Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3/WOG/D/Samoch./22 Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER, ZIŁ na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).

Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2022 10:47:00
Składania : 24-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 24-03-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3_WOG_22 SWZ.doc doc 252 2022-03-16 10:47:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamowieniu.pdf pdf 141.95 2022-03-16 10:47:00 Postępowanie
Zalaczniki do SWZ_STAR_HONKER_ZIŁ.zip zip 476.52 2022-03-16 10:47:00 Postępowanie
informacja z otwarcia.pdf pdf 832.08 2022-03-24 15:35:02 Publiczna wiadomość
zad.1 strona.pdf pdf 565.87 2022-03-31 14:43:32 Publiczna wiadomość
zad.2 na strone.pdf pdf 482.28 2022-03-31 14:44:06 Publiczna wiadomość
zad.3 na strone.pdf pdf 522.18 2022-03-31 14:45:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-31 14:45 Wioletta Jabłońska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 3

zad.3 na strone.pdf

2022-03-31 14:44 Wioletta Jabłońska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 2

zad.2 na strone.pdf

2022-03-31 14:43 Wioletta Jabłońska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 1

zad.1 strona.pdf

2022-03-24 15:35 Wioletta Jabłońska Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2022-03-24 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 177.782,81 zł, w tym na zadanie nr 1 - 111.146,92 zł, na zadanie nr 2 - 47.014,93 zł, na zadanie nr 3 - 19.620,96 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 572