Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-09-2021 12:09:00 |
Składania : | 10-09-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-09-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„Modernizacja
oświetlenia ulicznego przy placu Partyzantów w Chechle.”
o wartości poniżej 130 000,00 złotych
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i
adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310
Klucze
II. Opis
przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres
robót określono projekcie wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i
Odbioru Robót oraz w kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót.
Przedmiotem
zamówienia publicznego jest:
-
prace
ziemne - wykopy, podsypka z piasku, zasypanie
-
zabudowa
słupów aluminiowych anodowanych h=7m -1 szt.
-
zabudowa
słupów aluminiowych anodowanych h=4m -8 szt.
-
zabudowa
słupa aluminiowego anodowanych h=5m -1szt
-
montaż
opraw i projektorów - 17 szt.
-
ułożenie
linii kablowej 264m
-
wykonanie
przepychów RHDPEp 75 -49m
Roboty budowlane
należy wykonać zgodnie z załączonym projektem technicznym, specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczym przedmiarem i
kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub
równoważnych z zawartymi w projekcie
technicznym ,STWiORB oraz przedmiarach i
kosztorysach nakładczych.
termin
wykonania zamówienia: 3 miesiące od daty zawarcia umowy
okres
gwarancji: minimum 60 miesięcy
warunki
płatności :
1)
Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy.
2)
Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez
Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego
przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
3)
Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na
należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do
wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
4)
Za usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez
pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
5)
Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia
Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe
Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT
spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego
od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
6)
Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
a) Kryteria
oceny ofert: 100 % cena,
b) Forma
wynagrodzenia – ryczałtowe,
c) Udzielenie
gwarancji na minimum 60 miesięcy,
4. Istotne
postanowienia umowne:
1)
W okresie
gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych
wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2)
Jeżeli Wykonawca nie
usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich
usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu
podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej.
Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia
umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie
koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
3)
Okres gwarancji ulega
przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO
- załącznik nr 1,
- Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,
- Przedmiar robót – Załącznik nr 3,
- Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie
do dnia 10.09.2020r. do godziny 10:00 w formie:
elektronicznej przez platformę zakupową.
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings
Oferta musi zostać opatrzona
danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.
IV. Do oferty
należy załączyć:
-
Klauzula
informacyjna RODO - załącznik nr 1,
-
Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,
-
Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności
gospodarczej,
-
Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-13 12:51 | Joanna Kujawa-Popowska | W załączeniu notatka z wyboru oferty. |
2021-09-10 11:01 | Joanna Kujawa-Popowska | W załączeniu zestawienie ofert. |
2021-09-10 10:22 | Joanna Kujawa-Popowska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty