Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 24-03-2022 14:46:00 |
Placing offers : | 11-04-2022 09:00:00 |
Offers opening : | 11-04-2022 10:00:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Zarząd Powiatu Legnickiego zaprasza do składania ofert
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Dane dotyczące zamawiającego:
Powiat Legnicki, pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica, telefon (76)7243560, faks (76) 7243406; godziny urzędowania: (pn-pt) 7:30 – 15:30, strona internetowa: bip.sp-legnica.dolnyslask.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia: tryb podstawowy na
podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.)
3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w okresie od 02.05.2022 r. do 30.04.2024 r..
Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w planowanej ilości 18 200 sztuk oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdz. IV XXVI SWZ.
4. Termin składania ofert: 11.04.2022 r. do godz. 09:00.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-04-19 13:01 | Jolanta Korfanty | Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z rozstrzygnięciem postępowania opublikowanym w załączniku do niniejszego komunikatu. |
2022-04-11 15:11 | Jolanta Korfanty |
Szanowni
Państwo,
działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.), informuje się, że w niniejszym postępowaniu złożono trzy następujące oferty: 1) TABLA Sp. z o. o., ul. Diamentowa 7b, 20-447 Lublin, cena: 341 632,50 zł; 2) UTAL sp. z o. o., Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9; 62-006 Kobylnica cena: 293 631,75 zł; 3) EUROTAB Sp. z o. o., Skarbimierzyce 16, 72-002 Dołuje, cena: 301 763,28 zł. |
2022-04-11 09:00 | Buyer message | Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 267455 zł brutto. |
2022-03-29 12:13 | Jolanta Korfanty | Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z odpowiedzią na pierwsze pytanie w sprawie wyjaśnienia treści SWZ (rozdz. XX ust. 2 pkt 3-4), opublikowaną w załączniku do niniejszego komunikatu. Jednocześnie publikujemy zmienioną SWZ rozdz. I-XXIV. |
Announcements