Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-12-2021 12:55:00 |
Składania : | 17-12-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 17-12-2021 11:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Warszawa, dn. 2 grudnia 2021 r.
ZNAK SPRAWY: CO/DA.261.009.2021
OGŁOSZENIE O KONKURSIE I SPECYFIKACJA KONKURSU OFERT
Centrum Odwykowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej zaprasza do składania pisemnych ofert w postępowaniu w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2019r. poz. 2019 z późn. zmianami) na mocy art. 2, ust.1, pkt 1 tejże ustawy.
na:
świadczenie serwisu oprogramowania użytkowego medSystem (dawniej e-rejestracja.pl), dalej zwanym „aplikacją”
I. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i wymagania określone są w zał. Nr 1 do niniejszego ogłoszenia tj. w projekcie umowy
Przedmiotem konkursu jest:
a) opieka techniczna,
b) monitoring pracy,
c) optymalizacja zasobów,
d) aktualizacja systemu operacyjnego,
e) aktualizacja systemu bazodanowego
II. Termin i warunki realizacji zamówienia
Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy, począwszy od dnia 1 stycznia 2022 r.
Warunki i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
III. Warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
Za spełnianie warunków, o których mowa wyżej Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
IV. Sposób przygotowania oferty.
1.Ofertę należy składać pocztą elektroniczną na adres platforma zakupowa.pl
2.Oferty składane na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
3.Adres platformy: https:/platformazakupowa.pl/pn/centrumodwykowe w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
4.Zamawiający zleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą” , uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
5.Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę – jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
6.W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzy, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty – wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
V. Informacje dotyczące składania ofert
1.Oferty należy składać w terminie do dnia 17 grudnia 2021 r., do godz. 11:00.
2.Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie poniższych kryteriów:
Oferta proponująca cenę najniższą, otrzyma w kryterium CENA maksymalną liczbę punktów. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.
Kryterium CENA będzie obliczane według następującego wzoru:
(cena najniższa x waga kryterium) / cena badana = uzyskana liczba punktów
VII. Wybór oferty
1.Ocena ofert oraz wybór
najkorzystniejszej oferty nastąpi w dniu 17 grudnia 2021 r. o godzinie 1400.
2.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą
ofertę tj. ofertę, której na podstawie
kryteriów oceny ofert przyjętych w ogłoszeniu przyznano najwyższą sumę punktów
spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
VIII. załączniki
1.projekt umowy
2.formulaż oferty
3.oświadczenie
IX. KONTAKT
W przypadku pytań :
1.Merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość” lub pod nr tel. 22 870 03 77 od poniedziałku do piątku w godzinach: 8,00 – 15,00
2.Związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7,00 – 17,00.
X. Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Ogłoszenia bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Dyrektor
Centrum Odwykowego
Samodzielnego
Publicznego Zakładu
Opieki Zdrowotnej
Danuta Leśniewska
Komunikaty