Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGGZ.271.44.2021 „Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Termin:
Zamieszczenia : 16-09-2021 14:50:00
Składania : 29-09-2021 10:00:00
Otwarcia : 29-09-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 372.71 2021-09-16 14:50:00 Postępowanie
SWZ HALA Pneumatyczna.pdf pdf 860.32 2021-09-16 14:50:00 Postępowanie
Załączniki - SWZ.doc doc 229 2021-09-16 14:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - Lokalizacja boiska.zip zip 8473.05 2021-09-16 14:50:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP nr 1.pdf pdf 50.38 2021-09-20 11:01:42 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 1 - podpisane.pdf pdf 1893.51 2021-09-20 11:01:42 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmainie ogłaoszenia BZP nr 2.pdf pdf 49.52 2021-09-20 11:02:34 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2 - podpisane.pdf pdf 1857.58 2021-09-20 11:02:34 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ.pdf pdf 1901.36 2021-09-20 11:03:26 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do SWZ - poprawiony.doc doc 77.5 2021-09-20 11:03:26 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 472.96 2021-09-24 11:55:37 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 3.pdf pdf 52.82 2021-09-24 11:58:01 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 360.19 2021-09-29 11:40:35 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 554.73 2021-10-11 13:13:49 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty - pdf.pdf pdf 219.12 2021-10-11 13:13:49 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.docx docx 395.66 2021-10-11 13:13:49 Publiczna wiadomość
Informacja o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 273.53 2021-09-29 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-11 13:13 Jakub Gasik Nasz znak: RGGZ.271.44.2021 Szaflary, dnia 11.10.2021 r.
Nr przetargu: 13/2021
Zawiadomienie
o wyborze oferty najkorzystniejszej
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na zadanie pn.: „Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”.

Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:
I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ, została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
GARAPENA sp. z o.o., ul. Nowolipki 24/72, 01-019 Warszawa
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma GARAPENA sp. z o.o., ul. Nowolipki 24/72, 01-019 Warszawa, spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.

Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 2 oferty, które otrzymały następującą punktację:

Oferta nr 1: Konsorcjum: Lider konsorcjum: GRIMAR Sp. z o.o., al. Korfantego 191a, 40-153 Katowice
Konsorcjant: RS Sport s.c. ul. Chodakowskiej 24/17, 03-826 Warszawa
Cena oferty 1 061 736,00 zł brutto – kryterium „cena” uzyskało 21,05 pkt.
Okres gwarancji 57 miesięcy – kryterium „gwarancji” uzyskało 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 61,05 pkt.

Oferta nr 2: GARAPENA sp. z o.o., ul. Nowolipki 24/72, 01-019 Warszawa
Cena oferty 372 444,00 zł brutto – kryterium „cena” uzyskało 60,00 pkt.
Okres gwarancji 60 miesięcy – kryterium „gwarancji” uzyskało 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100 pkt.

II. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE:
W niniejszym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej
w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 2 w niniejszym postępowaniu umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem/ za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary.
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym.

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].docx

2021-09-29 11:40 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.44.2021 Szaflary dnia 29.09.2021 r.
Nr przetargu: 13/2021

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

zamówienia publicznego pn.: „Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”

W dniu 29.09.2021 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 300 000,00 zł brutto z czego:

Łącznie wpłynęły 2 oferty:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 2
• dane z otwartych ofert:

1. Konsorcjum:
Lider konsorcjum: GRIMAR Sp. z o.o., al. Korfantego 191a, 40-153 Katowice
Konsorcjant: RS Sport s.c., ul. Chodakowskiej 24/17, 03-826 Warszawa
Cena 1 061 736,00 zł
Okres gwarancji na nowe folie zewnętrzne 57 miesięcy

2. GARAPENA sp. z o.o., ul. Nowolipki 24/72 , 01-019 Warszawa
Cena 372 444,00 zł
Okres gwarancji na nowe folie zewnętrzne 60 miesięcy



Informacja z otwarci [...].pdf

2021-09-29 10:00 Komunikat Zamawiającego Znak sprawy: RGGZ.271.44.2021 Szaflary dnia 16.09.2021r.
Nr przetargu: 13/2021


INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:

„Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”

Sesja otwarcia ofert: 27.09.2021 r. po godz. 10:30

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 300 000,00 zł brutto


Środki jakie Gmina Szaflary zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Informacja o przezna [...].pdf

2021-09-24 11:58 Jakub Gasik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-09-24 11:55 Jakub Gasik Znak sprawy ZP.271.44.2021 Szaflary 24.09.2021 r.
Nr przetargu: 13/2021


Pytania i odpowiedzi
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”.

