Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PRACE KONSERWACYJNO-NAPRAWCZE PŁYT GRANITOWYCH NA ELEWACJI BUDYNKU UDT WE WROCŁAWIU

Małgorzata Nowicka
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Oddział UDT we Wrocławiu
Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2022 13:47:00
Składania : 24-02-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie prac konserwacyjno-naprawczych płyt granitowych na elewacji budynku siedziby UDT we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 51.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w celu prawidłowego oszacowania kosztów usługi.

ZAKRES PRAC:

- zdemontowanie 130 mb pasów płyt granitowych,

- oczyszczenie (skucie pozostałości kleju itp.) 130 mb pasów płyt granitowych,

- ponowne zamontowanie 130 mb pasów płyt granitowych - zgodnie z systemem montażu tj. na zakotwionych w murze nierdzewnych łącznikach z czpieniami.

W przypadku uszkodzenia płyt w trakcie wykonywania przedmiotowej usługi, na Wykonawcy spoczywa koszt ich doboru i zakupu

Zamawiający wymaga

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: od podpisania umowy nie później niż do 30.04.2022r.;  

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;  

- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 36 miesięcy;  

- Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć ew. konieczność wystąpienia do właściwych organów o uzyskanie zgody na zajęcie pasa chodnika w związku z prowadzonymi pracami.

- posiadanie uprawnień do wykonywania prac objętych przedmiotem zapytania.


Zgodnie z kryterium oceny ofert „Klauzule społeczne” Oferent uzyska dodatkowe punkty w procesie oceny ofert w przypadku kiedy spełnia jedno z kryteriów:

- prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zrealizuję zamówienie samodzielnie,

- skieruje do realizacji umowy osobę zatrudnioną na umowę o pracę na pełen etat,

- skieruje do realizacji umowy osobę niepełnosprawną zatrudnioną na pełen etat,

skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, osobę która przed zatrudnieniem przez wykonawcę była zarejestrowana w Urzędzie pracy jako osoba bezrobotna,

- zatrudni do wykonywania przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę/ osobę niepełnosprawną, na umowę o pracę na pełen etat,

- zatrudni do wykonania zamówienia osobę, która jest zarejestrowana w Urzędzie pracy/ posiadającą status osoby bezrobotnej.


Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)

Program zgodności:

1.   Zamawiający informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:

Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:

1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci

2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.

3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .

4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.

2.   Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia


W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 71/33 46 733  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGÓLNE WARUNKI UMOWY.pdf pdf 266.75 2022-02-17 13:59:57 Postępowanie
Oświadczenie.docx docx 15.33 2022-02-17 13:47:00 Kryterium
RODO.pdf pdf 263.29 2022-02-17 13:47:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 PRACE KONSERWACYJNO-NAPRAWCZE PŁYT GRANITOWYCH NA ELEWACJI BUDYNKU Wykonanie prac konserwacyjno-naprawczych płyt granitowych na elewacji budynku siedziby UDT we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 51. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0474 PLN, EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „nie dotyczy”. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

RODO.pdf

(0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania faktury, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - od podpisania umowy nie później niż do 30.04.2022r.;, proszę potwierdzić (0)
5 Gwarancja - min. 36 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
6 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, ew. uzyskania zgód w organach Gminy itp. - po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
7 Klauzule społeczne - Na potwierdzenie należy dołączyć podpisane oświadczenie wg. podanego wzoru. W innym przypadku w polu „twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać nie dotyczy.

Oświadczenie.docx

(0)
8 Termin związania ofertą - 60 dni, proszę potwierdzić (0)
9 Uprawnienia - posiadanie uprawnień do wykonywania prac objętych przedmiotem zapytania (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 356