- Strona główna
- Postępowanie ID 575199
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PRACE KONSERWACYJNO-NAPRAWCZE PŁYT GRANITOWYCH NA ELEWACJI BUDYNKU UDT WE WROCŁAWIU
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Nowicka
-
Organizacja
-
OddziałOddział UDT we Wrocławiu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-02-17 13:47:00
-
Składania2022-02-24 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie prac konserwacyjno-naprawczych płyt granitowych na elewacji budynku siedziby UDT we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 51.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w celu prawidłowego oszacowania kosztów usługi.
ZAKRES PRAC:
- zdemontowanie 130 mb pasów płyt granitowych,
- oczyszczenie (skucie pozostałości kleju itp.) 130 mb pasów płyt granitowych,
- ponowne zamontowanie 130 mb pasów płyt granitowych - zgodnie z systemem montażu tj. na zakotwionych w murze nierdzewnych łącznikach z czpieniami.
W przypadku uszkodzenia płyt w trakcie wykonywania przedmiotowej usługi, na Wykonawcy spoczywa koszt ich doboru i zakupu
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: od podpisania umowy nie później niż do 30.04.2022r.;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 36 miesięcy;
- Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć ew. konieczność wystąpienia do właściwych organów o uzyskanie zgody na zajęcie pasa chodnika w związku z prowadzonymi pracami.
- posiadanie uprawnień do wykonywania prac objętych przedmiotem zapytania.
Zgodnie z kryterium oceny ofert „Klauzule społeczne” Oferent uzyska dodatkowe punkty w procesie oceny ofert w przypadku kiedy spełnia jedno z kryteriów:
- prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zrealizuję zamówienie samodzielnie,
- skieruje do realizacji umowy osobę zatrudnioną na umowę o pracę na pełen etat,
- skieruje do realizacji umowy osobę niepełnosprawną zatrudnioną na pełen etat,
- skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, osobę która przed zatrudnieniem przez wykonawcę była zarejestrowana w Urzędzie pracy jako osoba bezrobotna,
- zatrudni do wykonywania przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę/ osobę niepełnosprawną, na umowę o pracę na pełen etat,
- zatrudni do wykonania zamówienia osobę, która jest zarejestrowana w Urzędzie pracy/ posiadającą status osoby bezrobotnej.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)
Program zgodności:
1. Zamawiający informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:
Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:
1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/, https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci
2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.
3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .
4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.
2. Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 71/33 46 733
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?