Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: SPL/21/KC/2021 Przedmiotem zamówienia jest: „dostawa materiałów elektrycznych oraz drobnej elektroniki na potrzeby Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SPZOZ w Warszawie, w podziale na dwie części”.

Deadlines:
Published : 30-11-2021 09:43:00
Placing offers : 06-12-2021 11:00:00
Offers opening : 06-12-2021 11:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny - do każdej z części zamówienia dołączony jest formularz .xls z wykazem materiałów. Proszę o wypełnienie załączników, stosownie do części, której ma dotyczyć oferta i przesłanie ich za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego

oraz może zostać unieważnione bez podawania przyczyn.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 22 526 43 14

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OPZ_materialy_elektryczne _final.doc doc 176.5 2021-11-30 09:43:00 Proceeding
umowa dostawa materiałów.doc doc 71 2021-11-30 09:43:00 Proceeding
FC DO CZĘŚCI NR 1.xlsx xlsx 14.98 2021-11-30 09:43:00 Subject of the order
FC DO CZĘŚCI NR 2.xlsx xlsx 11.89 2021-11-30 09:43:00 Subject of the order
Odpowiedzi na pytania_wys.doc doc 74 2021-12-03 09:53:19 Public message
info_uniew_wys.docx docx 49.36 2021-12-08 10:21:51 Public message

Announcements

2021-12-08 10:21 Izabella Starzyńska informacja o unieważnieniu postępowania znajduje się w załączniku.

info_uniew_wys.docx

2021-12-03 09:53 Izabella Starzyńska odpowiedzi na pytania w załączeniu

Odpowiedzi na pytani [...].doc

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 CZĘŚĆ I: Materiały elektryczne -

FC DO CZĘŚCI NR 1.xl [...].xlsx

1 pc. - (0)
2 CZĘŚĆ II: Elektronika -

FC DO CZĘŚCI NR 2.xl [...].xlsx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 (trzydziestu) dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - umowa zostanie zawarta na okres 12 - stu miesięcy od daty podpisania; zamówienia cząstkowe należy realizować każdorazowo w terminie 72h (siedemdziesięciu dwóch godzin) od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 507