I. Wyjaśnienia treści SWZ
Działając w oparciu o art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp” , Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie nr 1 – wymagania dotyczące obiektu.
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu zawiera zapis, że hala winna spełniać wymagania zawarte w § 288 i § 289 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tj. z dnia 8 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.) (WT)
Ww. warunki powinny być spełnione dla hali montowanej w lokalizacji tymczasowej oraz lokalizacji docelowej.
Czy Zamawiający zleci na własny koszt opracowanie ekspertyz bezpieczeństwa w zakresie p-poż oraz umożliwi uzyskanie postanowienia o rozwiązaniach zamiennych do wymagań w zakresie art. 288 i 289 w zakresie dot.
* zachowania odległości co najmniej 20 m od innych obiektów budowlanych ( §288 pkt 1)
* zapewnienia konstrukcji umieszczonej wewnątrz lub na zewnątrz budynku do awaryjnego podwieszenia powłoki pneumatycznej ( §289 pkt 1)?
Odpowiedź 1.
Zamawiający wymaga, aby hala spełniała wymagania zawarte w przedmiotowym rozporządzeniu,
a zatem winna być zachowana odległość 20 m od innych obiektów budowlanych, a także Zamawiający wymaga zapewnienia konstrukcji umieszczonej wewnątrz lub na zewnątrz hali do awaryjnego podwieszenia powłoki pneumatycznej, o której mowa w § 289 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 z późn. zm.). Zamawiający nie przewiduje zlecania opracowania ekspertyz w zakresie p-poż., wszelkie uzgodnienia są po stronie Wykonawcy, o ile okażą się konieczne.
Pytanie nr 2 – wymagania dotyczące uzgodnienia warunków p-poż.
W kontynuacji pytania 1 - czy zamawiający wydłuży termin realizacji zadania o czas niezbędny na uzyskanie stosownej zgody (odstępstwa / postanowienia o rozwiązaniach zamiennych do wymagań zawartych w § 288 i § 289 WT)?
Odpowiedź 2.
Zamawiający nie planuje wydłużania terminu realizacji zadania, gdyż zgodnie z założeniami uzyskanie odstępstwa nie jest konieczne.

Pytanie nr 3.
Czy Zamawiający może wskazać miejsce montażu docelowego hali nowej? Określenie lokalizacji hali jest niezbędne dla oceny technicznej i oceny kosztowej montażu hali w miejscu docelowym.
Odpowiedź nr 3.
Zamawiający informuje, że dokładne miejsce docelowe zostanie wskazane w terminie niezbędnym
do wykonania zadania, będzie znajdowało się na terenie miejscowości Szaflary, będzie to teren
z dojazdem z drogi publicznej, posiadający techniczną możliwość montażu hali, o warunkach zbliżonych do miejsca tymczasowego.

