logo
Leszek
Skalski
   

Komenda Stołeczna Policji

Aukcja elektroniczna: Zakup serwera-UWAGA-parametry podane w opisie-proszę o wypełnienie opisu (ID 53452)

Data rozpoczęcia: 09-06-2016 10:00:00

Do końca: zakończona

Ile wynosi minimalne postąpienie? 250.00 PLN
Ile wynoszą przedłużenia aukcji (dogrywki)? 3 min.
Od jakiej ceny jest liczone postąpienie w ofercie? dostawcy
Czy oferta musi być złożona na wszystkie pozycje? Tak
Klasyfikacja ofert w cenach brutto
rozwiń

icon Wymagania wystawiającego

PODANE ILOŚCI SŁUŻĄ WYŁĄCZNIE WYLICZENIU CENY OFERTY.
• ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY ILOŚCI ZGODNIE Z AKTUALNYM ZAPOTRZEBOWANIEM.
• ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA BEZ PODANIA PRZYCZYNY.
• TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ – 30 DNI OD TERMINU SKŁADANIA OFERT.
• TERMIN PŁATNOŚCI - 30 DNI OD DATY OTRZYMANIA PRAWIDŁOWO WYSTAWIONEJ FAKTURY VAT.
• PRZEPROWADZONE POSTĘPOWANIE NIE MUSI ZAKOŃCZYĆ SIĘ WYBOREM WYKONAWCY.
• DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU, LUB CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, JEŻELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĄ WPISU DO REJESTRU LUB EWIDENCJI, WYSTAWIONY NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT.
• SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA ZOSTAŁY OKREŚLONE WE WZORZE UMOWY.
• MINIMALNY OKRES GWARANCJI WYNOSI 24 MIESIĄCE
• WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO ZAWARCIA UMOWY W MIESCU I CZASIE WYZNACZONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
• ZAMAWIAJĄCY DO OCENY OFERTY, KTÓREJ WYBÓR PROWADZIŁBY DO POWSTANIA PO JEGO STRONIE OBOWIĄZKU PODATKOWEGO ZGODNIE Z PRZEPISAMI O PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG, PRZYJMIE CENĘ POWIĘKSZONĄ O PODATEK VAT.ZAMAWIAJĄCY JEDNOCZEŚNIE INFORMUJE, ŻE W PRZYPADKU, O KTÓRYM MOWA W ZDANIU POPRZEDZAJĄCYM, WYNAGRODZENIE WYKONAWCY WYNIKAJĄCE Z UMOWY ORAZ CENY ZA POSZCZEGÓLNE RODZAJE ASORTYMENTU/USŁUG POMNIEJSZONE ZOSTANĄ O WARTOŚĆ PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG, KTÓRĄ ZAMAWIAJĄCY MIAŁBY ROZLICZYĆ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI.
• OSOBA DO KONTAKTU :
• LESZEK SKALSKI E-MAIL:leszek.skalski@ksp.policja.gov.pl,
TELEFON : 0-22-60-40-696
POD KĄTEM TECHNICZNYM:
TOMASZ SZUSTAK
(22) 60-32-489


icon Komunikaty wystawiającego

  • Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

icon PRZEDMIOT ZAPYTANIA Odśwież widok transakcji

Oferty wyświetlane są w cenach brutto
LP Nazwa towaru opis i załączniki Ilość /JM
Cena max brutto/JM

Cena szacowana brutto/JM
1 serwer- np. : HP ProLiant DL380 gen9 lub IBM System x 3560 M5 Opis sprzętu/przedmiotu wymaganego przez Zamawiającego:

Serwer – 1 szt.
np. : HP ProLiant DL380 gen9
lub IBM System x 3560 M5

Serwer – 1 szt.
Wysokość 2U
Serwer musi mieć możliwość instalacji w posiadanej przez Zamawiającego szafie Rack 19”wraz z zestawem szyn mocujących

Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe i oferowane z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta w Polsce.

1 x Intel Xeon E5-2695 v3 @ 2.30GHz
Pamięć operacyjna.
min 128 GB pamięci RAM minimum DDR4 RDIMM oraz taktowaniu nie mniejszym niż 2133MHz
Dysk twardy
3 dyski SAS 10k o pojemności min.300GB każdy.
W przypadku awarii nośnika danych (dysk twardy), pozostaje on u Zamawiającego
Porty
4 interfejsy sieciowe 1Gb Ethernet wraz z sprzętowym wsparciem iSCSI
Wbudowany kontroler:
RAID: 0 ,1,10 współpracujący z VMware ESX
KONTROLER SCSI
Ilość klatek dyskowych: min 4
Zasilanie
Dwa redundantne zasilacze o mocy minimalnej 700W każdy.
kontroler - HBA SAS 12 G dual x 1 szt. + 2 x kabel SAS min 5 metrów dł.
Napęd optyczny
Jeden napęd z obsługą DVD R/W.
Wspierane systemy operacyjne.
Microsoft Windows Server, Linux, SUSE Linux Enterprise Server, , CentOS, Citrix XenServer, VMware ESX / VMware ESXi
Zarządzanie
Możliwość zdalnego zarządzania serwerem, możliwość uruchomienia zdalnej konsoli, możliwość podłączenia wirtualnych napędów.
Serwis
nie mniejsza niż 5-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego.
W przypadku awarii nośnika danych (dysk twardy), pozostaje on u Zamawiającego –podmiotu realizującego serwis lub producenta
Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta w języku polskim.
W okresie serwisu Zamawiający ma prawo do bezpłatnych napraw, otrzymywania poprawek oraz aktualizacji wersji oprogramowania dostarczonego wraz z urządzeniami oraz oprogramowania wewnętrznego urządzeń tzw.firmware/mikrokod. Wszystkie naprawy sprzętu oraz aktualizacje muszą być wykonywane przez autoryzowany serwis producenta lub autoryzowany kanał partnerski producenta urządzenia.
Dyski:
7 x Dysk SSD Samsung 950 Pro 512GB M.2 2500MB/s

opis.docx (0,01 MB)
1 szt. *** ***
Wartość oferty:

Legenda:

  •  Miejsce w rankingu  |
  • Oferta prowadząca  |
  • Oferta ex aequo (na równi)  |
  • Wartość wyższa od maksymalnej |