- Strona główna
- Postępowanie ID 574994
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2022/BZP 00060071/01 Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Dekorację i branding Miasta Szczecin”. Oznaczenie sprawy: SAA/3/2022
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz Jaworski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-02-17 10:42:00
-
Składania2022-03-11 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-03-11 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-04-11
15:02:05
|
Tomasz Jaworski |
Szczecin,
dnia
11
kwietnia
2022
r.
Dotyczy: informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Dekorację i branding Miasta Szczecin”. Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SAA/3/2022 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Dekorację i branding Miasta Szczecin. Oznaczenie sprawy: SAA/3/2022. Uzasadnienie wyboru 1. Nazwa albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano: Paleta Usługi Reklamowe, ul. Łukasińskiego 118, 71-215 Szczecin z ceną 408 720 PLN i czasem realizacji w dniach - 4 dni. 2. Nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty: 1) Graffiti Studio Jakub Buca, ul. Skłodowskiej - Curie 8/2, 71-332 Szczecin z ceną 501 290,00 PLN i czasem realizacji w dniach - 4 dni; 2) Paleta Usługi Reklamowe, ul. Łukasińskiego 118, 71-215 Szczecin z ceną 408 720 PLN i czasem realizacji w dniach - 4 dni. 3. Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja 1) Graffiti Studio Jakub Buca, ul. Skłodowskiej - Curie 8/2, 71-332 Szczecin: a) cena 501 290 PLN – 48,92 pkt, b) czas realizacji w dniach - 4 dni - 40 pkt; c) łączna punktacja – 88,92 pkt; 2) Paleta Usługi Reklamowe, ul. Łukasińskiego 118, 71-215 Szczecin z ceną 408 720 PLN i czasem realizacji w dniach - 4 dni. a) cena 408 720 PLN - 60 pkt, b) czas realizacji w dniach - 4 dni - 40 pkt; c) łączna punktacja - 100 pkt. Załączniki |
2022-03-11
14:33:04
|
Tomasz Jaworski |
Szczecin,
dnia11
marzec
2022r. Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dekorację i branding Miasta Szczecin Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SAA/3/2022 Zamieszczenie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.). Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) Nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców Cena oferty w PLN Czas realizacji w dniach Graffiti Studio Jakub Buca, ul. Skłodowskiej- Curie 8/2, 71-332 Szczecin 501 290,00 PLN 4 dni Paleta Usługi Reklamowe., ul. Łukasińskiego 118, 71-215 Szczecin 408 720,00 PLN 4 dni Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 410 000,00 PLN brutto Załączniki |
2022-03-11
12:03:34
|
Tomasz Jaworski | Zamawiający na sfinansowanie zamówienia Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Dekorację i branding Miasta Szczecin”. Oznaczenie sprawy: SAA/3/2022 przeznaczył kwotę 410 000,00 PLN (brutto) |
2022-02-28
14:05:42
|
Tomasz Jaworski |
Szczecin,
dnia
28
lutego
2022
r. Dotyczy: wyjaśnienia i zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (w skrócie „SWZ”) w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: „Dekoracja i branding Miasta Szczecin”. Oznaczenie sprawy: SAA/3/2022 Pytanie Dzień dobry. Jakie inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej macie Państwo na myśli? Czy może być polisa ubezpieczeniowa, z której wynika jakim majątkiem dysponuje wykonawca? Odpowiedź Zgodnie z ustępem 2 w części „XIV. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych żądanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Postanowienie to dotyczy podmiotowych środków dowodowych, które będzie składać wykonawca na wezwanie zamawiającego (zob. art. 274 ust. 1 ustawy Pzp) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ustęp 2 w części „XIV. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych żądanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” dotyczy przypadku, gdy z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie będzie mógł złożyć informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, zgodnie z określonym przez Zamawiającego warunkiem udziału w postępowaniu („Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN”). W takim przypadku wykonawca może złożyć inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, tj. inne niż informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. O tym jakie to będą inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej decyduje sam wykonawca. Muszą to być jednak dokumenty, z których będzie wynikać informacja o posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy. Zamawiający zwraca również uwagę, że w tym zakresie wykonawca może także polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby. Zamawiający zwraca również uwagę, że w ustępie 2 w części „XIV. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych żądanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” jest mowa o „uzasadnionej przyczynie”. Wykonawca składając inne podmiotowe środki dowodowe, niż informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, musi jednocześnie wykazać, że wystąpiła uzasadniona przyczyna, z powodu której nie może złożyć informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, zgodnie z określonym przez Zamawiającego warunkiem udziału w postępowaniu („Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN”). Kryteria selekcji nie dotyczą natomiast postępowania prowadzonego w trybie podstawowym. Zamawiający dokonuje również następujących zmian w treści SWZ: 1) ustęp 1 w części „XXII. Termin związania ofertą” otrzymuje brzmienie: Wykonawca jest związany ofertą do dnia 10.04.2022 r. 2) w części „XXIV. Sposób oraz termin składania ofert.” pkt „B. Termin składania ofert” otrzymuje brzmienie: Do dnia 11.03.2022 r., do godziny 10:00 3) w części „XXV. Termin otwarcia ofert” ustęp 1 otrzymuje brzmienie: W dniu 11.03.2022 r. o godzinie 10:15. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?