Pytanie nr 4.
Czy Zamawiający dysponuje warunkami technicznymi przyłącza prądu lub potwierdzi, że zasilanie elektryczne dla obu lokalizacji hali pneumatycznej może być wykonane jako rozbudowa instalacji wewnętrznej szkoły, bez zwiększania mocy przyłączeniowej?
Odpowiedź nr 4.
Zamawiający nie dysponuje warunkami technicznymi przyłącza prądu. Jeżeli okaże się niezbędne zwiększenie mocy przyłączeniowej uzgodnienie z dostawcą w tym zakresie będzie po stronie Wykonawcy.
Pytanie nr 5.
Czy Zamawiający dysponuje opinią geotechniczną w zakresie warunków gruntowych w lokalizacjach przeznaczonych pod montaż hali pneumatycznej (w lokalizacji tymczasowej i w lokalizacji docelowej)?
Odpowiedź nr 5.
Zamawiający dysponuje opinią geotechniczną dla terenu montażu obiektu tymczasowego. Zamawiający nie dysponuje opinią geotechniczną dla terenu docelowego montażu.
Pytanie nr 6.
Czy Zamawiający dopuszcza zakotwieni hali poza obrysem boiska, z możliwością czasowego
demontażu siatki sznurkowej?
Odpowiedź nr 6.
Tak, Zamawiający dopuszcza zakotwienie hali poza obrysem boiska z możliwością czasowego demontażu siatki przez Wykonawcę, zakotwienie jest możliwe poza nawierzchnią poliuretanową boiska i bieżni lekkoatletycznej. Zamawiający dopuszcza możliwość demontażu innych
Pytanie nr 7.
Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie poszycia z materiałów nowych, tym samym uwzględni okres gwarancji na nowe poszycie PCV od momentu pierwszego montażu hali?
Odpowiedź nr 7.
Zamawiający dopuszcza wykonanie poszycia z materiałów nowych. Gwarancja dotyczy folii zewnętrznej (pęcherzykowej i ochronnej) i będzie liczona od momentu montażu w lokalizacji docelowej (Zmiana SWZ nr 1).
Pytanie nr 8.
Czy Zamawiający zmieni zasady punktowania i dopuści preferowanie wykonawcy
dostarczającego halę nową w sposób opisany poniżej:
60% - ocena na podstawie ceny;
20% - ocena na gwarancję na nowe PCV;
20% - ocena za dostarczenie hali całkowicie nowej.
Odpowiedź nr 8.
Zamawiający nie dokonuje zmiany punktacji w zakresie kryteriów oceny ofert.
Pytanie nr 9.
W opisie przedmiotu zamówienia zamawiający wymaga zastosowania pieca o mocy minimalnej 315kW. W hali o rozmiarach 18m x 36m standardowe ogrzewanie powinno mieć moc 130kW,
z uwagi na warunki wynikające z lokalizacji moc może podwojona.
Czy Zamawiający zgodzi się na zastosowanie pieca o mocy minimalnej 250kW?
Odpowiedź nr 9.
Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie pieca o mocy minimalnej 250 kW, o ile Wykonawca potwierdza, że będzie to wystarczająca moc dla ogrzania hali w warunkach pogodowych Podhala.
Pytanie nr 10.
Czy Zamawiający zdeklaruje zastosowanie identycznych wymiarów hali w obu lokalizacjach,
z identycznym rozłożeniem elementów hali (lokalizacja drzwi, lokalizacji nadmuchu) lub też zgodzi się na pokrycie kosztów dodatkowych na modyfikację olinowania, folii i poszycia PCV w zakresie do 20%
kwoty kontraktu?
Odpowiedź nr 10.
Zamawiający deklaruje zastosowanie identycznych wymiarów hali w obu lokalizacjach
z identycznym rozłożeniem elementów hali.

II. ZMIANA TREŚCI SWZ
Działając w oparciu o art. 137 ust. 2 PZP Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ:
Zmiana nr 1 (w związku z wyjaśnieniem nr 1):
W Rozdziale III Przedmiot Zmówienia
pkt 2 Przedmiot zamówienia obejmuje ppkt 2.1. dostawę kompletnej hali pneumatycznej. W skład dostawy wchodzi , dodaje się zapis o treści:
- montaż konstrukcji umieszczonej wewnątrz lub na zewnątrz hali do awaryjnego podwieszenia powłoki pneumatycznej
Jednocześnie Zamawiający informuje, że zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert. Nowy termin składania ofert to: 29.09.2021r. godzina 10:00, termin otwarcia ofert to: 29.09.2021r. godzina 10:30.
Termin związania ofertą do dnia 29.10.2021r.
(albo)
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w wyniku dokonanych zmian dokonał zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Sprostowanie ogłoszenia zostało opublikowane w dniu 24.09.2021r. pod numerem 2021/BZP 00191434/01 .

