Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-2511-07-MDM/2021 Przebudowa części pomieszczeń III piętra budynku Urzędu Dzielnicy Ursus wraz ze zmianą sposobu użytkowania.

Marzanna Domeradzka-Mazur
SZPZLO Warszawa-Ochota
Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2021 14:38:00
Składania : 23-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 23-11-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.docx.pdf pdf 409.46 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 28.96 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy dot. podstaw wykluczenia z postępowania.docx docx 23.24 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu.docx docx 22.93 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej.docx docx 22.85 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 -Projekt Umowy.pdf pdf 420.88 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Wykaz robót.doc doc 87 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Zalącznik nr 8 -Wykaz osob.doc doc 94.5 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 9- Wzór karty materiałowej.docx docx 26 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Zasady dla dostawców - Zał nr 7 do Umowy.pdf pdf 193.49 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Decyzja- Pozwolenia na budowę.pdf pdf 2917.69 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
iNNOGY Warunki Przyłączenia.pdf pdf 767.71 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
PLAN WLZ - POM. RG1.pdf pdf 189.82 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
SCHEMAT ZASILANIA.pdf pdf 145.4 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
UKŁAD ZASILANIA.pdf pdf 216.79 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Projekt ursus.pdf pdf 187946.08 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Przedmiar - Instalacja CO,CT i Klimatyzacji -Ursus(2021).pdf pdf 106.68 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Przedmiar - Instalacja wentylacji mechanicznej -Ursus(2021).pdf pdf 111.22 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Przedmiar - Instalacja wod-kan Ursus(2021).pdf pdf 112.87 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Przedmiar Ursus -P-bud- 2021.pdf pdf 158.42 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Pzedmiar elektryka URSUS.pdf pdf 173.33 2021-10-25 14:38:00 Postępowanie
Opublikowane Ogłoszenie w BZP o zamówieniu.pdf pdf 120.91 2021-10-25 15:10:47 Postępowanie
Protokól z wizji w dniu 04 11 2021 r..docx docx 380.96 2021-11-04 14:54:38 Publiczna wiadomość
Informacja odnośnie zmiany terminu składania i otwarcia ofert.pdf pdf 392.52 2021-11-09 15:14:42 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia.pdf pdf 40.06 2021-11-09 15:14:42 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi cz. 2 z dnia 18.11.2021 r..pdf pdf 3633.05 2021-11-18 15:21:03 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia dot. Terminu wykonania z dnia 18 11 2021.pdf pdf 38.91 2021-11-18 15:21:03 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 556.74 2021-11-23 15:12:46 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty i odrzuceniu ofert.pdf pdf 1995.01 2021-12-21 15:15:35 Publiczna wiadomość
Opublikowane w BZP Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 67.81 2022-01-10 15:09:20 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu Umowy..pdf pdf 60.98 2022-10-03 10:52:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-03 10:52 Marzanna Domeradzka-Mazur Ogłoszenie o wykonaniu umowy opublikowane w BZP w dniu 03.10.2022 r.

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

2022-01-10 15:09 Marzanna Domeradzka-Mazur Opublikowane w BZP Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Opublikowane w BZP O [...].pdf

2021-12-21 15:15 Marzanna Domeradzka-Mazur Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty i odrzuceniu ofert (w załączeniu).

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-11-23 15:12 Marzanna Domeradzka-Mazur Informacja z otwarcia ofert z dnia 23.11.2021 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-23 10:13 Marzanna Domeradzka-Mazur Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
2.700.465,00 zł. brutto
2021-11-18 15:21 Marzanna Domeradzka-Mazur Pytania i odpowiedzi do SWZ (cz..2 ) z dnia 18.11.2021 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w BZP dot. terminu realizacji przedmiotu zamówienia z dnia 18.11.2021 r.

Odpowiedzi cz. 2 z d [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-11-09 15:14 Marzanna Domeradzka-Mazur 1. Informacja odnośnie zmiany terminu składania i otwarcia ofert:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpzlo-ochota/proceedings w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia: 23 listopada 2021 r. do godziny 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 listopada 2021 r. o godzinie 10:30 za pośrednictwem Platformy Zakupowej w siedzibie Zamawiającego.

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 22 grudnia 2021 r.

2. Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia opublikowane w BZP.

Informacja odnośnie [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-11-04 14:54 Marzanna Domeradzka-Mazur Protokół z odbytej wizji lokalnej w dniu 04.11.2021 r.

Protokól z wizji w d [...].docx

2021-10-25 14:48 Marzanna Domeradzka-Mazur Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp oferty mogą zostać złożone jedynie po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej.
WIZJA LOKALNA planowana jest w dniu 04.11.2021 r. na godz. 12.00.
Zgłoszenia do uczestnictwa w wizji proszę przesłać na adres mailowy: zamowienia@szpzlo-ochota.pl. Miejsce spotkania:
Warszawa ul. Plac Czerwca 1976 r 1 – klatka schodowa – III piętro – wejście przez „HIPOKRATES”.

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy bez uprzedniego odbycia wizji lokalnej jako niezgodnej z SWZ, na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1354