Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 182/ZP/2021 Dzierżawa kanalizacji teletechnicznej w relacji Komenda Miejska Policji w Płocku ul. Kilińskiego 8 – Filia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w Płocku ul. Bielska 60 na potrzeby OST 112 ,,HEMS”.

Termin:
Zamieszczenia : 13-09-2021 13:34:00
Składania : 17-09-2021 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowejw zakresie przedmiotowego zakupup.n.: Dzierżawa kanalizacji teletechnicznej w relacji Komenda Miejska Policji w Płocku ul. Kilińskiego 8 – Filia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w Płocku ul. Bielska 60 na potrzeby OST 112 ,,HEMS” -  182/ZP/2021 (Rej. 74/L/2021) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiuz dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 64200000-8

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

1)     Termin realizacji  –– maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
       od dnia 02.10.2021 r. do dnia 30.09.2024 r.

2)      Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.

 

1.         3)  Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Wynagrodzenie wynikające z umowy będzie zrealizowane przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy wskazanyna fakturze VAT, w terminie 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT na adres: Biuro Łączności i Informatyki KGP ul. Wiśniowa 58, 02-520 Warszawa.

 

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

     5)      Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     6)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

     7)      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

    8)       Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:

·         Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 oraz podpisany Opis przedmiotu zamówienia  - Załącznik nr 1;

·   Uwaga: Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w ramach wykonywania przedmiotu umowy czynności z nim związane były wykonywane przez pracowników zatrudnionych w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. z 2020
poz. 1320), zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających stosowną wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje wynikające
z zakresu prac.

•    pełnomocnictwo do podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.

 

 

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Roman Golus tel.: 47 705 11 33;

       kom. 506-867-310

e-mail: roman.golus@ra.policja.gov.pl;

·         w sprawach formalnych  - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05

e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

 1)      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

 2)      Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

 3)  Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

 5)    O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

 6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

 7)      KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 

 8)      Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe
będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu,  
ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.

 


 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1.pdf pdf 545.66 2021-09-13 13:34:00 Postępowanie
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 .docx docx 27.87 2021-09-13 13:34:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 254.98 2021-09-13 13:34:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 254.98 2021-09-13 13:34:00 Kryterium
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 .docx docx 27.87 2021-09-13 13:34:00 Kryterium
Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1.pdf pdf 545.66 2021-09-13 13:34:00 Kryterium

Komunikaty

2021-09-17 14:45 Paweł Łyżwiński W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie
art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
Petrotel Sp. z o.o.
ul. Chemików
09-411 Płock
Wartość oferty: 66.420,00 zł brutto za świadczenie usługi od dnia 02.10.2021 r. do dnia 30.09.2024 r.

W/w oferta spełnia wymagania Zamawiającego określone w OPZ i w oparciu o przyjęte do oceny kryterium wyboru okazała się najkorzystniejszą ofertą.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dzierżawa kanalizacji teletechnicznej w relacji Komenda Miejska Policji w Płocku ul. Kilińskiego 8 – Filia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w Płocku ul. Bielska 60 na potrzeby OST 112 ,,HEMS” Proszę o wpisanie Łącznej wartości brutto z Formularza ofertowego za okres od dnia 02.10.2021 r. do 30.08.2024 r. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności/ Projekt umowy - Płatność na warunkach określonych w projekcie umowy - przelew 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury na adres Biuro Łączności i Informatyki KGP ul. Wiśniowa 58, 02-520 Warszawa. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.pdf

(0)
3 Termin realizacji usługi - Termin świadczenia usługi od 02.10.2021 r. do 30.09.2024 r. tj. przez okres 36 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 oraz OPZ Załącznik nr 1 - Proszę o wypełnienie, podpisanie i załączenie Formularza ofertowego - Załącznik nr 2 oraz podpisanego Opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].docx

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

(0)
5 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 290