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2021-09-20 11:03 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.44.2021 Szaflary dnia 20.09.2021r.
Nr przetargu 13/2021

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zmiany treści SWZ
Dotyczy: „Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”
Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ:
Zmiana nr 1:
W dziale III. Przedmiot zamówienia, zmienia się pkt 2.8. i 2.9., zapis:
2.8. dostawa zapasowej membrana PCV o gramaturze od 620 do 690g/m2 dostarczona do zamawiającego w 2023 r. (nowa);
2.9. demontaż i przeniesienie obiektu w nowe miejsce, ponowny montaż linowej hali pneumatycznej na terenie Gminy Szaflary w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wraz wymianą membrany na nową w 2023 roku.
zastępuje się następującym:
2.8. dostawa folii zewnętrznych (pęcherzykowej oraz ochronnej), dostarczenie folii do zamawiającego
w 2023 r. (nowa);
2.9. demontaż i przeniesienie obiektu w nowe miejsce, ponowny montaż linowej hali pneumatycznej na terenie Gminy Szaflary w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wraz wymianą folii zewnętrznych
na nową w 2023 roku.

Zmiana nr 2:
W dziale III. Przedmiot zamówienia, zmienia się pkt 3, zapis:
3. Pakiet gwarancyjny:
- 24 miesiące na membranę (używaną);
- 24 miesiące na pozostałe elementy;
- minimum 36 miesięcy na nową membranę od momentu montażu w 2023 roku.
zastępuje się następującym:
3. Pakiet gwarancyjny:
- 24 miesiące na membranę (używaną);
- 24 miesiące na pozostałe elementy;
- minimum 36 miesięcy na nowe folie zewnętrzne (pęcherzykową oraz ochronną) od momentu montażu w 2023 roku.

Zmiana nr 3:
W dziale XXXIII. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert., zmienia się pkt 1.2., zapis:
1.2. Okres gwarancji na nową membranę – 40% tj. 40,00pkt.
zastępuje się następującym:
1.2. Okres gwarancji na nowe folie zewnętrzne (pęcherzykową oraz ochronną) – 40% tj. 40,00pkt.

Zmiana nr 4:
W załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy zmienia się pkt 3, zapis:

3. Okres gwarancji na nową membranę ………… miesięcy (kryterium oceny ofert)
zastępuje się następującym:

3.Okres gwarancji na nowe folie zewnętrzne (pęcherzykową oraz ochronną) ………… (kryterium oceny ofert)
Zmieniony załącznik nr 1 do SWZ jest załącznikiem do niniejszego dokumentu.


Termin składania ofert nie ulega zmianie.

Zmiana treści SWZ.pd [...].pdf

Załącznik nr 1 do SW [...].doc

2021-09-20 11:02 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.44.2021 Szaflary dnia 20.09.2021r.
Nr przetargu 13/2021

