Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CO/DA.261.009.2021 Ogłoszenie o konkursie na świadczenie serwisu oprogramowania użydkoweko medSystem

Termin:
Zamieszczenia : 02-12-2021 12:55:00
Składania : 17-12-2021 11:00:00
Otwarcia : 17-12-2021 11:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Warszawa, dn. 2 grudnia 2021 r.

 

ZNAK SPRAWY: CO/DA.261.009.2021

 

OGŁOSZENIE O KONKURSIE I SPECYFIKACJA KONKURSU OFERT

 

 

Centrum Odwykowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej zaprasza  do składania pisemnych ofert w postępowaniu w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2019r. poz. 2019 z późn. zmianami) na mocy art. 2, ust.1, pkt 1 tejże ustawy.

na:

świadczenie serwisu oprogramowania użytkowego medSystem (dawniej e-rejestracja.pl), dalej zwanym „aplikacją”

I.              Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i wymagania określone są w zał. Nr 1 do niniejszego ogłoszenia tj. w projekcie umowy

Przedmiotem konkursu jest:

  1. objęcie nadzorem autorskim użytkowanej przez Zamawiającego aplikacji,
  2. świadczenie serwisu pogwarancyjnego aplikacji,
  3. serwisowanie aplikacji,
  4. aktualizowanie aplikacji, w tym dostosowywanie do zmian wprowadzanych przez NFZ, Centrum e-zdrowie,
  5. tworzenie i zarządzanie kopiami bezpieczeństwa aplikacji oraz danych,
  6. utrzymanie serwera/-ów, w tym:

a)    opieka techniczna,

b)    monitoring pracy,

c)    optymalizacja zasobów,

d)    aktualizacja systemu operacyjnego,

e)    aktualizacja systemu bazodanowego

II. Termin i warunki realizacji zamówienia

Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy, począwszy od dnia 1 stycznia 2022 r.

Warunki i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

III. Warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:

  1. Wykonawca posiada dostęp do kodu źródłowego aplikacji,
  2. Wykonawca posiada prawo do modyfikowania każdej części kodu źródłowego aplikacji,
  3. W przypadku wykorzystania w aplikacji zewnętrznych bibliotek, Wykonawca posiada wszelkie niezbędne zgody, licencje, itp. do wykorzystania ww. bibliotek w aplikacji.

Za spełnianie warunków, o których mowa wyżej Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

IV. Sposób przygotowania oferty.

1.Ofertę należy składać pocztą elektroniczną na adres platforma zakupowa.pl

2.Oferty składane na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.

3.Adres platformy: https:/platformazakupowa.pl/pn/centrumodwykowe  w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.

4.Zamawiający zleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą” , uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.

5.Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę – jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało  przez Wykonawcę utworzone.

6.W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzy, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty – wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.

V. Informacje dotyczące składania ofert

1.Oferty należy składać w terminie do dnia 17 grudnia 2021 r., do godz. 11:00.

2.Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

VI. Kryteria oceny ofert

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie poniższych kryteriów:

  1. kryterium CENA – waga 100%, maksymalna liczba punktów 100.

Oferta proponująca cenę najniższą, otrzyma w kryterium CENA maksymalną liczbę punktów. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.

Kryterium CENA będzie obliczane według następującego wzoru:

(cena najniższa x waga kryterium) / cena badana = uzyskana liczba punktów

 

VII. Wybór oferty

1.Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w dniu 17 grudnia 2021 r. o godzinie 1400.
2.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę  tj. ofertę, której na podstawie kryteriów oceny ofert przyjętych w ogłoszeniu przyznano najwyższą sumę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

VIII. załączniki

1.projekt umowy

2.formulaż oferty

3.oświadczenie

IX. KONTAKT

W przypadku pytań :

1.Merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość” lub pod nr tel. 22 870 03 77 od poniedziałku do piątku w godzinach: 8,00 – 15,00

2.Związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7,00 – 17,00.

X. Informacje dodatkowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Ogłoszenia bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

 

 

Dyrektor

Centrum Odwykowego

Samodzielnego Publicznego Zakładu
Opieki Zdrowotnej

Danuta Leśniewska

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zal_2_oferta. nr009 doc.doc doc 36.5 2021-12-02 12:55:00 Postępowanie
zal_3_oswiadczenie.009.doc doc 32 2021-12-02 12:55:00 Postępowanie
zał.1 projekt umowy.009.docx docx 37.69 2021-12-02 12:55:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 519