Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-02-2022 10:40:00 |
Składania : | 03-03-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 03-03-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.
Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55
jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie
pn.:
„Wykonanie
kontroli
i oceny stanu technicznego elementów budowlanych budynków
mieszkalnych
i
użytkowych gminnych w
Jastrzębiu-Zdroju (przegląd
5 letni)”.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów technicznych obiektów budowlanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. z późn. zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 (Dz. U. Nr 75 z 2002, poz. 690 z późn. zmianami) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
2.2. Kontrola powinna obejmować:
a) sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego;
b) sprawdzenie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
2.3. Przeglądem należy objąć minimum 30% mieszkań oraz 100% lokali użytkowych.
2.4. Przegląd nie powinien zawierać oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej i piorunochronnej.
2.5. Szczegółowy zakres wykonania prac zawiera STWiOR (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
2.6. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w STWiOR a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy (wraz z uwzględnieniem czasu na weryfikację przez Zamawiającego dostarczonych dokumentów).
3.1. Dokumenty zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania protokołów – w tym czasie zostaną wniesione uwagi do zapisów w protokołach.
3.2. W przypadku braku uwag lub po wniesieniu poprawek, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi.
4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:
a) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane w nieograniczonym lub ograniczonym zakresie, pozwalających na realizację zadania – odpowiednio do rodzaju i kubatury obiektu – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, do sprawowania kontroli technicznej utrzymania obiektów;
b) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane w nieograniczonym lub ograniczonym zakresie, pozwalających na realizację zadania – odpowiednio do rodzaju i kubatury obiektu – w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, do sprawowania kontroli technicznej utrzymania obiektów;
c) aktualne na dzień składania zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby na dzień składania dla osoby/osób wskazanych w ppkt a)-b) wyżej.
4.1.1. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.
2022-03-07 09:09 | Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
Dobry. Przesyłam w załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem Joanna Tarnacka-Brzychcy |
2022-03-03 14:22 | Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
Dobry. W załączeniu przesyłam Zestawienie złożonych ofert cenowych. Z poważaniem Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Komunikaty