2022-04-12 15:13:21 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ds. 10-22 .docx docx 22.71 2022-04-12 15:13:21 Publiczna wiadomość
ZP 823-2022 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty .pdf pdf 767.98 2022-05-18 12:45:56 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty_ na stronę prowadzonego postępowania.pdf pdf 504.88 2022-05-18 12:45:56 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty_ na stronę prowadzonego postępowania.docx docx 47.57 2022-05-18 12:45:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-18 12:45 Małgorzata Wójcik Szanowni Państwo
w załączeniu Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 1,2,3,4,5,6,7,8.

Dziękuje za przygotowanie i złożenie Ofert..

Małgorzata Wójcik

ZP 823-2022 Informac [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].docx

2022-04-12 15:13 Małgorzata Wójcik Szanowni Państwo
w załączeniu Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].docx

2022-04-11 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia przewidział kwotę brutto 722.138,51 zł
z podziałem na poszczególne części:

Zadanie Nr 1 – Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących
dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim – dla urządzeń „BROTHER” - brutto: 28.519,03 zł,

Zadanie Nr 2 – Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących
dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim – dla urządzeń „CANON, DEVELOP, KYOCERA, PANASONIC, SAMSUNG, ZEBRA” - brutto: 37.145,37 zł,

Zadanie Nr 3 – Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących
dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim – dla urządzeń „HP” - brutto: 46.883,32 zł,

Zadanie Nr 4 – Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących
dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim – dla urządzeń „KONICA MINOLTA” - brutto: 157.752,59 zł,

Zadanie Nr 5 – Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących
dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim – dla urządzeń „LEXMARK” - brutto: 182.625,20 zł,

Zadanie Nr 6 – Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących
dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim – dla urządzeń „OKI” - brutto: 133.204,95 zł,

Zadanie Nr 7 – Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących
dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim – dla urządzeń „XEROX” - brutto: 104.899,95 zł,

Zadanie Nr 8 – Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących
dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim – o podwyższonej punktacji dla oferowanych materiałów eksploatacyjnych polecanych przez Producenta dla urządzeń: „BROTHER, HP, OKI, RICOH” - brutto: 31.108,10 zł,


2022-04-06 15:33 Małgorzata Wójcik Zamawiający Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu w związku z pytaniami Wykonawców w załączeniu publikuje Wyjaśnienia treści SWZ nr 2.

Małgorzata Wójcik

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Wyjaśnienia SWZ Nr 2 [...].docx

2022-04-04 15:59 Małgorzata Wójcik W załączeniu Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wijaśnienia i Zmiana [...].docx

Wyjaśnienie i Zmiana [...].pdf

2022-03-28 08:52 Małgorzata Wójcik Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1218