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00185148/01z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2
Dostawy
„Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zakopiańska 18
1.4.2.) Miejscowość: Szaflary
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-424
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185148/01
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-20 09:52
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00183151/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej
o wymiarach: szerokość od 18-20 m i długość od 38-40 m. Montaż linowej hali pneumatycznej zostanie wykonany nad boiskiem szkolnym o nawierzchni poliuretanowej, zlokalizowanym przy Szkole Podstawowej
w Szaflarach.
Lokalizacja: boisko sportowe przy ul. Szkolnej 6 w Szaflarach, dz. ewid. nr 570/3, 543, obr. 0006 Szaflary. Lokalizację boiska przedstawiono kolorem fioletowym na załączniku graficznym Załącznik nr 8 do SWZ
o nazwie: „lokalizacja boiska”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. dostawę kompletnej hali pneumatycznej. W skład dostawy wchodzi:
- membrana PCV o gramaturze 620 - 690g/m2 (dopuszczono membranę używaną);
- folia izolacyjna bąbelkowa (nowa);
- folia ochronna UV (nowa);
- siatka lin stalowych (dopuszczono siatkę używaną);
- system nadmuchowo grzewczy o odpowiednich parametrach dla powierzchni 800m2 (dopuszczono element używany);
- rezerwowy agregat nadmuchowy (dopuszczono agregat używany);
- jedna jednostka główna grzewcza (dopuszczono jednostkę grzewczą używaną), minimalne parametry:
moc grzewcza nie mniejsza niż 315kW,
zużycie paliwa między 30 – 35 kg/h,
przepływ powietrza nie mniejszy niż 19000m3/h,
zasilanie: 400V/50Hz,
- palnik olejowy 1 szt. (dopuszczono palnik używany);
- zbiornik olejowy (dopuszczono zbiornik używany);
- system kotwienia gruntowego (nowy);
- oświetlenie LED wraz z wewnętrznym systemem okablowania, zawiera: lampy LED o wysokiej odporności na wstrząsy i uderzenia (natężenie oświetlenia zgodne z obowiązującymi przepisami, minimalne natężenie światła 200 lx.) (dopuszczono oświetlenie używane);
- zestaw oświetlenia awaryjnego (dopuszczono oświetlenie używane);
- drzwi obrotowe 1 szt. (dopuszczono drzwi używane);
- drzwi awaryjne z zamkami antypanicznymi 1szt. (dopuszczono drzwi używane);
- doprowadzenie zasilania hali w energię elektryczną
- wykonanie fundamentów pod system grzewczo-nadmuchowy i agregat /jeśli będą wymagane/
Uwaga:
Jednostka grzewcza i inne urządzenia emitujące hałas powinny być obudowana w sposób zapewniający zmniejszenie poziomu hałasu, który nie może przekroczyć 40dB (A) podczas eksploatacji hali.
Uwaga:
Wszystkie elementy dopuszczone przez Zamawiającego jako używane nie mogą być starsze niż 3 lata (wymagany dowód: dokument zakupu, karta produktu, karta gwarancyjna lub inny dokument potwierdzający,
że dany element nie jest starszy niż 3 lata od daty produkcji).
Elementy używane nie mogą zawierać uszkodzeń, muszą być w stanie wizualnym dobrym, nie więcej niż 20% zużycia.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ,
- dostarczone produkty nie odpowiadają SWZ pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
2.2. dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonania robót polegających na montażu ww. hali wraz z uzyskaniem zaświadczenia organu administracji budowlano - architektonicznej o niewniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia oraz uzgodnienie z gestorem sieci energetycznej przyłącza energetycznego do obiektu,
2.3. instalacja maszynowni i palnika wraz z uruchomieniem;
2.4. transport;
2.5. montaż wykonany przez wykwalifikowanych pracowników;
2.6. przeszkolenie obsługi obiektu z zasad działania hali i maszynowni;
2.7. demontaż po 180 dniach i ponowny montaż na okres jesienno-zimowy w 2022 r. ze stosownym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót, o którym mowa w pkt 2.2. powyżej,
2.8. dostawa folii zewnętrznych (pęcherzykowej oraz ochronnej), dostarczenie folii do zamawiającego w 2023 r. (nowa);
2.9. demontaż i przeniesienie obiektu w nowe miejsce, ponowny montaż linowej hali pneumatycznej na terenie Gminy Szaflary w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wraz wymianą membrany na nową w 2023 roku.
