Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OSiR.2710.2.2021 Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury – zespołu torów rowerowych typu „pumptruck” na terenie dawnego Poligonu w Sierakowie k. Rawicza

Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2021 09:16:00
Składania : 29-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 29-10-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy - oferty dodatkowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,   

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie rekreacyjnego obiektu małej architektury – zespołu torów rowerowych typu „pumptruck” a następnie wykonanie przedsięwzięcia na terenie dawnego poligonu w Sierakowie w ramach zadania „Zagospodarowanie Poligonu – adaptacja terenu dawnego Poligonu na cele sportu i rekreacji, kultury, edukacji, zdrowia i innych”.

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 


1.   Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

2.   Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne.

3.   Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej osir@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.

4.   Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy:
a)  „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty
b)  „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego

5.   Zamawiający w zakresie:
a)  pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl,
b)  pytań merytorycznych wyznaczył następujące osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcą: w zakresie procedury przetargowej: Maciej Szymkowiak; w zakresie przedmiotu zamówienia: Hubert Kupczyk

6.   Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rawiczu z siedzibą przy ul. Spokojnej 1a, 63-900 Rawicz, reprezentowany przez Dyrektora Macieja Szymkowiaka, adres e-mail: osir@rawicz.eu;  

2)   w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę o kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, adres mail: kontakt.itrs@gmail.com;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO 
w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury – zespołu torów rowerowych typu „pumptruck” na terenie dawnego Poligonu w Sierakowie k. Rawicza” Nr OSiR.2710.2.2021 oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;

4)   firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;

5)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP oraz podmioty wspomagające proces zamówienia w zakresie infrastruktury teleinformatycznej;

6)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i czas archiwizacji dokumentów;

7)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;

8)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

9)   posiada Pani/Pan:
a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 

10) nie przysługuje Pani/Panu:
a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. ogloszenie o zamówieniu nr 2021BZP 0022841001.pdf pdf 216.46 2021-10-12 09:16:00 Postępowanie
2. SWZ Nr OSiR.2710.2.2021.pdf pdf 1268.29 2021-10-12 09:16:00 Postępowanie
3. formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ.doc doc 73.5 2021-10-12 09:16:00 Postępowanie
4. oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 i 3 - spełnienie warunków - zał. nr 2 do SWZ.doc doc 33 2021-10-12 09:16:00 Postępowanie
5. oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 i 3 - wykluczenie - zał. nr 3 do SWZ.doc doc 51 2021-10-12 09:16:00 Postępowanie
6. oświadczenie w zakresie art. 117 ust. 4 - zał. nr 4 do SWZ.doc doc 33.5 2021-10-12 09:16:00 Postępowanie
7. (wzór) zobowiązanie - zał. nr 5 do SWZ.doc doc 42.5 2021-10-12 09:16:00 Postępowanie
8. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 6 do SWZ.doc doc 40.5 2021-10-12 09:16:00 Postępowanie
9. wykaz robót - zał. nr 7 do SWZ.doc doc 46.5 2021-10-12 09:16:00 Postępowanie
10. projekt umowy - zał. nr 8 do SWZ.pdf pdf 484.43 2021-10-12 09:16:00 Postępowanie
11. program funkcjonalno - użytkowy z zał - zał. nr 9.zip zip 7956.08 2021-10-12 09:16:00 Postępowanie
12. wyjaśnienie nr 1 do SWZ.pdf pdf 206.11 2021-10-21 09:27:00 Publiczna wiadomość
13. informacja z otwarcia ofert (art. 222 ust. 5).pdf pdf 209.82 2021-10-29 12:49:11 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 194.85 2021-11-26 09:33:33 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 101.08 2021-11-30 12:30:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-30 12:30 Maciej Szymkowiak Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania ogłoszenie o wyniku postępowania (unieważnieniu).

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-11-26 09:33 Maciej Szymkowiak Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający – Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rawiczu udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o unieważnieniu postepowania.

zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-10-29 12:49 Maciej Szymkowiak Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 roku, poz. 1129 ze zm.), Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania niżej załączoną informację z dnia 29 października 2021 roku.

13. informacja z otw [...].pdf

2021-10-29 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 2021, poz. 1129 ze zm.), Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 1.185.000,00 brutto.
2021-10-21 09:27 Maciej Szymkowiak Działając na podstawie art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 roku, poz. 1129 ze zm.) Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania treść zapytania wraz z udzieloną odpowiedzią - wyjaśnianie nr 1 do SWZ

12. wyjaśnienie nr 1 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 635