Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ROPS.VIII.2205.1.2022 Zakup (wraz z dostawą i wniesieniem) mebli na potrzeby wyposażenia punktów Centrum Integracji Cudzoziemców w Poznaniu, w Lesznie, w Pile, w Koninie, w Kaliszu, w związku z realizacją projektu „Budowanie struktur dla integracji cudzoziemców w Polsce – etap II – pilotaż Centrów Integracji Cudzoziemców” współfinansowanego ze środków Programu Krajowego na lata 2014-2020 Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.

Deadlines:
Published : 16-02-2022 15:24:00
Placing offers : 23-02-2022 23:59:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1596.84 2022-02-16 15:24:00 Proceeding
Protokół z postępowania.docx docx 104.7 2022-02-24 13:19:02 Public message

Announcements

2022-02-24 13:19 Wojciech Ślusarski Protokół z postępowania

Protokół z postępowa [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Część I Kontener podbiurkowy – 16 szt. 1 pc. - (0)
2 Część II 1. Szafa dwudrzwiowa z drążkiem i półkami, zamykana na klucz – 3 sztuki 2. Szafa dwudrzwiowa aktowa, zamykana na klucz – 4 sztuki 3. Szafka pod drukarkę, dwudrzwiowa, zamykana na klucz – 4 sztuki 1 pc. - (0)
3 Część III 1. Szafa dwudrzwiowa z drążkiem i półkami, zamykana na klucz – 1 sztuka 2. Szafa dwudrzwiowa aktowa, zamykana na klucz – 1 sztuka 3. Szafka pod drukarkę, dwudrzwiowa, zamykana na klucz – 1 sztuka 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.6850 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji został podany w opisie dla każdego zadania częściowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Specyfikacja techniczna - Do oferty należy dołączyć specyfikację techniczną oferowanych produktów w języku polskim wraz ze zdjęciami produktu. Attachment required (0)
6 Poświadczenie wykonawcy - Poświadczenie Wykonawcy spełnienia wszystkich parametrów technicznych oferowanego produktu Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 376