Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-11-2021 14:22:00 |
Składania : | 17-11-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 17-11-2021 11:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-11-19 12:40 | Robert Judek |
ZAWIADOMIENIE
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA. Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych zawiadamia o unieważnieniu postępowania dla - Część nr 2 : Krzesło kardiologiczne |
2021-11-19 08:59 | Robert Judek | Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Dotyczy: Część 1: Przenośny ssak elektryczny |
2021-11-17 20:42 | Robert Judek |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty - załącznik. |
2021-11-17 09:16 | Robert Judek |
INFORMACJA
O
KWOCIE
PRZEZNACZONEJ
NA
REALIZACJĘ
ZAMÓWIENIA
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji – art. 275 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych, pn.: „Zakup 20 sztuk Ambulansów z pełnym wyposażeniem dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu” Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: Wartość zamówienia netto w PLN: 154 000,00 PLN Wartość zamówienia brutto w PLN: 189 420,00 PLN |
2021-11-12 14:25 | Robert Judek | Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu z siedzibą w (60-346) Poznaniu przy ul. Rycerskiej 10, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych informuje, że dokonał zmiany treści SWZ. |
2021-11-12 14:24 | Robert Judek | Zamawiający informuje, że zostały złożone pytania do treści SWZ dotyczącej ww. postępowania. W związku z tym, zgodnie z art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przedstawia poniżej treść zapytań wraz z odpowiedziami i informuje, że są one wiążące dla Wykonawców składających ofertę. |
Komunikaty