2.10. prace porządkowe po przeniesieniu hali, tj. usunięcie kotew i wylewek, przywrócenie do
stanu poprzedniego zieleni.
Oferowana hala winna spełniać wymagania zawarte w § 288 i § 289 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tj. z dnia 8 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.).
Uwaga!!!
Hala pneumatyczna musi zostać zamontowana w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w taki sposób aby nie uszkodzić nawierzchni z poliuretanu.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej o wymiarach: szerokość od 18-20 m i długość od 38-40 m. Montaż linowej hali pneumatycznej zostanie wykonany nad boiskiem szkolnym o nawierzchni poliuretanowej, zlokalizowanym przy Szkole Podstawowej w Szaflarach.
Lokalizacja: boisko sportowe przy ul. Szkolnej 6 w Szaflarach, dz. ewid. nr 570/3, 543, obr. 0006 Szaflary. Lokalizację boiska przedstawiono kolorem fioletowym na załączniku graficznym Załącznik nr 8 do SWZ o nazwie: „lokalizacja boiska”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. dostawę kompletnej hali pneumatycznej. W skład dostawy wchodzi:
- membrana PCV o gramaturze 620 - 690g/m2 (dopuszczono membranę używaną);
- folia izolacyjna bąbelkowa (nowa);
- folia ochronna UV (nowa);
- siatka lin stalowych (dopuszczono siatkę używaną);
- system nadmuchowo grzewczy o odpowiednich parametrach dla powierzchni 800m2 (dopuszczono element używany);
- rezerwowy agregat nadmuchowy (dopuszczono agregat używany);
- jedna jednostka główna grzewcza (dopuszczono jednostkę grzewczą używaną), minimalne parametry:
moc grzewcza nie mniejsza niż 315kW,
zużycie paliwa między 30 – 35 kg/h,
przepływ powietrza nie mniejszy niż 19000m3/h,
zasilanie: 400V/50Hz,
- palnik olejowy 1 szt. (dopuszczono palnik używany);
- zbiornik olejowy (dopuszczono zbiornik używany);
- system kotwienia gruntowego (nowy);
- oświetlenie LED wraz z wewnętrznym systemem okablowania, zawiera: lampy LED o wysokiej odporności na wstrząsy i uderzenia (natężenie oświetlenia zgodne z obowiązującymi przepisami, minimalne natężenie światła 200 lx.) (dopuszczono oświetlenie używane);
- zestaw oświetlenia awaryjnego (dopuszczono oświetlenie używane);
- drzwi obrotowe 1 szt. (dopuszczono drzwi używane);
- drzwi awaryjne z zamkami antypanicznymi 1szt. (dopuszczono drzwi używane);
- doprowadzenie zasilania hali w energię elektryczną
- wykonanie fundamentów pod system grzewczo-nadmuchowy i agregat /jeśli będą wymagane/
Uwaga:
Jednostka grzewcza i inne urządzenia emitujące hałas powinny być obudowana w sposób zapewniający zmniejszenie poziomu hałasu, który nie może przekroczyć 40dB (A) podczas eksploatacji hali.
Uwaga:
Wszystkie elementy dopuszczone przez Zamawiającego jako używane nie mogą być starsze niż 3 lata (wymagany dowód: dokument zakupu, karta produktu, karta gwarancyjna lub inny dokument potwierdzający,
że dany element nie jest starszy niż 3 lata od daty produkcji).
Elementy używane nie mogą zawierać uszkodzeń, muszą być w stanie wizualnym dobrym, nie więcej niż 20% zużycia.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ,
- dostarczone produkty nie odpowiadają SWZ pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
2.2. dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonania robót polegających na montażu ww. hali wraz z uzyskaniem zaświadczenia organu administracji budowlano - architektonicznej o niewniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia oraz uzgodnienie z gestorem sieci energetycznej przyłącza energetycznego do obiektu,
2.3. instalacja maszynowni i palnika wraz z uruchomieniem;
2.4. transport;
2.5. montaż wykonany przez wykwalifikowanych pracowników;
2.6. przeszkolenie obsługi obiektu z zasad działania hali i maszynowni;
2.7. demontaż po 180 dniach i ponowny montaż na okres jesienno-zimowy w 2022 r. ze stosownym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót, o którym mowa w pkt 2.2. powyżej,
2.8. dostawa folii zewnętrznych (pęcherzykowej oraz ochronnej), dostarczenie folii do zamawiającego w 2023 r. (nowa);
2.9. demontaż i przeniesienie obiektu w nowe miejsce, ponowny montaż linowej hali pneumatycznej na terenie Gminy Szaflary w miejscu wskazanym przez

