- Strona główna
- Postępowanie ID 559877
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OSO.271.3.2021 „Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów i tuszy do drukarek oraz kserokopiarek na potrzeby Urzędu Gminy we Wręczycy Wielkiej w 2022 roku”
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Drążek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-01-05 15:10:00
-
Składania2022-01-19 08:37:05
-
Otwarcie ofert2022-01-12 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny wraz z podpisanym formularzem ofertowym.
1. Przedmiot zamówienia:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów i tuszy do drukarek oraz kserokopiarek na potrzeby Urzędu Gminy we Wręczycy Wielkiej w 2022 roku”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
dostawę materiałów eksploatacyjnych - tonerów, tuszy i taśm do drukarek oraz kserokopiarek dla Urzędu Gminy Wręczyca Wielka ul. Sienkiewicza 1, 42-130 Wręczyca Wielka w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022r.
3. Przedmiot zamówienia wg klasyfikacji CPV:
Kod CPV - 22600000-6 – Tusze
Szczegółowy zakres usługi:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku "Zapytanie II".
2. Termin realizacji od dnia podpisania mowy do 31.12.2022r.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych została
zamieszczona
w formularzu oraz zapytaniu ofertowym.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 34 317 02 45
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-01-19
08:37:05
|
Magdalena Drążek | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje anulowane z uwagi na niedoprecyzowanie przedmiotu zamówienia. |
2022-01-13
14:52:47
|
Magdalena Drążek | Dzień dobry, z uwagi niedoprecyzowanie w formularzu cenowym pozycji dot. tuszy do drukarek HP Officejet pro 8600 Plus oraz HP Oofficejet 7500A, proszę o informację czy wyceniony został pojedyńczy tusz czy zestaw tuszy zawierający 4szt. |
2022-01-12
13:32:01
|
Magdalena Drążek |
Dzień
dobry, w załączeniu informacja z otwarcia ofert. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?