Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont dwóch sal gimnastycznych z zapleczem sanitarnym w Budynku Głównym Akademii Ignatianum w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2021 15:48:00
Składania : 19-11-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Uwaga! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed wyceną robót i złożeniem oferty w postępowaniu dokonał wizji lokalnej, celem uzyskania wszystkich niezbędnych informacji w zakresie warunków i okoliczności możliwych do wystąpienia podczas realizacji niniejszego zamówienia. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy skontaktować się ze wskazanym w dokumentacji zamówienia pracownikiem Zamawiającego pod nr telefonu (12) 39 99 568 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3- informacja RODO.pdf pdf 550.57 2021-11-09 15:48:00 Postępowanie
załącznik nr 1A zakres prac budowlanych.pdf pdf 562.36 2021-11-09 15:48:00 Postępowanie
załącznik nr 1B rzut pomieszczeń.png png 109.81 2021-11-09 15:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy.pdf pdf 549.71 2021-11-09 15:48:00 Postępowanie
załącznik nr 4 -zobowiązanie.docx docx 12.92 2021-11-09 15:48:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe_remont_sal_WF.pdf pdf 639.26 2021-11-09 15:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - wykaz robót budowlanych.docx docx 13.86 2021-11-09 15:48:00 Kryterium
wyniki_24112021www.pdf pdf 479.32 2021-11-24 10:08:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-24 10:08 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie niniejszym udostępnia w załączeniu wyniki postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na „Remont dwóch sal gimnastycznych z zapleczem sanitarnym w Budynku Głównym Akademii Ignatianum w Krakowie” - informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

wyniki_24112021www.p [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont dwóch sal gimnastycznych z zapleczem sanitarnym w Budynku Głównym Akademii Ignatianum w Krakowie 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dwóch sal gimnastycznych z zapleczem sanitarnym znajdujące się w przyziemiu w Budynku Głównym Akademii Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 26, w zakres których wchodzi: • zabezpieczenie terenu robót budowlanych, zabezpieczenie podłogi, okien, drzwi i futryn drzwiowych, elementów wyposażenia i urządzeń zamontowanych w pomieszczeniach • zakup materiałów z wniesieniem • demontaż listew przypodłogowych z tworzywa sztucznego • uzupełnienie ubytków tynku i spękań, szpachlowanie ścian i sufitów przed malowaniem • gruntowanie ścian i sufitów przed malowaniem • dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą lateksową, zmywalną, odporną na brud i szorowanie • dostawa i montaż listew przypodłogowych z tworzywa sztucznego • wywóz śmieci i odpadów budowlanych • sprzątanie po remoncie 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji remontowej załączonej do niniejszego Zapytania Ofertowego stanowiącej załącznik nr 1A - Zakres robót budowlanych i załącznik nr 1B – rzut pomieszczeń. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 3. Prace remontowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, przepisami bhp, p-poż i zgodnie ze sztuką budowlaną. 4. Zamawiający informuje, iż budynek przy ul. Kopernika 26 będzie użytkowany podczas prowadzenia prac budowlanych, co może wiązać się z utrudnieniami w miejscu wykonywania robót (Wykonawca musi uwzględniać ewentualne krótkotrwałe przerwy w wykonaniu prac, które nie będą mogły mieć wpływu na końcowy termin realizacji niniejszego zamówienia). Wszelkie roboty należy wykonywać w sposób niezakłócający jego funkcjonowania. Teren robót powinien być prawidłowo oznaczony i zabezpieczony. Prace będą mogły być wykonywane w dniach i godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-19.00. Szczegółowy harmonogram prac wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 7. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3197 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 21.01.2022 r. od protokolarnego przekazania terenu robót, które nastąpi po podpisaniu umowy, najpóźniej do 03.01.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wyliczenie ceny ryczałtowej - Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt, którego definicję określa art. 632 Kodeksu cywilnego. Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej wszystkie wymagania i zobowiązania zawarte w niniejszym Zapytaniu Ofertowym (wraz z załącznikami), zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, zarówno te które zostały wyraźnie określone, bądź jedynie zasygnalizowane lub nie wynikając wprost z w/w lecz wymagają uwzględnienia zgodnie ze sztuką budowlaną, normami i przepisami (z uwzględnieniem możliwości odbycia wizji lokalnej w miejscu zamawianych robót). Należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (kosztorys ma charakter pomocniczy, stosownie do ryczałtowego charakteru wynagrodzenia). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i załączyć kosztorys ofertowy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Warunek udziału w postępowaniu - O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który wykaże, że posiada stosowne doświadczenie to jest w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane, każda polegająca na remoncie lub przebudowie pomieszczeń o wartości brutto nie mniejszej niż 25 000 zł brutto każda. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą wykazu zrealizowanych robót budowlanych, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotu na rzecz, którego zostały zrealizowane oraz załączenia dowodów należytego wykonania tych robót (wykonania robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowego ich ukończenia) to jest np. referencji wystawionych przez podmiot, dla którego roboty budowlane były wykonane lub podpisanego przez strony protokołu odbioru robót. Proszę potwierdzić wpisując "Spełniam" i załączyć wykaz robót wraz z dowodami ich należytego wykonania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 5 - wyk [...].docx

(0)
6 Warunki i sposób realizacji - Zamówienie będzie realizowane na warunkach zawartych w zapytaniu ofertowym i w sposób tam określony, w tym wykonawca musi zaoferować 24 okres gwarancji jakości na wykonane roboty i zastosowane materiały. Wykonawca musi zaakceptować załączony do zapytania ofertowego wzór umowy stanowiący załącznik nr 2. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 RODO - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO 1 wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać odpowiednio "TAK" lub "nie dot." (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 396