Ogłoszenie o zmainie [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-09-20 11:01 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.44.2021 Szaflary dnia 20.09.2021r.
Nr przetargu 13/2021

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00185063/01 z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 1
Dostawy
„Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zakopiańska 18
1.4.2.) Miejscowość: Szaflary
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-424
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185063/01
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-20 09:18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00183151/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej
o wymiarach: szerokość od 18-20 m i długość od 38-40 m. Montaż linowej hali pneumatycznej zostanie wykonany nad boiskiem szkolnym o nawierzchni poliuretanowej, zlokalizowanym przy Szkole Podstawowej
w Szaflarach.
Lokalizacja: boisko sportowe przy ul. Szkolnej 6 w Szaflarach, dz. ewid. nr 570/3, 543, obr. 0006 Szaflary. Lokalizację boiska przedstawiono kolorem fioletowym na załączniku graficznym Załącznik nr 8 do SWZ
o nazwie: „lokalizacja boiska”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. dostawę kompletnej hali pneumatycznej. W skład dostawy wchodzi:
- membrana PCV o gramaturze 620 - 690g/m2 (dopuszczono membranę używaną);
- folia izolacyjna bąbelkowa (nowa);
- folia ochronna UV (nowa);
- siatka lin stalowych (dopuszczono siatkę używaną);
- system nadmuchowo grzewczy o odpowiednich parametrach dla powierzchni 800m2
(dopuszczono element używany);
- rezerwowy agregat nadmuchowy (dopuszczono agregat używany);
- jedna jednostka główna grzewcza (dopuszczono jednostkę grzewczą używaną), minimalne parametry:
moc grzewcza nie mniejsza niż 315kW,
zużycie paliwa między 30 – 35 kg/h,
przepływ powietrza nie mniejszy niż 19000m3/h,
zasilanie: 400V/50Hz,
- palnik olejowy 1 szt. (dopuszczono palnik używany);
- zbiornik olejowy (dopuszczono zbiornik używany);
- system kotwienia gruntowego (nowy);
- oświetlenie LED wraz z wewnętrznym systemem okablowania, zawiera: lampy LED o wysokiej odporności na wstrząsy i uderzenia (natężenie oświetlenia zgodne z obowiązującymi przepisami, minimalne natężenie światła 200 lx.) (dopuszczono oświetlenie używane);
- zestaw oświetlenia awaryjnego (dopuszczono oświetlenie używane);
- drzwi obrotowe 1 szt. (dopuszczono drzwi używane);
- drzwi awaryjne z zamkami antypanicznymi 1szt. (dopuszczono drzwi używane);
- doprowadzenie zasilania hali w energię elektryczną
- wykonanie fundamentów pod system grzewczo-nadmuchowy i agregat /jeśli będą wymagane/
Uwaga:
Jednostka grzewcza i inne urządzenia emitujące hałas powinny być obudowana w sposób zapewniający zmniejszenie poziomu hałasu, który nie może przekroczyć 40dB (A) podczas eksploatacji hali.
Uwaga:
Wszystkie elementy dopuszczone przez Zamawiającego jako używane nie mogą być starsze niż 3 lata (wymagany dowód: dokument zakupu, karta produktu, karta gwarancyjna lub inny dokument potwierdzający,
że dany element nie jest starszy niż 3 lata od daty produkcji).
Elementy używane nie mogą zawierać uszkodzeń, muszą być w stanie wizualnym dobrym, nie więcej niż 20% zużycia.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ,
- dostarczone produkty nie odpowiadają SWZ pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
2.2. dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonania robót polegających na montażu ww. hali wraz z uzyskaniem zaświadczenia organu administracji budowlano - architektonicznej o niewniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia oraz uzgodnienie z gestorem sieci energetycznej przyłącza energetycznego do obiektu,
2.3. instalacja maszynowni i palnika wraz z uruchomieniem;
2.4. transport;
2.5. montaż wykonany przez wykwalifikowanych pracowników;
2.6. przeszkolenie obsługi obiektu z zasad działania hali i maszynowni;
2.7. demontaż po 180 dniach i ponowny montaż na okres jesienno-zimowy w 2022 r. ze stosownym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót, o którym mowa w pkt 2.2. powyżej,
2.8. dostawa zapasowej membrana PCV o gramaturze od 620 do 690g/m2 dostarczona do zamawiającego
w 2023 r. (nowa);
2.9. demontaż i przeniesienie obiektu w nowe miejsce, ponowny montaż linowej hali pneumatycznej na terenie Gminy Szaflary w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wraz wymianą membrany na nową w 2023 roku.
