Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pu-2380-102-007-099/2021/AB Sukcesywne dostawy opału stałego do celów grzewczych do kotłowni obiektów służbowych Policji na terenie województwa dolnośląskiego w sezonie grzewczym 2021/2022 z podziałem na 12 części zamówienia

Adam Balicki
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 27-09-2021 14:50:00
Składania : 05-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 05-10-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2021-BZP-00193414-01 z dnia 2021-09-27.7z 7z 90.89 2021-09-27 14:50:00 Postępowanie
SWZ_WEB.7z 7z 2258.67 2021-09-27 14:50:00 Postępowanie
INFORMACJA_OTW_OFERT.pdf pdf 153.97 2021-10-05 11:52:24 Publiczna wiadomość
WYBÓR.WEB.C.1-12.pdf pdf 476.95 2021-10-14 14:50:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-14 14:50 Adam Balicki Wrocław, dnia 14/10/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
Pu-2380-102-007-099/2021/AB
(nr ref. postępowania)
Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/513476
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w częściach 1-12 zamówienia
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: PZP), którego przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy opału stałego do celów grzewczych do kotłowni obiektów służbowych Policji na terenie województwa dolnośląskiego w sezonie grzewczym 2021/2022 z podziałem na 12 części zamówienia, numer referencyjny postępowania Pu-2380-102-007-099/2021/AB

WYBÓR.WEB.C.1-12.pdf

2021-10-05 11:52 Adam Balicki Wrocław, dnia 05/10/2021 r.
WSZYSCY ZAINTERESOWANI
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), którego przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy opału stałego do celów grzewczych do kotłowni obiektów służbowych Policji na terenie województwa dolnośląskiego w sezonie grzewczym 2021/2022 z podziałem na 12 części zamówienia, numer referencyjny postępowania Pu-2380-102-007-099/2021/AB.
Termin składania ofert: 05/10/2021 r. do godz. 10:00. Termin otwarcia ofert: 05/10/2021 r. godz. 10:15.

INFORMACJA_OTW_OFERT [...].pdf

2021-10-05 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia:
Część 1 postępowania - Posterunek w Warcie Bolesławieckiej: 7700,00 zł. Część 2 postępowania - Obiekt warsztatowy - Dzierżoniów ul. Ząbkowicka 53: 4250,00 zł. Część 3 postępowania - Rewir Dzielnicowych w Wąsoszu pl. Wolności 29: 3060,00 zł. Część 4 postępowania - Komisariat Policji w Lądku Zdroju ul. Kłodzka 36 oraz Komisariat Policji w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Słowackiego 8: 95750,00 zł. Część 5 postępowania - SOS Al. Rzeczpospolitej 5/11: 11900,00 zł. Część 6 postępowania - Komisariat Policji w Ścinawie ul. Grodzka 1: 14850,00 zł. Część 7 postępowania - Rewir Dzielnicowych w Wiązowie ul. Pocztowa 2: 12750,00 zł. Część 8 postępowania - Rewir Dzielnicowych w Marcinowicach ul. Kwiatowa 1: 5500,00 zł. Część 9 postępowania - Rewir Dzielnicowych w Zawoni ul. Wrzosowa 2: 765,00 zł. Część 10 postępowania - Rewir Dzielnicowych w Żórawinie Al. Niepodległości 31: 9605,00 zł. Część 11 postępowania - Komisariat Policji w Ziębicach ul. Wałowa 12: 25300,00 zł. Część 12 postępowania - Obiekt warsztatowy ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 14: 23100,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 311