Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOP/361-23/21 Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej zamiatarki samojezdnej

Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2021 13:25:00
Składania : 16-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 16-12-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Zapraszamy do składania ofert.

Z poważaniem,

Łukasz Pruski

Dyrektor

Zakładu Usług Komunalnych w Rawiczu

 Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający
informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu z siedzibą w
Rawiczu, ul. Winiary 4b, 63-900 Rawicz, adres e-mail: iod@zukrawicz.pl;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@zukrawicz.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej zamiatarki samojezdnej", DOP/361-23/2021 prowadzonym w trybie podstawowym ;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu.
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
10)posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku
gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie
z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11)nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 553.67 2021-12-07 13:25:00 Postępowanie
08d9b55d-f8b2-3e41-c8de-110001afa91f-5.pdf pdf 128.02 2021-12-07 13:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 Formularz Ofertowy.doc doc 326.5 2021-12-07 13:41:26 Postępowanie
ZAŁ 2 Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 i 3 w zakresie spełniania warunków.doc doc 288 2021-12-07 13:41:26 Postępowanie
ZAŁ 3 Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 i 3 w zakresie braku podstaw wykluczenia.doc doc 309.5 2021-12-07 13:41:26 Postępowanie
ZAŁ 4 Oświadczenie w zakresie art. 117 ust. 4.doc doc 296 2021-12-07 13:41:26 Postępowanie
ZAŁ 5 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby.doc doc 298 2021-12-07 13:41:26 Postępowanie
ZAŁ 6 Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5.doc doc 303 2021-12-07 13:41:26 Postępowanie
ZAŁ 7 Projekt umowy.pdf pdf 264.86 2021-12-07 13:41:37 Postępowanie
ZAŁ 8 Wykaz dostaw.doc doc 159 2021-12-07 13:41:46 Postępowanie
08d9be34-917b-dc65-c8de-110001afe5da-1.pdf pdf 39.38 2021-12-13 13:52:38 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 1 do SWZ ost..pdf pdf 194.11 2021-12-13 13:52:38 Publiczna wiadomość
ZAŁ 7 Projekt umowy.pdf pdf 264.86 2021-12-13 13:52:38 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 113.43 2021-12-16 14:57:42 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 191.96 2021-12-28 11:17:46 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 73.73 2022-01-11 10:49:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-11 10:49 Łukasz Pruski Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o wyniku postępowania.

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-12-28 11:17 Łukasz Pruski Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-12-16 14:57 Łukasz Pruski Zamawiający załącza informację z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-12-16 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę 850.000,00 zł brutto
2021-12-13 13:52 Łukasz Pruski Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie nr 1 do SWZ wraz z aktualnym projektem umowy oraz ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia. Zamieszczony w dniu 07.12.2021 r. projekt umowy jest nieaktualny.

08d9be34-917b-dc65-c [...].pdf

wyjaśnienie nr 1 do [...].pdf

ZAŁ 7 Projekt umowy. [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 600