2.10. prace porządkowe po przeniesieniu hali, tj. usunięcie kotew i wylewek, przywrócenie do stanu poprzedniego zieleni.
Oferowana hala winna spełniać wymagania zawarte w § 288 i § 289 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tj. z dnia 8 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.).
Uwaga!!!
Hala pneumatyczna musi zostać zamontowana w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w taki sposób aby nie uszkodzić nawierzchni z poliuretanu.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej
o wymiarach: szerokość od 18-20 m i długość od 38-40 m. Montaż linowej hali pneumatycznej zostanie wykonany nad boiskiem szkolnym o nawierzchni poliuretanowej, zlokalizowanym przy Szkole Podstawowej
w Szaflarach.
Lokalizacja: boisko sportowe przy ul. Szkolnej 6 w Szaflarach, dz. ewid. nr 570/3, 543, obr. 0006 Szaflary. Lokalizację boiska przedstawiono kolorem fioletowym na załączniku graficznym Załącznik nr 8 do SWZ
o nazwie: „lokalizacja boiska”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. dostawę kompletnej hali pneumatycznej. W skład dostawy wchodzi:
- membrana PCV o gramaturze 620 - 690g/m2 (dopuszczono membranę używaną);
- folia izolacyjna bąbelkowa (nowa);
- folia ochronna UV (nowa);
- siatka lin stalowych (dopuszczono siatkę używaną);
- system nadmuchowo grzewczy o odpowiednich parametrach dla powierzchni 800m2 (dopuszczono element używany);
- rezerwowy agregat nadmuchowy (dopuszczono agregat używany);
- jedna jednostka główna grzewcza (dopuszczono jednostkę grzewczą używaną), minimalne parametry:
moc grzewcza nie mniejsza niż 315kW,
zużycie paliwa między 30 – 35 kg/h,
przepływ powietrza nie mniejszy niż 19000m3/h,
zasilanie: 400V/50Hz,
- palnik olejowy 1 szt. (dopuszczono palnik używany);
- zbiornik olejowy (dopuszczono zbiornik używany);
- system kotwienia gruntowego (nowy);
- oświetlenie LED wraz z wewnętrznym systemem okablowania, zawiera: lampy LED o wysokiej odporności na wstrząsy i uderzenia (natężenie oświetlenia zgodne z obowiązującymi przepisami, minimalne natężenie światła 200 lx.) (dopuszczono oświetlenie używane);
- zestaw oświetlenia awaryjnego (dopuszczono oświetlenie używane);
- drzwi obrotowe 1 szt. (dopuszczono drzwi używane);
- drzwi awaryjne z zamkami antypanicznymi 1szt. (dopuszczono drzwi używane);
- doprowadzenie zasilania hali w energię elektryczną
- wykonanie fundamentów pod system grzewczo-nadmuchowy i agregat /jeśli będą wymagane/
Uwaga:
Jednostka grzewcza i inne urządzenia emitujące hałas powinny być obudowana w sposób zapewniający zmniejszenie poziomu hałasu, który nie może przekroczyć 40dB (A) podczas eksploatacji hali.
Uwaga:
Wszystkie elementy dopuszczone przez Zamawiającego jako używane nie mogą być starsze niż 3 lata (wymagany dowód: dokument zakupu, karta produktu, karta gwarancyjna lub inny dokument potwierdzający,
że dany element nie jest starszy niż 3 lata od daty produkcji).
Elementy używane nie mogą zawierać uszkodzeń, muszą być w stanie wizualnym dobrym, nie więcej niż 20% zużycia.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ,
- dostarczone produkty nie odpowiadają SWZ pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
2.2. dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonania robót polegających na montażu ww. hali wraz z uzyskaniem zaświadczenia organu administracji budowlano - architektonicznej o niewniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia oraz uzgodnienie z gestorem sieci energetycznej przyłącza energetycznego do obiektu,
2.3. instalacja maszynowni i palnika wraz z uruchomieniem;
2.4. transport;
2.5. montaż wykonany przez wykwalifikowanych pracowników;
2.6. przeszkolenie obsługi obiektu z zasad działania hali i maszynowni;
2.7. demontaż po 180 dniach i ponowny montaż na okres jesienno-zimowy w 2022 r. ze stosownym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót, o którym mowa w pkt 2.2. powyżej,
2.8. dostawa folii zewnętrznych (pęcherzykowej oraz ochronnej), dostarczenie folii do zamawiającego w 2023 r. (nowa);
2.9. demontaż i przeniesienie obiektu w nowe miejsce, ponowny montaż linowej hali pneumatycznej na terenie Gminy Szaflary w miejscu wskazanym prze

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 745