Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DM.272.50.2021 Przebudowa przejść dla pieszych

Aneta Rutkowska
Powiat Pabianicki
Termin:
Zamieszczenia : 06-10-2021 11:03:00
Składania : 22-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 22-10-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.doc doc 697.5 2021-10-06 11:03:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 350.87 2021-10-06 11:03:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 72.5 2021-10-25 12:33:19 Publiczna wiadomość
unieważnienie cz 1 na strone.doc doc 38 2021-10-28 14:37:51 Publiczna wiadomość
unieważnienie cz 2 na strone.doc doc 42.5 2021-10-28 14:37:51 Publiczna wiadomość
unieważnienie cz 3 na stronę.doc doc 38 2021-10-28 14:37:51 Publiczna wiadomość
unieważnienie cz 4 na strone.doc doc 38 2021-10-28 14:37:51 Publiczna wiadomość
unieważnienie cz 5 na strone.doc doc 42 2021-10-28 14:37:51 Publiczna wiadomość
unieważnienie cz 6 na strone.doc doc 38.5 2021-10-28 14:37:51 Publiczna wiadomość
unieważnienie cz 7 na strone.doc doc 38.5 2021-10-28 14:37:51 Publiczna wiadomość
unieważnienie cz 8 na strone.doc doc 42 2021-10-28 14:37:51 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania (unieważnienie).pdf pdf 79.4 2021-11-03 12:58:44 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dn. 04.11.2021.pdf pdf 103.88 2021-11-04 10:08:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-04 10:08 Joanna Tynentka Ogłoszenie o wyniku postępowania (unieważnienie) z dnia 04.11.2021 r.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-11-03 12:58 Monika Romanowska Ogłoszenie o wyniku postępowania (unieważnienie) z dnia 03.11.2021 r.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-10-28 14:37 Monika Romanowska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część nr 1, część nr 2, część nr 3, część nr 4, część nr 5, część nr 6, część nr 7 i część nr 8 z dnia 28.10.2021 r.

unieważnienie cz 1 n [...].doc

unieważnienie cz 2 n [...].doc

unieważnienie cz 3 n [...].doc

unieważnienie cz 4 n [...].doc

unieważnienie cz 5 n [...].doc

unieważnienie cz 6 n [...].doc

unieważnienie cz 7 n [...].doc

unieważnienie cz 8 n [...].doc

2021-10-25 12:33 Aleksandra Moczkowska Informacja z otwarcia ofert z dnia 22.10.2021 r.

Informacja z otwarci [...].doc

2021-10-22 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia łączną kwotę w wysokości 590.700,04 zł w tym na: 1. część nr 1 zamówienia kwotę: 90.000,00 zł, 2. część nr 2 zamówienia kwotę: 86.847,69 zł, 3. część nr 3 zamówienia kwotę: 60.000,00 zł, 4. część nr 4 zamówienia kwotę: 100.000,00 zł, 5. część nr 5 zamówienia kwotę: 83.852,35 zł, 6. część nr 6 zamówienia kwotę: 35.000,00 zł, 7. część nr 7 zamówienia kwotę: 35.000,00 zł, 8. część nr 8 zamówienia kwotę: 100.000,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 745