Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SZP.251.11.21 ŚWIADCZENIE USŁUG PRANIA BIELIZNY, ODZIEŻY I POŚCIELI SZPITALNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ NA RZECZ ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY

Termin:
Zamieszczenia : 28-10-2021 11:12:00
Składania : 10-11-2021 11:00:00
Otwarcia : 10-11-2021 11:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
251.11.21_SWZ.doc doc 177 2021-10-28 11:12:00 Postępowanie
251.11.21_Załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy.docx docx 19.05 2021-10-28 11:12:00 Postępowanie
251.11.21_Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy.doc doc 60.5 2021-10-28 11:12:00 Postępowanie
251.11.21_Załącznik nr 3 do SWZ - Udostepnienie zasobów.docx docx 16.22 2021-10-28 11:12:00 Postępowanie
251.11.21_Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.doc doc 47 2021-10-28 11:12:00 Postępowanie
251.11.21_Załącznik nr 5 do SWZ - Karta bielizny.doc doc 156.5 2021-10-28 11:12:00 Postępowanie
251.11.21_Załącznik nr 6 do SWZ - Projekt umowy.docx docx 22.48 2021-10-28 11:12:00 Postępowanie
251.11.21_Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz Głównych Usług.docx docx 14.37 2021-10-28 11:12:00 Postępowanie
251.11.21_Załącznik nr 8 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 87.5 2021-10-28 11:12:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 116.31 2021-10-29 09:30:34 Postępowanie
251.11.21_Pytania i odpowiedzi nr 1.doc doc 203 2021-11-03 11:21:30 Publiczna wiadomość
SZP.251.11.21_Informacja z otwarcia ofert na strone.xls xls 26 2021-11-10 12:59:23 Publiczna wiadomość
251.11.21_Wynik.doc doc 75 2021-11-15 12:53:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-15 12:53 Katarzyna Szczepańska Szanowni Państwo, W załączeniu przesyłam wynik postępowania na ŚWIADCZENIE USŁUG PRANIA BIELIZNY, ODZIEŻY I POŚCIELI SZPITALNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ NA RZECZ ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY sprawa nr SZP.251.11.21. Z poważaniem, Katarzyna Szczepańska

251.11.21_Wynik.doc

2021-11-10 12:59 Katarzyna Szczepańska Szanowni Państwo W załączeniu przesyłam "Informację z otwarcia ofert".z poważaniem
Katarzyna Szczepańska
Referent ds. zamówień publicznych
Sekcja Zamówień Publicznych, Zakupów i Konkursów
Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Wiejska 9
87-300 Brodnica
NIP: 8741484403, REGON: 000302327, KRS: 0000005223


tel. 0 56 668 91 20
Fax do sekretariatu: 56 66 89 101

zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl


Zgodnie z art. 14 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy, adres: ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@zozbrodnica.pl;
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe w celu związanych z oszacowaniem wartości zamówienia oraz ewentualnym zawarciem i realizacją umowy o współpracy na podstawie. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
4) administrator przetwarza jedynie Państwa dane kontaktowe;
5) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. laboratorium zewnętrznym, kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
6) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
7) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 14 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) dane osobowe zostały pozyskane z publicznie dostępnego źródła, tj. z Internetu;
4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

SZP.251.11.21_Inform [...].xls

2021-11-10 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 701 969,51 zł brutto.
2021-11-03 11:21 Katarzyna Szczepańska Szanowni Państwo, W załączeniu przesyłam pytania i odpowiedzi do przedmiotowego postępowania. Z poważaniem Katarzyna Szczepańska

251.11.21_Pytania i [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 541